Sabah yine annemin sesiyle uyandım. Annemin "okula geç kalacaksın" sesini duymayalı 3 ay olmuştu okulda başlamıştı. Okulun ilk günüydü yani yeni okulumun umarım orada da eski okulumda olduğu gibi. Neyse deyip yataktan kalktım ve lavaboya gidip elimi yüzümü yıkamaya başladım önce hafif su tuttum ellerime uyanmak için azıcık yüzüme serptim sonra yüzümü yıkayıp okul formamı giydim ve çantamıda alıp alt kattaki mutfağa inip anneme ufak bir öpücük atıp ayakkabilarimi giymeye başladım Annem arkamdan
-bir kahvaltı etseydin hayat diye bağırdı .
Ilk günden geç kalmamaliydim "çıktım bile anne okulda atıştırırım " deyip merdivenleri ikişer ikişer indim. Yüzümde o iğrenç sivilcelerden olmadigi için makyaj yapmamistim zaten güzel olduğum için gerekte duymadim.
Okula yürüyerek gittim çok uzak değildi okul.
Okulun bahçesine girdiğim gibi aklıma telefonum geldi ve çantamı karıştırmaya başladım birden telefonu bulunca önüme dönüyordum ki omzuma cok sert birsey carpti az kalsin yeri öpüyordum ama son anda dengemi sağlayıp kalktım ve neye çarptığıma baktım ooovv mükemmel kaslara sahip aşırı yakışıklı o çocuğa carpmisim birden kendime geldim ve çocuğun dediği şeyle irkildim "yavaş olsa na bee" diye cemkirmisti. Yanına tam da tahmin ettiğim gibi olacak ki sevgilisi geldi ıyyyk kiz süratini boya küpüne batirmis resmen çocuğa yapışmış "Emre biseyin varmi iyi misin askim ay bisey oldu mu?" diyiyordu "geveze" çocuk kıza iyiyim ceren biseyim yok abartma dedi ve gittiler sanırım cocugun elinde kahve vardı ve benimde elime damlamisti sildim hemen bir ıslak mendille çocuğun o kötü bakışları gözümün önüne gelince irkildim birden. Sınıfa girdim kapıda 11-A yazıyordu yeni sinifim buydu.
İçeri girdim boş bir sıraya oturdum çanta falan yoktu içeri o çocuk ve ceren denen boya küpü girdi göz devirdim aynı siniftaymisiz ne kadar da güzel.
Ilk ders burak diye bir hocayla tanıştım matematik ogretmeniydi -en sevdiğim ders matematik bu arada-
***
Yorucu bir günden sonra eve ayak basabilmistim annemle biraz muhabbet ettikten sonra yarın yapacaklarimi düşünmeye başladım yarın sadece sınıf ogretmeniyle tanisacaktim diğerleri ile zaten tanıştık bugün
***
Akşam yemeğinde babamla konuştum hemen bir düş alıp yatağa uzandım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk
Fiksi RemajaBasit bir insanken nasılda değiştirdi aşk birden,karakterini yaptıklarını arkadaş çevresini hatta hayatını çünkü hayatı olmaya gelmişti onun belki kendisinin bile haberi yoktu ama tam anlamıyla hayatı olacaktı...