Κεφάλαιο 27/Τεστ?!?

255 32 18
                                    

Μαίρη pov
Επιτέλους γυρίσαμε Αθήνα.Δεν λέω ήταν πολύ ωραία στην Σαντορίνη αλλά βαρέθηκα 1 εβδομάδα χωρίς την κολλητή μου. Καλά καταλάβατε εγώ με την Νάνσυ από τότε που γνωριστήκαμε είμαστε αυτοκόλλητες. Παντού πάμε μαζί ακόμα και στους γιατρούς γιατί και οι δύο φοβόμαστε τους γιατρούς. Μόνο φέτος χωριστήκαμε για δύο εβδομάδες, την μία που πήγε διακοπές η Νάνσυ μαζί με τον Βασίλη και αυτήν που πήγα εγώ διακοπές μαζί με τον Στέλιο.

Ο Στέλιος πήγε να μιλήσει με τον Βασίλη. Μου είπε ότι έχουν κάτι σοβαρό να συζητήσουν. Και εγώ είμαι στο διαμέρισμα μου και βαριέμαι.Τι να κάνω μόνη μου;;;;; Βρήκα θα πάρω την Νάνσυ τηλέφωνο να της πω να έρθει από εδώ να μιλήσουμε.

📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞Κατά την διάρκεια της κλήσης 📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞
"Ναι, Ποιος είναι;; "

"Έλα Νάνσυ η Μαίρη, είμαι γυρίσαμε Αθήνα"

"πολύ ωραία"

"Νάνσυ, τι έχεις;;; έγινε κάτι;;; σε ακούω κλαμένη"

"Δεν έγινε κάτι, μια χαρά είμαι απλώς μου έλειψες μία εβδομάδα τώρα"

"Νάνσυ, δεν με ξεγελάς εμένα κάτι έχεις, πες μου τι έχεις ;;; "

" καλά, έχεις δίκιο κάτι έχω, αλλά δεν λέγεται από το τηλέφωνο"

"ωραία, έλα από το διαμέρισμα μου να μιλήσουμε, είμαι μόνη μου "

" οκ, σε δέκα λεπτά είμαι εκεί "

📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞Τερματισμός κλήσης 📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞

Δεν καταλαβαίνω τι έγινε, μόνο μία εβδομάδα έλειψα. Μετά από μία εβδομάδα, επιστρέφω και την βρίσκω σε άθλια κατάσταση. Από την φωνή της και μόνο  κατάλαβα ότι έκλαιγε.

Πριν φύγω από την Αθήνα ήταν μία χαρά σχεδόν είχε εμπεδώσει ότι αυτή και ο Βασίλης είναι ξαδελφια. Και είχε σταματήσει να κλαίει για αυτόν τον λόγο. Τώρα άρχισε να ξανά κλαίει αλλά δεν καταλαβαίνω για ποιόν λόγο κλαίει ;; Δεν μπορώ να βλέπω την κολλητή μου να υποφέρει  χωρίς να ξέρω τον λόγο.

Νάνσυ pov
Με πήρε τηλέφωνο η Μαίρη και μου είπε ότι γύρισε Αθήνα. Προσπάθησα να το παίξω ήρεμη αλλά κατάλαβε ότι κάτι έγινε, πάντα με καταλαβαίνει. Μου είπε να πάω από το σπίτι της να μιλήσουμε. Ετοιμάστηκα έβαλα ένα σορτσάκι τζιν και μία άσπρη μπλούζα.
Τώρα είμαι απέξω από το διαμέρισμα της και χτυπάω το κουδούνι. Μου ανοίγει, μπαίνω μέσα και κάθομαι στον καναπέ .

Εμπόδιο στον έρωτα ένα ορθογραφικό λάθος (ολοκληρωμένη) Où les histoires vivent. Découvrez maintenant