TANIŞMA

4 0 0
                                    

Arkadaşlar yeni bir bölüm ile karşınızdayım umarım
beğenirsinizz. .❤❤

Masal   Demir ........ ***

Uff ya buu nasıl bir kuzen hiç bana çekmemiş,  mutfağa bi giriyo  savaş alanına dönüyo,  bari sonuç güzel olsa . Neyse , hemen ellerimi yıkayıp yemeğe başladım , ilk önce tavuğu fırına attım , sonra pilavı yaptım , ortaya da şöyle mevsim salatası yaptım , evett tamamdır.  Sofraya oturdum ve  Defne yi beklemeye başladım... Kapı açıldı ve Defne içeri girdi sofraya atladı diyebilirim, , bazen beni de yiyecek diye düşünüyorum. 

1 saat sonra                                   

Yemeğimizi yemiştik ve şimdi korku filmi izliyoduk,  ve Defne kolum a Kuala misali yapısmıştı, 

- Aaaaa Defne senin ..... III kolum a baskı yaptın ln ..

-aa Masal cım çokk Özür dilerim ama napim tırsıyom..
Hadi yatalım. 

-uff tamam kalk hadi kalk ..

Tam yatmışım uyumak üzereyim ki Defne odaya daldı ve

-Masal ben çokk tırsıyom birlikte yatalımmı. ?

-gel buraya gell . Demeemle

Üstüme atladı birbirimize sarılmıştık Defne çoktan uyumuştu,  bende artık dayanamadım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım  .. 

Sabah saat   06:00                       

Kalktığımda   Defne hala yatıyodu tabi bu saatte normal . Hemen  günlük rutinimi yapıp  , taytımı  ve sporcu atletimi giyip spor ayakkabılarımı giydikten sonra kulaklıklarımı takıp Telefonumu cebime koyup . Evden çıktım sahile gelip koşmaya başladım. Ne kadar koştuğumu bilmiyorum saate baktığımda 07:30 u gösteriyordu  eve doğru yol aldım ..  

Defne kahvaltı ediyordu ,  kahvaltı etmezdim,  o günden sonra , hemen odama çıktım ve Duş aldım , şort ve tişörtümü giyip, aşağıya indim . 
Mutfağa geçtim ve kendime  Nescafe yaptım her sabah olduğu gibi ...
Saat 18:00  olmuştu ne ara olduysa ve evet öğeleleri de bişey yemem sadece atıştırırım.  Odama çıktım ve kırmızı dizlerimin 1 karış yukarısına  gelen elbisesi giydim.  Siyah deri ceketimi ve siyah topuklularımı giyip siyah küçük bir çanta aldım , gerekli olanları içine koyup çıktım, 

Defne hazırlanmıştı o da pembe elbisesi ve mavi ayakkabı,  çanta ve Takıları ile tam dı . Arabama bindik ve yola koyulduk. ...

Savaş Ateş ......***

Şu anda oturmuş 6 ayın acısını çıkarmak için sevdiğim kadını bekliyorum. . Bizim çete ye herşeyi anlatmıştım , hepsi çok şaşırmıştı çok merak ediyolar,  Defne yi gördüler    ama onu görmediler. 

6 Ay önce             

-Savaş hadi Defne yi tanıyınca çok sevicen.

Şuanda Ulaş ın sevgilisi ile tanışmaya gidiyorum.  Kuzeni de orda olucakmış.  Cafe ye girdiğimiz de onu gördüm o an da hiç bir kıza kendini kaptırmayan ve tek gecelik ilişkisi bile olmayan ben
SAVAŞ ATEŞ o anda tutuldum,  ve işim çıktığı için yanına gidemedim ,

Her gün takip ettirdim,  ve evet tüm kızlardan çok farklıydı. 

Ve her gün tekrar , tekrar aşık oldum .

Günümüz                                

Şimdi sevdiğim kadını bekliyorum . Aklıma gelen şeyle kahkaha patlattım  ve Ayaz bana uzaylı görmüş masum köylü gibi bakıyodu , hepimiz oturmuş onları bekliyoduk. ..

Ege -abi bizede söyle bizde gülelim.

Ayaz -aynen  abi ..

Bende anlatmaya koyuldum.

- ben şimdi Masal ı takip ettirirken adamı fark etmiş . Bunu ara sokakta kıstırmış bi dövmüş görmeniz lazım adam yanıma geldi bi baktım,  haşat olmuş , hatta fotoğrafını gösterim.

Fotoğrafı  göstermemle Ayaz

-yuhhhh

Ege
- Oha

Öykü
-yok artık . Dedi

O sırada kapı çaldı.  Öykü kapıyı açtı ve işte sevdiğim kadın karşımda hepimiz tanıştık falan oturuyoruz , laf lafı geçiyo , yemeğe oturduk, 

Öykü herkesin tabağını doldururken ...

Masal
- ben çok fazla yiyemem. dedi   .

Kaşlarımı çatmıs ona bakarken

Ayaz
- rejimdeyim deme sakın . Aynen ilk defa Ayaz a katılıyorum .Masal cevap vericekken , Defne ondan önce davranıp  .

-yok rejim değil onun alışkanlığı.  Dedi

Yemeklerimizi yemiş oturuyoduk.  Onların da çete ye girmesini istiyorduk , Ulaş konuşmya başlayınca herkes onu dinlemeye başladı .

- kızlar biz çete olarak diyoruz ki ...   
Siz de bizim çete ye girseniz tabi siz de  isterseniz ?

Ayaz -Ege cim ne diosun kızların yanında girseniz falan töbe töbe .....

Ege- Ayaz cım biz senle görüşürüz bekle senn ..

Defne - Ayy çok mutlu oluruz , yani dimi Masal ?

Hepimiz Masal ın ne diyiceğini çok merak ediyoduk ..

-Benim için fark etmez nasıl istersen ..
Bunları Defne ye bakarak söylemişti ...Yess bee yess
-kızı yiyecekmiş gibi bakmasana ..
-iç ses .
- efendim canım ..
- uza iç ses uzaaa ...
- tm be psikopat 😒

Yarın hep beraber yeni bir eve taşınıyodukk.
   


Ulaş Ateş. ...***

Sonunda sevdiğim de çetemize dahil oldu ..
Yarın aynı eve taşınıcaz ve çokk mutluyumm ...

Kızlar evlerine gidince bizde odalarımıza çekildik ...Defne yi düşünüyorum  aslında düşünmediğim bir anım yok .
Savaş a çok şaşırdım onun tek gecelik bir ilişkisi bile yok nasıl bir anda tutuldu neyse sonuçta iyi birine tutuldu hadi hayırlısı ..

Defne mi düşünerek uykuya daldım. .
-yalnız uyku deniz değil dalamassın. .

Bu iç ses demin bana laf mı soktu ..

-evet beğenemedinmi. .

-iç ses sus yoksa ben sana başka bişe ..... töbeee ln sevdiğimizi düşünüyoruz sen ne yapıyorsun,  sus ve zıbarr iç ses ..

-😜😜 sende zıbarr ..

İç sesimle tartışırken uykuya dalmıştım....








Eveeeet arkadaşlar sizce Masal neden sabahları kahvaltı masasına oturmuyo ?

Ve bu çeteyi neler bekliyor ??

Ulaş - Defne

Savaş -Masal

Ege -Öykü çiftleri arasında ne olacak ?

Daha doğrusu Savaş ve Masal çift olabilecek  mi ?



Tüm bu soruların cevapları diğer bölümlerde ... Beğeni ve yorumlarınızı bekliyorum  ...
Soruların cevapları için tahminleriniz ve başka sorularınız var ise bekliyorum ....
Sevgilerle 😊😊😊😊

    



GİZLİ ÇETE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin