Hoofdstuk 6:
NIALL:
Ik loop met Nikki naar buiten met een bal in me handen. Nikki had geen zin om binnen te zitten, dus ik bedacht dan ga ik haar leren voetballen. Ik kijk voorzichtig naast me. Nikki kijkt ook en glimlacht naar me. "Dus jij kan voetballen?" Ze kijkt me plagerig aan en slaat dan de bal uit me handen. Ik lach door haar actie en kijk dan toe hoe ze de bal omhoog probeert te houden. Ze heeft een vest van mij aan omdat ze anders kou zou vatten in haar hempje. Ik ren naar haar toe en schop de bal van haar voeten vandaag en ren er mee weg. "Hee, ik was aan het hooghouden!" Ze kijkt me boos aan. "Dat was geen hooghouden Nikki" zeg ik lacherig terug en pak de bal van de grond en gooi hem naar haar toe. Ze schrikt van me actie en kan nog net de bal tegen houden met haar armen. "En je kan ook niet vangen" zeg ik weer lacherig en ren naar de bal toe die aan de andere kant van het plein ligt. "Wat zijn we toch aardig horan!" roept ze lacherig. Ik draai me om en zie dan dat ze op de grond zit in een kleermakers zit. "Nu al moe?" Ik ren met de bal aan me voeten naar haar toe en begin rondjes om haar heen te rennen. "Stop Niall ik word gek!" Ze geeft me een tik tegen me been maar ik blijf door gaan. "Okee ik snap je nialler!" Ze staat op waardoor ik grijns. "Haal je grijns van je gezicht Horan!" Ze kijkt me boos aan en pakt de bal van me voeten vandaan en begint heen er weer te schieten. Ik ga tegen over haar staan en we beginnen over te spelen. "Nog moe van het concert gisteren?" Ze knikt en schopt de bal weer. "Ik snap niet hoe jullie het vol houden." "Ik ben er aan gewent." "Nou ik zou dat niet kunnen hoor, concert daar en concert daar. En dan heb je ook nog de gillende fans bij je hotel kamer. Puuh" Ik lach door haar puuh geluidje en loop dan naar de trap waar ik op een traptree ga zitten. Nikki komt naast me zitten en staart voor zich uit. "Weet je, ik had nooit verwacht dat ik naast de Niall facking Horan zou zitten vandaag" Ze kijkt me grijnzend aan en begint dan met haar ring te spelen om haar vinger. "Ik dacht na dat we gezoend hadden, dat ik je nooit meer zou zien." Ze kijkt me nu aan. "Dat dacht ik ergens ook" fluister ik. We zuchten tegelijkertijd waardoor we in de lach schieten. "Je bent leuk Nikki" Ze glimlacht. "Jij ook Niall"
"Omg dat is Niall! Hij is aan het voetballen aah!" Ik draai me om en zie dan dat er een groepje meiden naar het hek rennen en net door het kleine stukje door naar binnen kijken. "Ergens kon ik het verwachten." mompel ik en kijk dan naar Nikki die ongemakkelijk met de bal aan haar voeten naar me staat te kijken. Ik loop naar haar toe en pak de bal op. "Zullen we naar binnen gaan?" Ze knikt en loopt dan naar binnen met mij achter haar aan.
"Waar zouden Harry en Demi zijn?" Nikki kijkt me vragend aan als ze ondertussen naar de kleding kijkt wat we vanavond aan moeten. "Ik heb geen idee" Ik kijk naar me mobiel en zie dat er honderd berichten op staan. Ik begin met kijken als ik ondertussen op Nikki let die alles aan het bekijken is. "Dit is een leuk shirt!" Nikki laat het shirt wat ik vanavond aan moet zien. "Dankje, die doe ik vanavond aan." "Je hebt smaak Horan" zegt ze lacherig en ploft dan naast me neer en kijkt op haar mobiel maar gooit die snel weer naast der neer. "Wat doe je?" ze kijkt vragend naar me mobiel. "Effe checken wat er in me leven gebeurd" Ze lacht en kijkt mee hoe ik me berichten bekijk. Als we de snapchat berichten bekijken beginnen we te lachen. De gekste snapchats komen te voorschijn van Harry, Liam Louis en Zayn. "Selfiee timee!" Ik kijk Nikki aan die meteen weg duikt. "Aah please Nik" ik trek haar omhoog en kijk haar smekend aan. "Okee okee jij je zin" Ze doet haar haar goed en dan beginnen we foto's te maken. Als Nikki een duckface maak en op me wang wil plaatsen draai ik me snel om en kom met me lippen op die van haar. Ze schrikt er van maar trekt niet terug. Wat is dit toch geweldig!
NIKKI:
Ik schrik van de lippen die op mijn lippen worden geplaatst maar trek niet terug. Wat vind ik dit toch fijn! Ik ga dichter bij Niall zitten en voel dan hoe hij zijn handen op me billen plaatst. Ik wikkel me armen om zijn nek en druk me beter tegen hem aan. Na een tijdje trekt Niall terug en kijkt hij me met een grijns aan. "Je hebt iets Nik, ik kan het niet beschrijven maar het voelt zo goed!" Hij kijkt me lief aan en drukt een kusje op me neus. Ik glimlach. "Ik vind het zo raar dat je nog nooit een vriendje heb gehad en dit maar de tweede keer is dat je zoent." Ik slik door zijn zin en zucht dan. "Ik snap het ook niet" mompel ik en sla me ogen van hem vandaan. "Nikki, je bent geweldig. Jij wordt van mij." Niall drukt met zijn vinger me kin omhoog zodat ik naar hem moet kijken. "Jij bent nu van mij." fluistert hij waardoor ik kriebels in me buik krijg. Hij drukt zijn lippen weer op die van mij waardoor de kriebels zo wat ontploffen. Ja ik weet het zeker hij is de gene waar ik al die tijd op heb gewacht. Hij wordt de jongen die me gelukkig maakt. Hij is geweldig !