Hoofdstuk 3:

199 9 0
                                    

HARRY;

Dan moet je goed zoeken. Wat bedoelt Demi nou? Hallo Harry ! Harry op aarde graag. Ik schrik op uit me gedachte en kijk recht in het gezicht van Zayn. Wat mompel ik. Waar ben je toch over na aan het denken? Het optreden is net 10 min afgelopen en we zitten samen in de kleedkamer. Demi had wat gezegd mompel ik. Wat dan? Zayn komt naast me zitten en kijk ook recht naar voren. Ik wou haar nummer en toen zij ze dan moet je goed zoeken. Mm hoor ik Zayn mompelen. Zayn help me ! ik wil niet dat ze nou weg gaat en dat ik nooit meer iets van haar hoor! Ik zie de jongens verbaast naar me kijken. Het was iets harder gezegd dan ik dacht. Ren nou dan naar de uitgang en zoek der! Louis kijkt me aan en geeft met een duw zodat ik van de bank af kom. Maar de fans? Dat maakt niet uit zoek haar nu! Ik knik en ren dan weg. Bedankt schreeuw ik nog en ren dan met Niall achter me aan naar de uitgang. Ik stop en hijg even uit als ik bij de deur ben. Waarom ben jij eigenlijk mee? Ik kijk Niall niet begrijpend aan. Uumh ik wil Nikki graag ook meer leren kennen mompelt hij. Ik glimlach en geef hem een klopje op zijn schouder. zoiets dacht ik al wel. Niall grijnst en trek dan de deur van de uitgang open.

We zien fans uit het concert gebouw komen. Ze glimlachen en schreeuwen nog na. Ik doe snel me zonnebril op en trek me capition over me hoofd. Niall doet precies het zelfde en knikt naar me als teken dat we kunnen gaan zoeken. Ik loop naar links en Niall naar rechts. Ik loop door de drukke fans door. Het is een wonder dat ze me niet herkennen. Ik zoek met me ogen het terrein af maar zie geen Demi. Na een half uur zoeken heb ik het gehad en loop naar Niall toe die ook sip tegen een muurtje staat. Niks? nee niks mompelt hij en zucht. Ik ook niks mompel ik en val met me rug tegen het muurtje aan. Ik ga zitten en trek me benen op. Ik wou haar zo graag leren kennen fluister ik en zucht. Ik Nikki ook hoor ik Niall fluisteren. Hij gaat naast me zitten en zucht ook. Demi had iets. Ze had een aantrekkingskracht wat ik nooit bij een meisje heb gehad. Nikki had ook wat mompelt Niall en legt zijn achterhoofd tegen het muurtje aan en doet zijn ogen dicht. Zo zitten we een tijdje. Stil en allebij met onze ogen dicht. We horen dat de fans weg gaan. Het word stil en verlaten op het terrein.

En daar zitten ze dan te balen dat ze ons niet konden vinden. Ik doe me ogen open en zie Demi samen met Nikki bij een auto staan aan de zijkant van het terrein. Demi? Ik sta op en ren met Niall achter me aan naar de meiden toe. Waar was je? Ik had je meer dan een uur naar je gezocht! Ja ik heb het gezien zegt Demi met een grijns. Gezien? Ja ik stond daar. Demi wijst naar een steegje een stukje van het terrein af. Ik zij toch dat je goed moest zoeken. Ik grijns en zucht. Wat ben ik blij dat je nog niet weg was. Zozo doe niet zo emotioneel. Demi geeft me een schouderklopje en wil weg lopen. Ik pak haar arm snel vast en trek haar dicht tegen me aan. Nu wil ik graag je nummer fluister ik in haar oor. Ze kijkt me aan en glimlacht. Oke je krijgt me nummer maar voor een voorwaarden. En dat is? Dat je me elke ochtend wakker belt. Beloofd! Demi geeft haar nummer en grijnst dan. Tot ooit zegt ze in me oor en loopt weg met Nikki naast haar. En als je niet elke ochtend belt dan blokkeer ik je schreeuwt ze nog en geeft me een grijns en een handkus. Ik glimlach en loop dan samen met Niall weer terug naar binnen.

En heb jullie ze gevonden?! Hallo jongens! Ik schrik op uit me gedachte en glimlach breed. Ja dus zegt Zayn lacherig en ploft dan weer neer op de bank. Demi heeft iets bijzonders mompel ik en plof dan naast hem neer. Je bent verliefd maat ik weet het zeker! Niall komt ook naast me zitten en glimlacht ook breed. Nikki is verlegen maar echt een schatje. En jij ook Niall! roept Louis vrolijk en geeft ons allebij een schouderklopje. Eindelijk vinden jullie de liefde! Ik hoop het mompelen Niall en ik tegelijkertijd.

This is weird - fanfic Harry and Niall- onedirection -dutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu