ÇETE Mİ ?

2 0 0
                                    

Arkadaşlar bu benim ilk kitabım olduğu için hatalarımı maruz görün  yorumlarınız ve beğenilerinizi bekliyorum sevgilerle.....😊😊😊

Masal Demir .... **

Sabah o iğrenç alarmın sesiyle uyandım demeyi çok isterdim fakat 😡 başımdan aşağı dökülen suyla uyandım.

- Defneeeeee ....

- Ya Masal bi dk açıklamama izin ver ..

- açıklama haa dinliyorum

- bir saattir seni uyandırmaya çalışıyorum bende artık son çare olarak böyle uyandırdımm. .

-ufff Defne uff

-🐶🐶🐶

Şu bakışları atmasa olmaz sanki ..
Banyo ya geçip günlük rutin işlerimi yapıp çıktım . Her zamanki gibi Defne kahvaltı etmiştir , sonuçta sabahları bişe yiyemediğimi biliyo . Neyse kıyafetlerimin bulunduğu odaya geçip .
Siyah şort ve siyah yarım tişörtümü giyip  belime kırmızı siyah Kareli gömleğimi  bağladım , beyaz Converse lerimle tamam dım .
Siyah gözlüğü takıp çikolatalı parlatıcımı  da sürdüm vee saçlarımı açık bırakarak tamam dım.  Aşağıya indiğimde Defne de benim gibiydi ben siyahlara bürünmüş ken o kırmızı ve beyaz uyumu yapmıştı . Evden çıktık Defne nin sevgilisi yani Ayaz ile buluşmak üzere ....... Cafe ye gittik . Ayaz çoktan gelmişti .

Hepbirlikte oturduk öğlen olmuştu . Ayaz ve Defne yemeklerini yerken ben de kahve mi yudumluyodum. 

Ulaş  ve Defne bişeler yapıcaklarını söyleyip gittiler en iyisi bende Kendim yerime gidiym  ..

1 saat sonra :                                                                               
Uçurum kenarında oturmuş dalgaları izliyodum.  Kaç saat geçti bilmiyorum ama hava kararmıştı. 
Hemen arabama  binip eve sürdüm . Defne çoktan gelmiştir . Saat 20:00 sonuçta . Hemen eve girdim Defne salonda oturmuş kapalı olan televizyona bakıp sırtıyodu,  bunun Kayışlar  iyice koptu . Ulaş  ile ikisi çok yakısıyo,  yani kısacası tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş .

Benim geldiğimi sonunda fark etti , dedim ama keşke fark etmeseydi. 
Çünkü şuan Defne nin altında eziliyorum.  (Yanlış anlamayın Defne ,Masalı n boynuna atlayınca  yere düştüler .😆😊 ) 

Defne Demir ......***

Bu gün Ulaş bana bir gruptan bahsetti 5 kişi olduklarını ve gruptaki lerin ben ve Masal ile tanışmak istediklerini ve eğer gruptakilerle anlaşırsak bizim de gruba görebileceğimizi söyledi . Ayyy çok heyecanlıyım,  yani şimdi benim gibi tatlı mı tatlı kızı severler tabiki ama canım kuzim , kardişim olan Masal cım yani kısacası yabancılara karşı biraz soğuk nevaledir. .

Ama bakalım duyunca nolcakk. 

-Nerde kaldı bu kı--

Zili çalması ile lafım kesildi . Kapıyı açtığımda Masal hanım sonunda gelmişti. 

-Masal ll ne olduu biliyomusun? 

-Anlatırsan bilicem canım.

- şimdi kuzi  cim  biz Ulaş ile konuşurken dediki,  "bizim bir grup var ve sizle tanışmak istiyolar yarın akşam sizi yemeğe davet ediyoruz , ve eğer grupla anlaşırsanız  sizde gruba katılın " dedi . Ayyy nasıl ?

- nasıl bi grup bu ?

- bir kısım çeteymiş. ...

-çeteee?


-yaa evett sencede çok güzel olmazmı. ....

Bu Masal da beni hiç kafasına takmıyo,  arkasından bağırttırıyo.  
Neyse Defne takma sakin sakin .. uff ben çok sıkıldımm yaa .

-sen ne zaman sıkılmıyosun kii..?

-Aaaaa bende diyodum ki .. herkeste olan bu iç ses bende niye yokk . Hello iç ses Naber kızz. ..

-hiç iyi değilim ..

-Kız noldu ?

-Bu  Ulaş ne zaman senle evlencek. ?

-valla bende bilmiyomm . Neyse ya beni lafa tutma çokk acıktım ..

-Kız sen yemek yapmayı bilmiyosunki. ...

-yani evet bilmiyo olabilirim ama sjjsjs Masal bilioo o

-bilmek mii ? Fıstık gibi yapıyor onun sayesinde bayram ediyorum ..

-Eee  o zaman azcık yalvaralımm hadi byy

- kız damardan gir haa ve byyy ......😙

Eveeet damardan gircez  sakin sakin .

- Masal ll ll canım , bebeğimm  , aşkım,  birtanecikk kuzenim , kankam , kardeşi-

- ne var Defne? 

-yaa ben çok acıktım.

-Eee git ye .

- o zaman ben yemek yapmaya gidiym 😦😩

-neee Hayır mutfağı birdaha temizleyemem

-sjsjsjjsjsjsjjs

-tm sen yap o zaman ben de markete gidiym abur cubur alimm

-tm .

Hahahahahah yaşasın  çokk şanslıyım bee

Neyse, motoruma atlayıp hemen  markete geçtim ve elime ne geldiyse arabaya attım , sonunda kasaya geldim , hepsini ödedim ve motoruma atlayıp yola koyuldum. ...

Sizce  bu çete neyin nesi ?

Vee kızlar bu çete dekilerle  anlaşabilicekler mi ?

En önemlisi bu çete ye girebiliceklermi? 

Bu sorularınızın cevapları diğer bölüm ve bölümlerde saklı .
Biraz kısa ve hatta kısa olmuş olabilir , ama diğer bölümleri daha uzun yapıcam , umarım beğenmişsinizdir.  Beğeni ve  yorumlarınızı bekliyorum .... 😊😊❤❤

GİZLİ ÇETE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin