# YENİ EV #

2 0 0
                                    

Masal Demir. ...***

Geldiğimizden beri şu Savaş denen çocuğun gözleri üstümde. ...
Hepsi çok sıcakkanlı ... güzel bir gündü. .

Defne ile arabaya atlayıp eve doğru yol aldık ...eve geldiğimizde direk odalarımıza çıkıp uyuduk , çok yorucu bir gündü ...
Çok geçmeden kendimi uykunun kollarına bıraktım. ..

1 Hafta sonra

Yeni evimize taşınmıştık bu süreçte Savaş ile bir çok kez göz göze gelmiştik. . Bakışlarını üstümden hiç çekmiyor. ..

Ve ne öğrendim Savaş , Ulaş , Ege vee Ayaz mafyaymış .. ben mafya değilim ama tüm dövüş alanlarında artık ustalaştım ve evet silah , bıçak gibi bi çok alet kullanabiliyorum. . Bunu onlarada söyledim , Defne biliyordu ama diğerleri çok şaşırdı en çokta silaha ..

Hepimiz koltuklara yayılmıştık birden telefonum çalınca herkes bana baktı .. arayan gizli numara ydı telefonu açtığımda çokk şaşkındım arayan oydu uu...
Ailemin katili ...

-oooo Masal cım Naber , nasılsın ..

-ne istiyosun ln ..
Bu ani çıkışıma herkes irkildi ve beni dinlemeye başladılar . Hepimiz ayaktaydık. .

-aaaa Masal cım arkadaşlarını heyecanlandırma. .canım sıkıldığında bende senin canını sıkıyorum biliosun doğrusu yeni başladım artık öyle yapıcam .. bak aklıma ne geldi kız ben seni kaç ker kurşun a dizmiştim ..

-72 kurşun tamm ve hala hayatttayım. ..
Tüm çete bana öyle bir bakıyodu ki ..

-Eee hepsini Saba sıkmamıştım sen başkalarının önüne atliyosan banane .. haa bak şimdi tüm çete üzülücek, ....

-seni bulucammmmm !!!!!!
-Öykü ye kırmızı yakıştı byyy..

Telefonu kapatmıştı hepsine eğilin diye bağirdım. . Hepsi eğildiğinde kendimi Öykü nün üstüne attım o sırada balkon camı kırıldı ve bedenime ardı arkası kesilmeyen acı girmeye başladı herkes bana bakıyodu. .. ateş sonunda kesilince hepsi başıma toplandı .. bağırış çağırıslar ise son duyduğum şeylerdi. ,gerisi karanlık........

Ege Derin .....***

Bi anda Masal ın bağırışı üzerine hepimiz yere yattık ve eve ateş açılmaya başladı ..
Masal , Öykü nün üstüne atladı kendini siper etti .. bedenine kaç kurşun girdi sayamıyorum , hepimiz şaşkındık hemde nasıl ... hareket dahi edemiyoduk . .

Ateş kesilince hepimiz Masal ın yanına gittik. . Kızlar bağırıp , ağlıyorlardı .. Savaş ,Masal ı kucağına alıp arabaya uçtu . Çok hızliydı, bizde arkasındaydık, hastane ye gelince Savaş , Masal ı hemen kucağına alıp hastane de

-Sedye getirin .. diye kükredi..

Masal ı hemen ameliyat a aldılar .. Öykü benim için yaptı , benim için diyip ağliyodu. Yanına gidip kollarımı ona sardım. ..

Ayaz Delen .....***

Bu nasil cesur bir kızdı , gözünü kırpmadan kendini tehlikeye attı .. herkes perişan olmuştu Defne ameliyathane önünde baýılmıştı, Öykü üflesem uçucak ,

Ameliyathane önüne gelince kardeşim aklıma geldi .. Eğer
Masal a bir şey olursa hepimiz çökeriz, Savaş kendini mahfeder, Defne yürüyen ruh olur, Ege hiç unutamaz , Öykü hep kendini suçlar , ben ,bende heralde kardeşimi de kardeş gördüğüm kızı da kaybetmenin acısı ile kafama sıkarım ., yani çete vefat , çete diye bişe kalmaz ortada .. offf artık göz yaşlarıma engel olamadım, bi kayıp daha kaldırabileceğimi sanmıyorum. ...

Öykü Soğuk. ...***

Benim için , benim için yaptı , hayatımı kurtardı ,ama kendini karanlığa attı .
Ne zamandır ağlıyorum hiç bilmiyorum, Ege gelip sarılınca
Hıç kırıklarım ı tutamadım .... Defne bayılmıştı. . Bedenim artık kendini taşıyamadı ve Ege nin kollarına yığıldım , gerisi karanlık ....

Savaş Ateş. .....***

Sevdiğim kadın can çekişiyo ve ben burda elim kolum bağlı oturuyorum. ...
Tam 6 saattir ameliyathane nin kapısında bekliyorum. .ne gelen var ne de giden , Öykü bayılmıştı odaya aldılar , Defne uyandı hala ağlıyo. . Sinirden patlamak üzereyim kim yapar bunu kimm?

Öykü uyandığında bağırdı, çağırdı, kendini harap etti ve ağlamaya devam ediyo , ama ben sadece düz duvara bakıyorum , ağladığımi yeni fark ettim, evet erkeklerde ağlar sevdikleri için ağlarlar ...

Hâlâ bekliyoduk , kimse çıkmıyordu , derken , Ameliyathane den bi hemşire fırladı

-acil 0 rh- kana ihtiyaç var ..

Neyseki kan grubumuz aynıydı hemen kan verdim ve ....tekrar baklemeye başladım. .
2 saat sonra bi doktor çıktı

-hasta nın vücudun dan 7 kurşun çıktı biri kalbine çok yakındı bu nedenle ameliyat sırasında bi çok kez kalbi durdu acı çekmesin diye bayılmıştık fakat ameliyat bitimi kalbi yine durdu sonra bitti dediğimiz anda sayıklamaya başladı .. durumu şimdilik iyi ,
yalnız hayati tehlike geçmedi , yarına kadar uyanırsa normal odaya alınır ama uyanmasaa malesef fişini çekmek zorunda kalırım ......

-swn kimin fişini çekiyosun ln ... doktora kafa atmam la yeri boyladı , üstüne çıkıp yumruklarımı ardı arkası kesilmeyecekşekilde sıraladım Ulaş bi yandan , Ege bir yandan , Ayaz bir yandan ayırmaya çalışıyodu. .,.. ama gözüm hiç bişey görmüyodu ... doktor un yüzü görünmeyecek hale gelmişti devam ederdim ama meleğimi ameliyathane den çıkardılar,

Hemen yanına gittim elini tuttum .... yoğun bakıma aldılar camdan izliodum o güzel yüzü , bedeni bembeyaz dı daha da beyazlamış, o güzel okyanuslar kapalı , bilemediğim kadar çok makine ye bağlamışlar , onu böyle görmeye dayanamıyorumm. ...

Hemen doktorun yanına gittim ..

-beni hemen onun yanına alıyorsun ..

-efendim böyle bişe yapamayız ..
Hemen yakasına yapıştım ,
-demin ki doktor gibi olmak istemiyorsan hemen beni onun yanına alıyosun. ..

-ta-tamam efendim ...

Meleğim in yanındaydım ellerini tutuyodum ,

-hadi be güzelim sana çok ihtiyacım var beni bırakıp hiçbir yere gidemessin ... ben sensiz bir hiçim bak şu halime bak ilk günden çöktüm .... ağlıyodum evet ben Savaş Ateş ağlıyodum. ..... uyanman gerek hadi be güzelim sen Savaş Ateş in kadınısın burda yatamassın sana bunu yapanların hepsinin burnundan fitil -fitil getircemmmm ...sana yemin olsun ......




Defne Demir ......** *

Şuan kardeşim orda yatıyo ve yine hiçbirşey yapamıyorum...yine diyorum çünkü hep oluyo du yani 6 Ay önceye kadar her haftamız nerdeyse hastane de geçiyordu ... ya benim hayatımı , ya başkalarının hayatını kurtariyodu ... evet ben hiç o ameliyathane ye girmedim , kardeşim hep beni kurtardı , ama ben de nerde o cesaret .....

Ben şok , ben vefat duyduklarım doğrumuydu bende diyorum ki Savaş neden bu doktoru öldürwsiye dövdü ,
Bu Savaş tam 6 aydır Masal ı takip ediyormuş , Oha yaaa işe bak ..
Bence çok yakışıyolar. .

Kardeşim kalksın ben onları bi ayarliim .. ama nerde Masal ın hayatın da 1 erkek bile olmadı , bu olursa ilk olur ayyy , ve ben Savaş a güveniyorum kardeşim e iyi bakacağını biliyorum ........





Sizce Masal uyanıcak mı ?

Savaş a karşı birşeyler hissesediyomu?

Defne bu ikili yi nasıl birleştiricek?

Veee kalbine zincir vurmuş bu inatçı kızın kalbindeki bu zinciri Savaş kırabilicekmi , kimsenin yapamadığını yapıcak mı ?

Evet arkadaşlar bir bölüm sonu daha , umarım beğenmişsinizdir , beğenilerinizi , yorumlarınızı ve sorularınız ı veya tahminlerinizi bekliyorum , sevgilerle kalın ......❤❤❤




GİZLİ ÇETE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin