5.

29 4 0
                                    

„SOPIEEE"...
výkriky v mojej hlave boli čo raz hlasnejšie a reálnejšie...

Prepadla som depresiám... ktoré trvali týždne, mesiace,...a už je to rok...a ja sa stale cítim ako by sa to stalo včera...tá neústavná bolesť v mojom srdci sa nedala nijako ovládať.

Keby nebolo jeho...Noaha...
Nikdy by sme sa nepohadali bolo to zaňho..

Chloé patrila k tým ktorým sa Noah páčil...

A mala šťastie pretože práve aj ona sa páčila jemu...ako mesiace plynuli začali spolu chodiť von viac si písať a rozprávať sa...

Až sa Noah odvážil Chloé pobozkať...

Začali spolu chodiť...a najlepšia kamarátka sa posunula na druhú koľaj...

Už som nebola ja tá podstatná...
Ale nehľadala som útechu v iných... čakala som naňu...bolo mi jedno koľko.

Ale ako sa tak pozerám spätne mala som o jej pozornosť viac bojovať...mala som sa prebiť má prvé miesto.

Teraz ľutujem každú sekundu ktorú som nebola s ňou....

Fráza použitá pri každom probléme :
„Keby som mohla vrátiť čas"...
Asi to takto malo byť...

Mala som prísť o jedinú osobu... ktorej som verila...

Keďže som tie depresie nezvládala zaregistrovala som sa do jednej sociálnej sieti...
Kde boli ľudia tak zle natom ako ja...Na dne

Jedno dievča...Romee
...
Tiež tam chodila
Dosť mi pomohla...a vie čo je to stratiť a byť odjebaný.... najlepšou kamarátkou....

Musela som stratiť Chloé aby som našla Romee?...

Myslela som si že po tomto čo sa stalo s Chloé budem dlho sama...a nebudem vedieť zase ľuďom dôverovať...

Ale s Romee to je iné.. ona ma naozaj chápe... MYSLELA som si že Chloé je tá... ktorú som potrebovala
...ale nie... keď sa obzriem spätne...

Nikdy som u nej nebola ja tá 1!!!...

A pre Romee som bola viac ako kamarátka my bez seba nedokážeme žiť.... áno ja viem...sme na seba až moc naviazané ale keby sa vám stane to čo mne... pochopili by ste...

Vraj „zlé" dievčaOnde histórias criam vida. Descubra agora