chapter 1 @knorretje

277 13 4
                                    

Taylor's POV

Hey allemaal. Ik ben Taylor. Misschien kennen jullie me nog wel, ik was de vriendin van Harry Styles. Harry heeft het uitgemaakt omdat hij vond dat ik teveel met hem aan het opscheppen was. Ik ben er nog steeds boos om. Daarom heb ik een plan bedacht, samen met Kendall Kardashian. Harry heeft het pas ook met haar uitgemaakt, en zij was ook behoorlijk boos. Het plan is dat ik de gsm van Harry ga stelen. Ik weet al precies hoe ik dat ga doen! Ik zie het huis van One Direction al voor me. Ik loop snel door, als ik voor de deur sta bel ik aan. Zoals ik al had gehoopt doet Harry de deur open.

Harry = H en Taylor = T

H:'Taylor wat doe jij hier? we hadden afgesproken dat we elkaar nooit meer zouden zien!' Harry kijkt me boos aan.

T:'Dat weet ik toch ook wel gekkie!' zeg ik met een poeslief stemmetje.

H:'Je kunt vertrekken, ik wil je niet meer zien' en hij probeert d deur dicht te doen.

T:"Dacht je nou echt dat je zo snel van me afkomt? Ik denk het niet!' ik doe mn voet tussen de deur. 

H:'Taylor ga nou gewoon weg, je bezorgd me echt te veel moeilijkheden!' hij klinkt hopeloos.

T:'Dacht het niet! ik moet je je verdiende loon nog geven.'

~einde van het gesprek~

Ik stap naar binnen en duw Harry tegen de uur aan. Ik begin het te zoenen als een gek. Ik trek zn shirt uit en kijk naar zijn tattoo op zn borst. Ik denk er weer aan dat ik zn gsm moet stelen. Ik zie dat hij die in zn zak heeft. Ik weet zijn wachtwoord en Kendall zei dat hij nog steeds hetzelfde wachtwoord had. Ik duw hem nu zachtjes tegen de muur aan. Ik ga voorzichtig verder. Ik duw hem naar de trap en sleur hem mee naar zn kamer. Het valt me op dat hij niet eens tegenstribelt. In de kamer trek ik ook zn broek uit. Ik zeg dat hij zich even moet omdraaien zodat ik me kan uitkleden en dat hij dan pas de 'verassing' van mijn lichaam kon zien. Ik zag hem omdraaien en ik haalde snel zn gsm uit zn broekzak. Het ging makkelijker dan ik had gedacht. Ik had in ieder geval niet verwacht dat hij zn breok uit zou doen. Ik doe snel de gsm in mn bh en ren er als een gek vandoor. Ik had thuis al een briefje geschreven met erop 'Ik kan het toch niet Harry, ik heb al die tijd van je gehouden. Van Taylor' Ik meender er niks van maar het moest maar. Ik ren het huis uit en ik zie Kendall aan de hoek van de straat staan. Ik steek mn duim op en ze rent naar onze auto en start die vast op. Al snel rijden we met de gsm van Harry de straat uit.

Harry's POV

Wat er net gebeurde is echt raar. Waarom liet ik haar toe om dit te doen? Ik ken mezelf niet meer. Ik probeer mn broek aan te doen en ik zie er een briefje uitvallen. Zou ze dan toch nog een hart hebben en van me houden? Eerst maar eens tot rust komen en er over nadenken wat er net allemaal is gebeurd, want dit kan niet nog een keer gebeuren!

heey allemaal dit is het eerst hoofdstuk :)

zeg allemaal ff wat je ervan vind ;)

vote/comment/follow

xxx @yasmienhalfallah en @knorretje (en volg ons allebei ook als je wilt ;))

always be together (one direction en little mix fanfic.)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu