Venise dimineata si razele soarelui ii sperie ochii Deliei:
-Ce dracu soarele m-am saturat de el!Din perspectiva Deliei
Dorm foarte bine când soarele cu razele lui se baga prin geamurile casei oamenilor. Ok, decid sa ma scol plec sa deschid usa camerei cind acolo se aud niste vorbe, ies ca sa nu ma vada nimeni si aud cum doi oameni imbracati in negru si cu o gluga vorbeau cu mama.
-Ce dracu cauta astia la mine. Stai stai stai acestia nu cumva au sperito pe Tay? *se intreaba Delia in gând*-Ok am facut tot ce mi-ai cerut Sofy seful tau,am speriato pe acea Taylor,spunei ca ne este dator cu 100.000€!
(Indivizii)
-Ok,ok o sa ii spun! (Sofy)
-Bun, hai plecam noi avem multe misiuni de facut! (Indivizii)
-Hai pa!(Sofy)Sofy
-Mama da ce e asta cu soeriatul lui Taylor! Am crezut ca esti foarte buna dar tu mai tradat ai facut si pe prietena mea cea mai buna sa sufere! (Delia 😢)
-Nu eu nu am nicio contributie cu speriatul lui Taylor. Azi dimineata au venit aceştia pe cind tu doarmeai si eu iti făceam clatite cu nuttela din scortisoare si capsuni si au venit si... stai tu ai auzit nu? (Sofy)
-Pai da, totul! (Delia)
-Si tu ce ai auzit? (Sofy)
-Cum ca au zis ca au speriato oe Tay si ca misiunea e indeplinita si ca sefu tau are de platit 100.000€!(Dely)
-Mmm, ei deja nu mai contează, eu nu ai mei să dori niciun rău prietenei tale! (Sofy)
-Mdea...Hai ca mie foarte foarte foarte foame !(Delia)
-Hai ca uite ce ti-am pregatit! (Sofy)
-Mmm, neamy! (Delia)*Cioc cioc cioc*
-Ma duc sa ma uit cine e! ( Sofy)*După ce deschise usa*
-Ooo buna dimineata! Delia este acasa!??(Taylor)
-Da Tay sunt aici!Ce s-a intimplat? (Delia)
-Din nou acei oameni imbracati in negru! Din nou pericolul! (Taylor😔😭😫😩😖)
CITEȘTI
Pe aripi de viata
Teen FictionViata uneori poate fi un cosmar dar si un vis!Uneori poate zbura de la tine dar pe a o prinde tiar trebui aripi!