U kancelariju je ušao prezgodan, plavi momak. Na sebi je imao sivo odjelo sa ljubičastom kravatom.Izgledao je savršeno.Pogledi nam su se susreli. Primjetila sam da predugo buljim u njega, te sam kao gledale u papire na stolu. Nisam znala da li da sama uđem ili će me on pozvati.Bože Sophia, nisi u haremu da te pozove. Ipak sam odlučila da pozovem i pitam Lily šta trebam da uradim.
"Halo"- javila se Lily.
"Lily, stigao je. Da li da uđem sama ili treba da me on pozove?"- malo kao da sam preplašeno zvučila.
"Bože Sophia, prvo se smiri."-rekla je kroz smijeh. "Naravno da ćes ti da uđeš.Iii, kakav je? Da li je zgodan?"- reče kroz "prljav" smijeh.
"Okej, hvala ti. Prezgodan je, zašto mi to nisi rekla? Žurim, pričaćemo kasnije. Drži mi fige."- žurno sam poklopila slušalicu.
Uzela sam rokovnik i olovku te izašla iz kancelarije. Stajala sam malo izpred vrata i pomislila "Bože, pomozi mi". Skupila sam hrabrosti te pokucala.
"Uđi"- rekao je pomalo oštar glas.
Otvorila sam vrata i odjednom saplela sam se od prag. I rokovnik i svi papiri su ispali na pod. Bravo Sophia, odmah prvi dan da se osramotiš. Posramljena i pocrvenjela izustila sam samo kratko "Izvinite". On je se samo nasmijao i vratio pogled na laptop dok sam ja kupila papire. Nakon što sam ih pokupila, stala sam ispred njegovog stola i postiđeno ga pogledala. Pogledao me je nekako kao začuđeno. Oči su mu bile kestenjasto smeđe, predivne su.
"Kako se zoveš?"- izustio je.
"Sophia"- tiho sam rekla.
"E pa, Sophia sledeći put budi malo pažljivija i pazi gdje hodaš. Nadam se da ćes dobro raditi ovaj posao i da ću biti zadovoljan tobom."
"I ja se nadam gospodine."- mrko me je pogledao na moje "gospodine".
"Molim te, ne persiraj me i zovi me Justin. Isto smo godište, a ti me persiraš. Mislim, stvarno. Mrzim kad me neko persira."
"Uredu Justine"- rekla sam kroz blagi osmjeh.
Pružajući mi neku kao knjigu ili rokovnik, reče mi:
"Ovdje ćeš zapisivati ko je sve bio na sastancima i šta sam tog dana sve radio na poslu. Mislim da li me je neko posjećivao i tako to. Navečer oko 6 sati dolazićeš kod mene kući i knjigu ostavljati na stolu kraj cvijeća, a ja kada budem dolazio na posao ostavljaću tu knjigu kod Lily. Nadam se da si sve razumjela.I da, nemoj da zvoniš. Ključeve uzmi takođe kod Lily. Imamo sastanak za jedan sat, da znaš"
"Uredu"- rekla sam i izašla.
Prošao je jedan sat i trebali bismo krenuti na sastank. Bila sam uzbuđena. Ušli smo u veliku salu sa ogromnim stolom na sredini.Ukipila sam se i stojeći razgledavala salu.
"Dođi, sjedi pored mene."
Došla sam i sjela pored Justina.Mogla sam da osjetim miris njegovog parfema. To je bio melem za moju dušu. Uživala sam uzdišući njegov parfem. Meni nepoznati ljudi počeli su sjedati uz stol. Razgovarali su o novoj kolekciji za Jenifer Lopez. Nisam znala da rade za toliko poznate zvijezde. Nadam se da će doći ovdje i da ću je upoznati. Nakon dva sata sjedenja, sastanak se završio. Ušla sam zajedno u lift sa Jastinom. Bili smo sami i niko nije ništa progovorio.
Nakon izlaza iz lifta, Justin mi se obratio:
"Slobodna si za danas, možeš ići kući"
Uputila sam se svojoj kući. Pomalo umorna, legla sam na dvosjed i upalila TV. Shvativsi da nemam ništa u frižideru, naručila sam pizzu i čekala šest sati da mu odnesem rokovnik. Mrzilo me je da idem sada u kupovinu. Od kad sam došla sa posla samo razmišljam o njemu i njegovim očima.
Da li je moguće da sam se zaljubila?
KAMU SEDANG MEMBACA
I'm in love with you [Justin Bieber]
RomansaNepoznati grad, nepoznati ljudi, sve nepoznato.Kako ce se mlada Sophia snaci u tom svetu?Bez prijatelja i porodice...