2 часа по късно:
Гледната точка на Бела:
Вече бяхме пред дома на Камерън, къщата не беше нещо особено.Е хубава си е..
Тъкмо тръгвах да слизаме от колата и Джеймс ме хвана за ръката ми.
-Аз такова, трябва да те предупредя нещо за Камерън.
-Да, какво за него?
-Той просто се сваля с всички, и не бих желал много, много да му се връзваш.(казавайки го леко притеснявайки се)
-Спокойно.(казах го леко усмихвайки се)
-Ееее...би ли ме пуснал??
-А да извинявай.
Слязохме от колата. Отидохме до вратата и позвъняхме на нея.
В мислите ми:
Какво ли му става на Джей, напоследък се държи много странно. Данеби да ме харесва!?Не, не, не-може да бъде. Едва ли би харесал момиче като мен, все пак....
Мислите ми бяха прекъснати от отварящата се врата.
От нея излезе Камерън. Беше само по-боксерки, лол какво тяло направо останах без думи!!!
Гледната точка на Джеймс:
Дж:-Хей Кам.
К:-Оо Джей, как е?Коя е тази красавица?
Дж:-Офф Камерън, престани да се сваляш с всяка.!!(оф май Бела го хареса, надявах се да не го хареса ама той си е той.)
К:-Добре де ясно(гледаше я, ще кажеш че все едно е влюбен, ужас)
Б:-Бела се казвам и благодаря за комплимента. Но ние с Джеймс дойдохме за друго.
К:-Оу да разбирасе, влизайте.
С Бела влязохме вътре. Седнахме на дивана в трепезарията, а Бела гледаше все едно се намира в някакъв дворец. Много я харесвам, но тя май хареса Камерън, както винаги коя не би го харесала.
Гледната точка на Бела:
Бяхме, влязли и седнали с Джеймс, гледах очудващо, защото от вън домът на Кам изглежда най обикновенно, но от вътре е направо зашеметяващ. Е ясна си е поговорката. "НЕ СЪДИ ЗА КНИГАТА, ПО КОРИЦАТА"
Но явно, Джей си е помислил, че харесвам Кам, но харесвам него. Дано да не си мисли друго.
Гледната точка на Камерън:
Бела, е много красива. Но явно Джеймс ме е изпреварил очевидно. Отидох и седнах при тях.
К:-Та за Клара.
Б:-Какво става с нея, какво се е случило!!!!???
К:-Значи, познавам човека който я отвлече, той работи за Тео.
Дж:-Тео ли!!!!!!
Б:-Кой е той?
Дж:-Той е един от най опасните хора тук!
Б:-Но какво иска от Клара?
К:-Каквото и да иска от нея, много трудно можете да я спасите от него..!
Б:-Ами сега какво ще правиме??
К:-Боя се, че е мъртва или ако е жива което е много малка вероятността, трябва да я спасите възможно най бързо!
Б:-Не мога да повярвам!!ТЯ Е ЖИВА ЗНАМ ГОО!!(усещах как напираха купища сълзи в очите ми. Ето че и вече се стичаха..)
Дж:-Спокойно Бела тя е жива!
Б:-ДА!
К:-Мисля, че мога да ви помогна.
Б:-Как?
К:-Мога да ви вкарам вътре, все пак преди работех за него, а и ми беше най-добър приятел.
Б:-Значи е решено!Ще ни вкараш!!
Дж:-Бела може да е опасно!
Б:-Виж какво Джей, изобщо не ме интересува дали е или дали не е. Тя ми е най-добрата приятелка и ще я спася, знам че ако и аз бях в това положение и тя щеше да направи същото за мен!!!!!!!ЯСНО ЛИ ТИ Е!
Дж:-Да, добре.
К:-Добре, значи само да се облека, и си взимам ключовете и тръгваме.
Дж:-Добре.
Б:-Добре.
Отидох в стаята, преоблеках се взех ключовете и слязох долу.
К:-Е да тръгваме?!
Б:-Хайде, хора бързо.
Дж:-Добре де, добре не е нужно да ни буташ.
Б:-Знам, но искам да побързаме, да си вземеме Клара и да се приберем и всичко това най-после да свърши.
К:-Спокойно Бела, ще я изведе е жива и здрава.
Б:-Благодаря ти Кам.
К:-Е за какво са приятелите
Дж:-Брат найстина благодаря.
К:-Е за-нищо де.
Качихме се в колата ми и потеглихме към Тео.
Гледната точка на Клара:
Бях в една стая. Беше тъмно имаше само една крушка леко премигвайки, очевидно ще загасне. Стаята беше с метална врата и без прозорци едвам виждах. Имаше един дюшек в ъгъла на стаята. Бях с все още завързани ръце, но и краката ми бяха пак завързани за някакъв стол и с запушена уста, отново. От колко ли часа бях тук.
При мен влезе някакъв мъж, висок, с кестенява коса и тъмно кафяви очи. Влезе и се доближи до мен. Махна късчето парцалче от устата ми.
-КОЙ СИ ТИИ!!!!!(казах го крещейки)
-Оооо скоро ще разбереш, сестра ти ми сасипа живота!Тейкато тя изчезна, а намерих теб, ти ще плащаш за нейните глешки Клара!!
-Я-я-я-яя изчакай малко, сестра ли??
-Да сестра ти, тази мръсница, виждам че и ти си същата.
-Аз няма сестра, май си се объркал единствено дете съм. И от къде ми знаеш името?
-Ти си Клара Холт на 17г.
-Да й!
-Еми същата. Ти не знаеш за сестра си?
-Ъ, даа!?
-Явно вашите много са ти спестили, е сега ще разбереш всичко!!
-Казвай!!!!!
-Мая Холт, ти е сестра, тя е на 18г. вече. Работеше при мен, по-скоро беше мое гадже, или така си й мислех, тази кучка ме прееба!!Тръгна с врага, преспа с всички и накрая ме предаде, после изчезна, а сега тейкато нея я няма, а ти си тук, ПЛАЩАШ ТИ!
-Аз ли?
-Същата!!!!!
-Та аз дори не я познавам изобщо.!
-Не ме интересува!
-Стига толкова приказки време е за отмъщение.
Излезе и трясна силни вратата.
В мислите ми:
Коя ли е тази Мая, и по важното как така е моя сестра, нашите нищо не са ми казвали, а и нали баща ми от както почина майка ми не ме интересува изобщо.
В стаята:
Вътре влязоха двама. Единият ме развърза и ме вдигна от стола. А другият ми стегна важетата.
-Какво по??Махни се!!!
-Шефа ни изпрати явно си била непослушна.
-Абе махни се от мен.(принципно обичах да правя секс ама аз да видя не някакакви непознати, а и не си падам по тройки)
Заведоха ме на дюшека и там...
Единия, ми хвана ръцете, и ми свали потника, другия полата. Останах само по бельо. По високия излезе от стаята, а другия остана при мен. Доближи се до мен и ми махна сутиена, хвана ме за гардите и ги стисна силно, извиках. Облиза ми зърната, изтена звучно. Опитах се да го избутам от мен, ала беше по силен. А и да си призная беше ми хубаво. От давна не бях изпитвала такова одоволствие. Слизаше по надолу и все по надолу, докато не стигна до интимните ми части. Целуна ме през гащичките ми. И ето отново изтена. Хем ми беше приятно, хем не. И аз не знаех как се чувствам. Той побърза и ми свали гащите, и ми разтри клиптората с пръст, вкара единия си пръст в мен, нищо не усетих, той забеляза, вкара и още един, пак нищо, после и още един, вече усещах, стегнах като луда. Погледнах към него и видях самодоволната му усмивка. Аз го напсувах, а той засили. Тъкмо да свърша и той спря.
-Защо?
-Харесва ти нали кукло, но не се получава всичко наведнъж.
Очудих се за какво говори, но той се изправи и си свали панталона, размера му беше голям. Вкара го в мен без да се замисли очевидно. Усетих го целия, но пак ми беше приятно, с всеки един тласък го усещах всякаш все по навътре и по навътре. Одоволствието ми ме завладяваше и след малко аз свърших, а той се изпразни в мен. Не ми беше толкова приятно колкото преди. Бах използвана и захвърлена. Вече едвам виждах, всичко ме болеше. Видях, че човека който ме изнасили излезе. Успях да стана, бях чисто гола, ставаше ми студено. Отидох до вратата и чух двамата да си говорят нещо.
-Тя е найстина секси. И добра в секса!
-Очевидно, но не забравяй тя е за шефа.
-Да, естествено.
-Утре ще кажат кво ще я правиме, за сега нека да седи тук.
Какво ли значеше, утре ще кажат какво ще правят с мен?Дано Бела да ме намери. Иначе незнам какво щях да правя. Усещах че ми се затваряха клепачите на очите реших поне малко да поспя. Легнах на дюшека, на който кой знае колко момичета са минали. И взех дрехите ми, е поне каквото бе останало от тях и заспах с мисълта коя ли е сестра ми?..Здравейте сладури, много съжалявам за забавянето, но ето я и 3тата ми глава. Надявам се да ви хареса. Обещавам ви че скоро ще побликувам и 4тата ми глава. ПОЗДРАВИ!!
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
Обичам ви!😝💗
@baby_bear22
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sexy ladies +18
FantasiaТрудният живот пълен с болка и умраза на Клара Холт която е на 17години. Но всичко това може да се промени, когато открива сестра си за която и не подозира. Кари открива любовта, така наречената любов за нея е била просто мит. Преди да открие момчет...