-Alo, salut Delia sunt Taylor? (Taylor)
-Aaa da Taylor ar trebui sa te sun dar am fost prea ocupata, scuzeee, cum e cu fratele tau! (Delia)
-Nu e nimic!..? Aaaaa deci fratele meu nimic important doar niste zgârieturi si o mica fractura la cap! Ce mai faci tu cum la tine? (Tay)
-Pai bine e imposibil sa fie rău!dar la tine? (Dely)
-Ei si la mine bine ca si la tine imposibil sa fie rau!nu e nimic daca acum voi veni la tine pentru ca mama e plecata la yoga, tata intr-o deplasare indelungata si stupida si fratele in spital, cind va fi mai bine atunci va fi exernat! (Tay)
-Da desigur, cine este fratele tău? (Dely)
-Aaa el e Call! (Tay)
-Hai te astept! (Dely)
-Ok, vin intr-o jumate de ora ok? (Tay)
-Ooo da bine! (Dely)
-Hai pa! (Tay)
-Pa! (Dely)
Fratele lui Taylor *Call*Mergând Taylor pe drum se uita in spate si vazu ca este cineva imbracat in negru cu gluga si a crezut ca o urmareste cineva, si acel cineva avea in spate o mâna ascunsa si dupa ce Taylor s-a uitat a doua oara atunci acela a scos din spatele lui o bâta si a inceput sa alerge rapid apoi Taylor a dovedit si a intrat pe poarta Deliei unde Delia deja era in piscină. Taylor alerga speriata spre ea:
-Esti bine? (Delia)
-Nu chiar bine pentru ca acum cineva imbracat in negru si cu o gluga peste fata a alergat spre mine scotând si o bâtă.Stăpînul bâtei a inceput a accelera cit mai repede viteza si eu am reusit sa deschid poarta ta ca daca nu ajungeam nustiu ce se mai intimpla, dar Delia nustii, nu ma așteaptă nici un pericol, nici o moarte, a mea sau a familiei mele? (Taylor 😩😫😟)
-Nu cred ca nimic nu te asteapta si te inconjoara dar miine dimineata plecam ambele la scoala si apoi dupa ore vii la mine acasa ok? (Delia)
-Ok, ok, ok! (Taylor)
-😄😃😉...(Delia)
CITEȘTI
Pe aripi de viata
أدب المراهقينViata uneori poate fi un cosmar dar si un vis!Uneori poate zbura de la tine dar pe a o prinde tiar trebui aripi!