Hoofdstuk 2:

201 13 0
                                    

Hoofdstuk 2:

Harry:

De volgende tweet is: Jullie durven zeker geen fan te zoenen op het podium xx love you. Ik kijk de rest van de jongens aan die beginnen te lachen. Sorry voor de fan die het getweet heeft ik heb een vriendin dus die word daar niet vrolijk van zegt Liam in de microfoon. Louis en Zayn zeggen het ook. En daar staan we dan Niall en ik samen op het podium. We kijken elkaar aan en beginnen te lachen. Ja of nee schreeuw ik in zijn oor. Niall haalt zijn schouders op. Wie heeft deze tweet gestuurd die mag zeker met ons twee zoenen schreeuwt Niall lacherig in de microfoon. Heel de zaal begint te gillen. Omg wat moeten we nu doen. Ik kijk afwachtend naar Niall. Nou dan moeten we zelf maar iemand uitkiezen zegt hij lacherig en knipoogt naar mij. Ik begin te lachen en stem dan met hem in. We kijken de zaal rond en mijn ogen stoppen bij een meisje die rustig staat toe te kijken. Ze is de enigste die niet schreeuwt of huilt. Zou ik haar kiezen? Ik sta naar haar te kijken en krijg oogcontact. Ze schud meteen heftig van nee. Ik begin te lachen. Ik heb al iemand gevonden hoor Niall zeg ik in de microfoon. Het meisje kijkt boos naar me. Haal haar maar naar voren ik zoek nog even verder zegt Niall. Ik geef de bewaking instructies en het meisje wordt naar voren gehaald. Ze blijft me boos aan kijken als ze het podium op word getild. Louis pakt haar hand vast en vraagt hoe ze heet. Demi zegt ze vriendelijk. Mooie naam meid! Hoe zou je het vinden om met Harry te zoenen? Louis kijkt Demi met een grijns aan. Ik ga dat niet doen zegt ze en kijkt me met een grijns aan. Wauw wat is het een pittige tante. Ik kijk naar haar. Ze heeft mooi lang blond haar en bruine felle ogen. Ze heeft een korte spijkerbroek met gaten aan en daar op een topje met bloemen. Ze heeft een aantrekkings kracht  wat ik nooit bij een meisje heb. Maar ik weet wel iemand voor Niall. Demi kijkt Niall met een grijns aan. Oo wie dan? Mijn beste vriendin Nikki. Ze heeft nog nooit een zoen gehad dus dan word jij de eerste. Okee laat haar maar komen zegt hij met een grijns. Demi glimlacht en laat zien wie Nikki is. Dit word nog wat zegt Niall lacherig in me oor. Ik lach mee maar kan me ogen niet van Demi af houden. Wat is er met me gebeurt?

Niall:

Dit wordt nog wat zeg ik lacherig in het oor van Harry. Nikki wordt het podium op getild en kijkt me bang aan. Ze geeft Demi een klap tegen haar arm en zegt iets in haar oor. Demi begint te lachen en zegt iets terug waardoor Nikki een beetje rood wordt. Nikki heeft mooi lang bruin haar en felle blauwe ogen. Ze heeft net zoals Demi een korte broek aan met gate in. Daar op heeft ze een topje aan met daar op crazy. Ze glimlacht verlegen naar me. Ik glimlach terug. Ergens heb ik een raar gevoel bij haar. Ze heeft iets wat ik bij een meisje nog nooit gezien heb. Nou Nikki wat vind je er van om met Niall te zoenen. Louis kijk haar vrolijk aan. Uumh ik weet niet zegt ze voorzichtig. Ze vind het geweldig zegt Demi snel in de microfoon van Liam. Nikki geeft haar weer een klap. Demi lacht en grijnst breed. Nou doe het dan maar roept Liam door de microfoon. Nikki wordt door Demi naar me toe geduwd waardoor we dicht bij elkaar staan. Ik glimlach en stop me microfoon in me zak. Je hoeft het niet te doen zeg ik in haar oor. Ze kijkt me aan en haalt haar schouders op. Wat moet ik anders mompelt ze en kijkt me bang en verlegen aan. Weg rennen zeg ik lacherig. Nikki lijkt te ontspannen en begin ook te lachen. Sukkel mompelt ze en grijns naar me. Ik grijns terug. Hallo komt er nog wat van! horen we Louis schreeuwen. Nou dan doen we het maar zegt Nikki weer verlegen. Ik knik. Ik leg me hand op haar wang en druk onze lippen dan op elkaar. Ik voel dat Nikki schrikt maar dan naar een tijdje ontspannend. We horen heel de zaal schreeuwen. Maar dat boeit me niet. De zoen is lief en zacht. Nikki trekt haar lippen terug en kijkt me aan. Ik glimlach. Je was niet slecht zeg ik in haar oor. Ze wordt rood en glimlacht voorzichtig. Nou nou dat was wat hoor zegt Zayn in de microfoon. Nikki draait zich om en kijkt naar Demi die haar een grijns geeft. Demi wil je echt niet met deze charmante jongen zoenen? Liam duwt Harry in de richting van Demi. Demi knikt van nee maar wordt toch door Nikki naar Harry toe geduwd.

Harry:

Opeens word ik naar voren geduwd door Liam. Demi kijkt me aan en knikt van nee maar wordt door Nikki naar voren geduwd waardoor ze tegen me aan knalt. Sorry mompelt ze en duwt zich van me af. Waarom wil je het niet? vraag ik aan der. Demi kijkt me aan en haalt haar schouders op. Ik ken je niet dan ga ik je toch niet zoenen. Okee dat is een goeie reden zeg ik lacherig. Demi moet ook lachen. Maar wil je me wel leren kennen? Demi kijkt me niet begrijpend aan. Waarom zou ik jou gaan leren kennen als jij over een paar dagen weer voorgoed weg bent? Omdat je me leuk vindt? Ik kijk haar met een grijns aan. Uumh wie zegt dat ik jouw leuk vind zegt Demi plagerig. Deze jongen hier! Demi en ik draaien onze hoofden en zien de jongens naar ons kijken. Okee wil je me nummer? Ja graag! Dan moet je goed gaan zoeken. Demi kijkt me met een grijns aan en loopt dan van me vandaan. Ze word samen met Nikki van het podium afgetild en weer in het publiek gezet. Ik kijk haar niet begrijpend aan. Ze haalt plagerig haar schouders op. Wat bedoelt ze daar nou mee? dan moet je goed gaan zoeken? Ik weet niet wat er is maar ze doet wat met me.

This is weird - fanfic Harry and Niall- onedirection -dutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu