Пролог

6.3K 65 11
                                    

-Както винаги се събуждам от тъпата аларма на телефона ми. Ужас училище, защо не завърша вече писна ми да ходя на това скапано училище, от него нямам никаква полза и да ходя и да не ходя все същото. Обидите никога не спират. Забравих да ви се представя - аз съм Клара Холт на 17 съм първо жиивях в Мексико, но се преместих заради случващото се там. Сега живея в Бостън, мислех че тук нещата ще са по различни но уви нищо не се промени. От както татко ми почина всякаш живота ми се преобърна, майка ми се държеше ужасно с мен вземаше ме за някакъв боклук на всичкото от горе всяка вечер имаше в къщи мъже. Постоянно я питах защо го прави, тя ми каза че го прави заради удоволствието от секса. Тогава не вярвах и в себе си, но един ден реших да избягам. Просто всичкото това ми беше дошло в повече. И ето ме сега в Бостън приличаща на майка си. От 4 години живея тук и вече хората не ме понасят. Единствената ми приятелка е Бела много я обичам, единствено тя застана зад мен срещо всичките тези обиди и глупости на хората макар и да са верни. Забравих да спомена, че сега живея с Бела. Не разбирам защо го правих това нещо със секса, ама ми доставяше удоволствие и да исках да го спра нямаше как, но какво ли ми пука по-зле няма на къде (нали така?). Ще се чукам ще пия за мой кеф!!

Sexy ladies +18Where stories live. Discover now