3. "Wiem, że jesteś utalentowana..."

167 15 1
                                    


To musiało być jakieś nieporozumienie. To był dopiero mój pierwszy dzień w nowej pracy, a już miałam przeprowadzić wywiad z gwiazdą najlepszego klubu na świecie. Dosłownie gwiazdą. Brazylijczyk jest według mnie typowym piłkarzem, zarozumiałym z mnóstwem kobiet na boku. Ale z drugiej strony trzeba przyznać, że jest niezwykle uzdolniony. Tego właśnie obawiałam się najbardziej, że szef od razu rzuca mnie na głęboką wodę.

Pytałam wielokrotnie, myślałam, że może mnie z kimś pomylił, jednak pan Alvaro był nieugięty. Do końca tygodnia na stronie pojawić się miał gotowy wywiad.

- Wiem, że jesteś utalentowana i potrafisz dobrze to zrobić - powtarzał. Ale ja się bałam. Do tej pory pisałam tylko krótkie artykuły. Wywiad to było dla mnie coś nowego. 

* * *

Pierwszy dzień w nowej pracy minął mi zaskakująco szybko. Nie poznałam wprawdzie nikogo nowego, ale za to znam już niemal każde pomieszczenie w budynku. 

Jedyną rzeczą, o której teraz marzyłam, był powrót do domu. Chciałam przebrać się w coś wygodnego, zamówić jedzenie i do końca wieczora nigdzie nie wychodzić. Oczywiście wcześniej musiałam zadzwonić do mamy, bo to ona najbardziej się o mnie martwiła. 

- Laura, jesteś najsilniejszą i najbardziej upartą osobą, jaką znam. Przeprowadzisz raz wywiad z tym piłkarzykiem, a Twój szef od razu da Ci awans - mówiła nie przestając się śmiać. Zawsze mnie wspierała. Wystarczyła jedna rozmowa z nią, a już czułam, że dam radę to zrobić i zrobię. Już jutro.

kolejny rozdział bez Neymara, ale obiecuję, że będzie w następnym, do zobaczenia! jeśli ten rozdział uzbiera dużo gwiazdek i komentarzy wstawiam nowe opowiadanie, które, nie ukrywam, pisze mi się łatwiej :)

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 17, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

ZAWIESZONE - one love | neymar jrOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz