Kutlama

110 15 18
                                    

"Seni koruduğum için kulede benden nefret etmeyen yok. Sorun değil bu duruma alışkınım, ama beni olmadığım biri gibi görüyorlar Buck. Dediklerim şuan senin için hiçbir anlam ifade etmiyor biliyorum. Beni bir gün anlayacağından eminim."

"Buck..Buck kim?"

" Boyunun yarısı olduğum zamanlar kıçımı kurtaran adam. "
Steve buruk bakışlarını Bucky'e dikti.
"Seni bu durumdan kurtaracağım."

__________

Kule

Logan, eşyalarını toplama başlamıştı.
Charles' ın ilaçları, Laura'nın çizgi romanları ve 5 santimetre boyutundaki içki şişelerini çantaya koydu.

"Bunu yapmak zorunda değilsin. Jimmy burası senin evin."
Tony kapının yanına yaslanmış, Logan'ı izliyordu.
Logan yavaş hareketlerle çantayı doldurmaya devam ederken Tony'e yaklaştı, bir süre ona baktı ve çantayı bırakan damarlı eli Tony'nin omzu ile buluştu.
" Burası bizim için güvenli değil biliyorsun. Burası Avengers için. Biz buraya ait değiliz."
diye ekledi yorgun ses tonuyla, ve devam etti, " Kendini benim yerime koyduğunda ne yapardın? Şu örümcek çocuğu tehdit altında olan bir yerde tutar mıydın?

Tony şaşkın ve biraz çekingen bir tavırla atıldı, " Örümcek çocuk, Peter mı? Hadi ama James bizim aramızdaki öğrenci-öğretmen ilişkisi bilirsin. Sadece bir Avenger olmak için staj görüyor."
Logan istemsizce güldü,
"Ne? Neye gülüyorsun Peter'ın benim öz çocuğum olduğunu mu düşünüyorsun? Merak etme onaltı yıl önce ne yaptığımı biliyorum, ne yapmadığımı da." diyerek Logan'ı süzdü milyarder.
"Hey öyle bir şey ima etmedim sen öyle anladın babacık." sözleri ardından sırıttı Logan, Tony'nin de yüzündeki aşağılayıcı gülüşü görünce.
" Seni özleyeceğim züppe."
" Öyle mi? Evet bende seni. Daha doğrusu çaylanmış hâlini."
Tony sırıtırken, çay kelimesini duyan Stephen da aralarına katıldı.
" Şey Logan, o gün seni çayladığım için hâlâ bana kızgın değilsin değil mi? Herşeyi unutturacak diye yapmak istemişt--"
Stephen'ın sözleri Logan'ın ona içtenlikle sarılmasıyla kesildi.
" Seni de özleyeceğim büyücü pislik."

Stephen her zamanki kedi yavrusu görünüşüne büründü ve dolan gözlerle burnunu çekti. Tony bu sesi duyunca gülmeden duramadı.

" Ağlıyor musun?"
Logan şaşkın şaşkın Stephen'dan ayrıldı.
" Omzun.. çay kokuyor!" Step daha şiddetli ağlamaya başladı. Bu sırada Tony meşhur göz devirme hareketini tam yerinde yaptı.

"Bugün bir kutlama yapacağız. Son kez bize katıl. Sonra gidersiniz?"
Tony ikna edici ses tonuyla Logan'a yaklaştı.
" Kutlama mı? Neyi kutluyoruz?"
" Herşeyden haberi olan Stark bile bunu bilmiyor dostum. Banner herkese söylememi istedi. Merak etme sorun çıkmayacak sadece biz." diye üsteledi Tony ve Logan'ın kafasını evet anlamında salladığını görünce rahatladı.

_________

Bruce ve Thor, Barton'ların çiftlik evinde kahvaltı için buluştular.
Barton'ların en büyük çocuğu kapıyı açtı.
" Selam çocuk biz babanın arkadaşlarıyız. Birbirimizi tanıyoruz, işten.
Thor çocuğa bakarken Bruce Thor a saf saf süzüyordu.
Ardından, kapıya gelen Clint ikisiyle de selamlaştı.
"Beyler sizi hangi rüzgar attı buraya?"
Banner ve Thor ardına kadar açılan kapıdan içeri girerken konuşmaya başlayan Thor oldu.
" Saçma bir iş için. Bilirsin ölümlülere göre."
"Hiç de değil!" diyerek çıkıştı Bruce.
Clint ikisine de tuhaf tuhaf bakarken söze başladı, " Nasıl bir iş bu peki Doktor?"
Bruce gergin tavırlarla ellerini ovalarken kekeledi,
" Şey.."
" Dev ıspanağımız bizim sert ajana evlenme teklif etmek istiyor."
Bruce Thor'a dik dik bakarken Clint kahkahalara boğuluyordu.
" Ne?! Haha sen ve aha-- sen ve Nat hahah--"
Bruce tepkisizliğe devam ederken kafasını Hawkeye'a çevirdi, "Komik olan ne? Bence bana karşı boş değil."
Clint yavaşlayan kahkahaları arasında konuştu, "Orasını bilemem dostum ama "hayır" duyacağın soruları sorman iyi olmaz."
Bruce'un bakışları yere ilişmişti, " Evet o mükemmel biri. Öfkesini kontrol edemediğinde metrelerce büyüyüp yeşile dönen bir devle evlenmeyi kim ister ki?
Clint söylediğinden pişman olmuşçasına fikrini değiştirdi.
" Hey öyle demek istemedim hadi ama dostum gidip sana nasıl yüzük seçileceğini öğreteyim."

___________

7 saat sonra...

" Jarvis ? "
- Ev partisi protokolü mü efendim?
"Ne yapacağını biliyorsun. Bu arada şu ıvır zıvırlar hoşuma gitti. Çalma listesini de benim zevkime göre yaptığın için..aferin."

AC/DC - Rock 'n Roll Train 🎶

Logan kutlama alanına gömleğinin dügmelerini kapatırken girdi, " Tüm bunları Jarvis mi yapıyor?"

Tony içki kadehlerini hazırlarken cevap verdi, " Teknik olarak evet ama fikir olarak hayır."
Logan'ın eline tutuşturduğu kadehe pahalı beyaz şarabı doldururken devam etti, " Laura ve Charles nerde?"
Logan bardağı diktikten sonra cevap verdi, "İkisini de şu tuhaf herife emanet ettim."
" Stephen'a mı?" diye şaşırdı Tony, çayısının nasıl bir bakıcı olabileceğini hayal ederken.
" Hayır şu takım elbiseli yaka kartı takan, Shield'da..."
"Culson." diye tamamladı Tony.

...

"Birinin yaşgünü mü?"
Kaptan, gözlerinin rengini ortaya çıkaran gömlegiyle Logan, Tony ve diğer kule sakinlerinin olduğu parti alanına girdi.
" Hepsi Bruce için." diyerek kısa kesti Tony, "..ne olduğunu bende bilmiyorum."

___________

Bir saate yakın bir süre sonra herkes gelmeye başlamış, istemeyerek de olsa Banner'ın da zoruyla herkes iş kıyafetlerini çıkarmış, ortama uygun vaziyette giyinmişti. Logan bile.

" Güzel görünüyorsun."
" Bunu senden duymamalı uzun zaman oldu Tony." diye cevap verdi Rus Ajan.
" Bu günden sonra hergün duyacaksın merak etme" diye dalga geçti Clint.

Bruce, Barton'ı uyarmak istercesine öksürdü.
"Eee kim pokere geliyor?"
Bruce bıkkın bakışlarını Tony'e dikti, "Şimdi hiç sırası değil."
Tony atıldı, " Dostum bizi buraya niye çağırdığını bile bilmiyoruz ve sıkılmaya başladım."
Bruce derin bir nefesten sonra kalabalık içinde ayağa kalktı.
Clint tekrar sırıtmaya başladı," İşte başlıyoruz. "

Banner bir süre Natasha'ya baktı ve konuşmaya başladı, " Aslında bunu yapmadan önce çok düşündüm ve, evet belki de herkesin düşündüğü gibi Avengers'ın bir aile içine karışması doğru olmaz. Çünkü hiçbir anımızın garantisi yoktur. Arkamızda bırakacağımız insanlar olmamalı ama bunu yapmayı istiyorum. Her ne olursa olsun. Yeşile dönmememi sağlayan en büyük... nedenlerden birisin ve.."
" Kısa kes salatalık " diyerek romantik anı dağıtmaya çalıştı Tony.
" Benimle evlenmek ister misin? Yani yeşil halimi düşünmeden çünkü o pek ben sayılmaz ve aslında ben sayılır ama.."

" Tamam şapşal geveleme tabii ki evet!"
Clint başta olmak üzere şok olan Avengers kutlamaya bu andan itibaren başladı.

Saatler sonra herkes yorgun halde L şeklindeki koltuklara oturdular. Bruce'un mutluluğu her halinden anlaşılırken Logan durulmuş bir halde yumruklarını ovuyordu.
" Bence bi' ara sizde evlenmeyi denemelisiniz." diye bağırdı Banner mutlulukla.
" Bunu isteyen adam yetmiş yıl önce buza girdi." dedi Steve.
"Ben böyle iyiyim" diye ekledi Tony.
"Ya sen James? Kimse yok mu ?"
Natasha'nın sözüyle Logan birden istemeyerek de olsa Jean'i hatırladı.
"Hayır."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 04, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

WoundedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin