Debora POV
Ik ben zo zenuwachtig. Ik hoop zo dat we winnen. Ik vind Niall echt een hele toffe gast en hij is ontzettend cute. Ik zie dat er iemand aankomt met een brief in zijn handen. Daar staat dus op wie er hebben gewonnen. Hij komt voor ons staan en vraagt of we stil willen worden.
'OK DEGENEN DIE GEWONNEN HEBBEN ZIJN : JADE EN LISA!!'
Yasmien en ik konden wel door de grond zakken. We hadden het zo graag gewild en nu was het toch mislukt. De 2 meiden die hadden gewonnen waren van die geplamuurde meiden met lagen make-up en hele korte rokjes. Ik keek met een jaloerse blik naar hun. Ze keken zo arrogant dat ik medelijden had met de jongens. De rest van de meiden keken verdrietig. Voor hun was het ook een grote droom geweest. Yasmien en ik lopen verdrietig naar de deur en willen weggaan.
Niall POV
Ik heb de jongens duidelijk gemaakt dat ze op Debora moesten stemmen. Ze hadden beloofd dat ze dan ook gelijk voor Yasmien zouden stemmen. Ze leken me allebei enorm aardig en lief. Maar Debora sprong er bij mij wel tussenuit. En volgens mij vind Harry Yasmien wel wat. De man die had verteld dat ze hadden gewonnen kwam binnen met 2 andere meiden. Ik kreeg een naar voorgevoel.
man = M en niall = N
N:'Waar zijn de meiden??'
M:'Dit zijn de meiden die jullie make-up gaan doen.'
N:'Nee, dat zijn Yasmien en Debora, en niet hun!'
M:'Oops ik denk dat ik de verkeerde brief heb gepakt, ik denk dat ik de brief heb gepakt met de namen erop waarvan jullie zeker wisten dat jullie die niet wouden. Ik zal snel die andere meiden halen.'
~einde gesprek~
Ik zie de man heel snel wegrennen en die andere meiden kijken mij heel boos aan. Het kan me niks schelen, ik en de rest willen Yasmien en Debora en niet hun ! ik roep een bewaker die ze bij ons weghalen. Even later komt Zayn huilend naar binnen lopen. Ik kijk hem vragend aan. Gelijk begint hij te huilen dat een meisje zijn haar heeft verpest. Iedereen schiet heel hard in de lach en Zayn kijkt heel boos terug. Uiteindelijk loopt Zayn weer naar een spiegel om zichzelf te bewonderen. Dan ineens gaat de deur weer open en komt de man aanlopen met Yasmien en Debora. mijn hart maakt weer een sprongetje als ik in de ogen van Debora kijk. Ik ben echt helemaal ondersteboven van haar. Ik zie dat Harry met veel belangstelling naar Yasmien kijkt. Ik vind hun ook heel goed bij elkaar passen. Hopelijk word dat wat.
Debora POV
Als we net het gebouw willen verlaten worden we weer terug geroepen door die ene man die net zei dat die 2 arrogante meiden hadden gewonnen. De man zwaaid heel hard en wenkt dat we naar hem toe moeten komen. Ik trek Yasmien met me mee en we lopen naar de man toe. Uiteindelijk bleek dus dat er een fout was geweest en dat Yasmien en ik hadden gewonnen. Mijn dag kon niet meer stuk! We liepen naar binnen en we zagen de jongens behalve Zayn. Later legde Niall me uit waar Zayn was gebleven. Ik kon het niet laten om Zayn heel ard uit te lachen. Nu kregen we te horen wat we moesten doen en wanneer ze ons nodig hadden.
Yasmien POV
Debora zag er erg verliefd uit, en ze keek elke keer stiekem naar Niall. Ik had haar wel door. Vanavond zou ik haar wel even uithoren. En dan kwam ze er niet meer onderuit. We kregen voor de rest te horen dat we naast 1D moesten gaan wonen in een enorme villa. Het huis stond alleen wel leeg. We mochten dus onze eigen meubels uitkiezen. Het leek me echt super leuk om dat te doen samen met Debora. Morgen zouden we de villa zien. Im verheugde me erop.
~'s avonds als Yasmien en debora samen thuis zijn~
Yasmien = Y en Debora = D
Y;;'Debora? Mag ik je wat vragen ?' Ik ging haar nu vragen of ze verliefd was op Niall.