Debora POV
Vandaag gingen ik en Yasmien soliciteren. We hadden er erg veel zin in. We hielden allebei erg van make-up en we kenden elkaar sinds we opdezelfde school zaten. Onze zussen leerden elkaar ook kennen door ons, en met nog een paar vriendinnen van elkaar hebben ze meegedaan aan de x-factor. Nu zijn ze de bekende Little Mix. Bijna niemand weet dat wij ,Yasmien en Debora, de zusjes zijn van Little Mix. Debora is het zusje van Jade, en Yasmien is het zusje van Leigh Anne. Maar volgens Perrie gaat het niet zo goed met One Direction. Perrie kwam alles te weten van Zayn. We vonde hun erg goed bij elkaar passen. Maar omdat One Direction nog nieuwe stylisten nodig had gingen wij nu soliciteren om zo op een geheime manier One Direction bij elkaar te houden. De afspraak was dat we (er waren nog meer meiden die soliciteerden) allemaal bij 1 iemand van One Direction hun haar en make-up moesten doen. Degenen die zij het besten vonden werden degenen die het voor altijd mochten doen. Ik keek Yasmien aan en glimlachte naar haar. Ik hoopte dat we ook allebei gekozen werden. Er kwam een vrouw aanlopen en die nam ons mee naar de ruimte waar alles ging gebeuren. Toen One Direction binnen kwam lopen keken Yasmien en ik elkaar aan met een blik 'we moeten dit halen!' Ik moest Niall doen en Yasmien Harry. Yasmien had lekker geluk met Harry's krullen. Ik keek naar Niall en bedacht wat ik ging doen. Al snel begon ik aan het haar van Niall.
N = Niall en D =Debora
N:'Hopelijk kan je het goed, wat ik eigelijk wel van je verwacht want je ziet er zelf heel mooi uit.' Hij gaf me een stiekeme knipoog. Ik werd een beetje rood en keek de andere kant op.
D:'Dankje! Ik ga mn best doen.' Ik hoopte zo dat het ging lukken.
N:'Succes ik vertrouw je.'
Niall POV
Wow Debora was echt mooi. Haar blonde haren vielen net op haar schouders en haar ogen waren mooi blauw. Ik voelde me aangetrokken tot haar. Ik ging de rest zo wel even omkopen zodat ze voor haar zouden kiezen. Volgens mijn zijn Debora en Yasmien goede vrienden. Misschien als de rest Yasmien ook kiest kan het erg gezellig worden. Ik zag ze vaak naar elkaar kijken met een blik die ik niet kon achterhalen. Toen Debora klaar was keek in pas in de spiegel en zoals ik al had verwacht zag ik er, als ik dat mag zeggen, prachtig uit.
N:'Het is erg goed gelukt Debora! Hopelijk mag je blijven, al doe je alleen mijn haren maar.
D:'Dankje, hopelijk vinden ze dat ook bij Yasmien. Mar die kiezen ze denk ik echt wel, die is er ook heel goed in.
N:'We zullen zien wie er uit komen. Ik kies in ieder geval voor jouw.'
Yasmien POV
Ik mocht harry's haar doen, ik had echt wel veel geluk dat harry krullen had je kan er veel mee doen .Dat had ik al ondervonden bij Leigh-Anne . Harry keek mij al zo een volle 5 minuten aan via de spiegel , van binnen ging ik helemaal uit mijn dak maar vanbinnen zag het er net uit alsof er niks aan de hand was.
(H: Harry) (Y:Yasmien)
H: ik zie dat je heel handig bent met de schaar enzo , doe je dit al lang?
Y: nou dat valt mee hoor , ik doe dit nog maar 3 jaar
H: dat is toch wel wat lang hoor one direction bestaat al zo lang
Y: nou dat zou kunnen en als ik dit mag zeggen Mr. Styles ik ben dol op u haar
H: haha dankje en zeg maar Harry
Y: oke
HarryPOV
Yasmien ziet er mij een leuk meisje , ze heeft stijl haar met een grote bless ze is niet dik en niet dun gewoon tussen de twee . Maar ze doet me aan iemand denken maar ik kan er gewoon geen vinger op leggen .
Y: zo je haar is klaar , ik zie je straks dan ?
H: yup tot straks
Ik sta recht van mijn stoel en ga bij de jongens zitten . Maar ik ben er met mijn hoofd niet echt bij ik zit de hele tijd met yasmien in mijn hoofd.Ben ik nu verliefd op der!?!?
************************************************************************************************
zo dit is het tweede hoofdstuk van Always Be Together en sorry dat het een late was had ff een writersblock maar gelukkig heeft Debora (@knorretje) mij uit de nood geholpen tanks girl :-)