După ce a ajuns Delia la scoala atunci se uita la telefon si vazu ca e 08:11 min. si a inteles deja ca profu de istorie va tipa la ea, deja stia si viitorul, alergând pe coridorul scolii se ciocni de o fata draguta:
-Te-am mai vazut odata, mi se pare ca esti, Taylor, de ce nu eşti la lectie? (Delia)
-Mda, si tu eşti Delia! (Taylor)
-Da, da! (Delia)
-Pai,iata ca am intirziat la ora de istorie, ce o mai urasc! (Taylor 😭)
-Mdea, si eu la fel. Hai!dar stai tu unde pleci? (Delia)
-Eu plec la cabinetul ala negru si plictisitor! (Taylor)
-Si la fel acolo plec, deci suntem intr-un drum! (Delia)
-Ok, hai! (Taylor)Si au terminat ele orele când Delia iarasi s-a ciocnit de un baiat:
-Mai incet,handicapatule! (Delia)
-Oooo, nu ma numi asa, tu nu stii cine sunt?(Baiatul)
-Nu, dar cine esti si cum te numesti!?!(Delia&Taylor)
-Eu sunt Noill, cel mai popular baiat din scoala! (Noill)Noill
-Aaammmm, ei si ce cine imi esti tu in fata mea, nu imi esti nici mama nici tata nici frate nici macar prieten ok? (Delia)
-Da chiar! (Taylor)
-Voi fi?!?(Noill 😂😁😎)
-Ce?Hai dute unde te-ai pornit! Ok? (Taylor 😬)
-Ok ok, hai plec ca vad ca sunteti prea furioase.(Noill)Dupa convorbirea cu acel baiat care satura fetele!
-Hei,Dely tu unde pleci acasa?(Taylor)
-Mda,ma duc sa o ajut pe mama pentru ca pleaca in Koreea,dar tu Tay!(Delia)
-Pai plec si eu pentru ca mama mia trimis un mesaj si mia zis ca fratmio a cazut intr-un accident si ca ambulanta e la noi acasa.Uite vezi casa aia mare cu o fereastra mare? (Taylor)
Casa lui Taylor-
Da da e frumoasa,tu acolo locuiesti eu locuiesc cu 2 case mai inainte decit tine, suntem foarte aproape,casa aia cu piscina?!! (Delia)
Casa Deliei
-Mda, a ta e foarte frumoasa! (Taylor)
-Vii azi la mine! Ne vom scalda in piscina? (Delia)
-Nu Știu o sa vad cu problema aia cu accindentul ok? Hai dami numarul tau de telefon! Al meu e 0745362817!(Taylor)
-Da,ok! Dar al meu e 0768252050!(Delia)
-Mhm. Ok! Hai ne sunam paaa! Te pup! (Tay)
-Pa si eu te pup! (Dely)
CITEȘTI
Pe aripi de viata
Teen FictionViata uneori poate fi un cosmar dar si un vis!Uneori poate zbura de la tine dar pe a o prinde tiar trebui aripi!