"Logan, sakin ol ve geri çekil. Ne durumda olduğunu biliyorsun."
" Şimdi de bu herifi koruyacağını söyleme sakın!"Tony, Bucky'nin kolunda gevşeklik hissettiği an bulunduğu yerden sıyrıldı ve Buck'ın sol kolundan kurtuldu. Logan Tony'i kendine çekerken her zaman yaptığı gibi arkasına yarım dönerek Laura'yı kontrol etti.
Laura, sağ elinin pençesini yavaşça çıkarırken, Bucky ve Steve'e doğru kararlı ve soğukkanlı tavrıyla yürümeye başladı.
Logan, Laura'yı sert bir şekilde durdururken Steve'e döndü. "Tony'nin ailesi öldü. Aynı şey benimkine olmayacak."
Steve Bucky'nin önüne geçerek cevap verdi, "Tekrar bunları konuşmak istemiyorum çünkü zaten biliyorsun onun zihni Hydra tarafı-" derken Tony'nin sesi koridor boyunca yankılandı. "Hâlâ bize karşı onu koruyorsun! Kimin tarafındasın sen? Ben seni tanıyamıyorum Rogers!". Logan düşünmeden Laura'nın bileğini kanlı eli içinde tutuyordu.
Steve üçüne de bakarak anlaşmak istercesine, "Logan, üçünüz burdan çıkın, Laura,Charles ve sen kulede kalırsanız herşeyi yoluna koyabiliriz ama bugün burda bir kişi daha ölmeyecek."
Laura, bileğini babasının elinden kurtarması ardından Bucky'e bakmayı sürdürdü.
" Sen ne yapacaksın?! Burda eski dostunu kendi yöntemlerinle tedavi edip iyilik tarafına mı çekeceksin?"
"Orası seni ilgilendirmez Stark."__________
"Onu orda öldürmeliydik."
Logan arabanın içinde bağırıp,ardından direksiyonu yumruklayarak tekrarlıyordu.
"Onu öldürmeliydik. Hafızası mükemmel profesör ve başıma kalmış sürpriz klon çocuğumla uğraşmam yetmiyormuş gibi.."
Logan sözünü bitirmeden lafa Tony daldı, "Hey çocuğun yanında şöyle konuşmayı kes."
Laura camdan dışarı bakarak cevap verdi. "Sorun değil, zaten beni istememekten başka yaptığı birşey yok."
Logan, beş saniye kadar gözlerini kırpmadan Laura'ya bakakaldı.
Laura bozkırda durmuş arabalarından indi ve yol boyunca yürümeye başladı .
" Çok hırçın. Sana çok benz-"
" Tony kapa çeneni ve bekle"
Logan arabadan indiği anda Tony kafasını camdan çıkarmış onları izlemeye başlamıştı." Ne- ne yapıyorsun?"
" Kendi başımın çaresine bakarım artık benimle uğraşmana gerek yok." diye ekledi Laura hızlı adımlarla yürürken.
"Daha ne yapmamı bekliyorsun?! Az önce seni psikopat bir p*çin elinden kurtardım yetmez mi?"
Logan sözlerini adımlarıyla yetiştirmeye çalışıyordu, " ... daha ne istiyorsun!?" . Laura adımlarını aniden keserek arkasına döndü.
" Benim için savaşmanı istiyorum! Bir dakika da olsa baba gibi davranmanı, işte istediğim şey bu. Ayrıca beni sevdiğin için değil kendi çıkarların için kurtardın."Laura tekrar yürümeye koyulduğu an Logan kolunu tutarak kendine çevirdi. Laura'nın boyuna gelebilmek için eğilmeye çalıştı.
" Dinle, sadece içinde olduğum kalıba alışamadım. Bu senin suçun değil.. gel, kuleye dönmemiz gerekiyor."____________
Hydra Üssü ve kule arası mesafe nerdeyse dört saatti. Tony arka koltuktan yere düşüp sıkışarak uyuyakalmıştı.
" Kaç yaşındasın?" diye samimi bir sesle Laura ile konuşmayı denedi Logan.
"Onbir. Bilmiyor muydun?"
"Charles söylemişti. Senden bir yaş büyüktüm, yada iki.." cümlelerinin arasında gelen ard arda tetikleyen öksürüklerine aldırmayarak devam etti Wolverine, ".. büyükbabam beni buraya getirirdi, balık tutmayı öğretmeyi severdi.."
Laura daha fazlasını duymak istercesine başını Log ' a çevirerek dikkatli gözlerle dinlemeye başladı.
"...bir günde onlarca yakalardı. Bense.. ben.. onları serbest bırakırdım. 'Acımasız olmayı öğrenmelisin Jimmy.'
Büyükbabasının bu sözünü hatırlayınca istemsizce güldü.
Laura biraz sessiz kaldıktan sonra, "Öğrendin. Degil mi?" diye sessizce sordu.
Log, bakışlarını Laura'ya çevirdiğinde cevap vermek için acele etmedi.
"...Öyle görünüyor."İkisi de birbirini anladıklarının farkına varsalar da yol boyunca tekrar konuşmamışlardı.
Bölüm sonu müziği : Bon Iver- Flume
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wounded
Fanfikce" Kendinden nefret ettiğin için ondan da nefret ediyorsun. Çünkü senin gibi... tıpkı senin gibi."