Mig og Maxi skilles midt på gangen i et kram og det her kan godt lyde lidt klamt, men fuck han er lækker. Det er underligt fordi han er min bror ikk? Jeg ligger mine bøger ind i skabet og prøver derefter at finde min klasse. Jeg kommer ind i en klasse, hvor alle elever er urolige som om den der lærer ikke ved hvordan man håndtere en klasse på et gymnasium. Hun kommer smilende hen til mig "er det dig der er Nathalie?" "Ja det er mig, rart at møde dig. Du må vidst være fru. Jonas?" "Ja det må vidst være mig" Vi går ind i klassen sammen og går hen til kateteret, alle kigger op lige pludselig. Læreren begynder at fortælle det om mig hun ved og det er ikke ret meget, hun spørger så også om jeg har lyst til at fortælle lidt om mig selv, så jeg svare venligt "du har vist sagt alt" "du kan bare tage plads henne ved siden af Nikoline" Jeg traskede stille ned til hende der Nikoline, hun er sku ikke lige den grimmeste. Hvis jeg var til piger, skulle hun være min. En eller anden dreng kigger meget på mig, han ligner en af de der klamme players. De er virkelig tiltrækkende, men det er stadig de klammeste på hele skolen, nej det er nok de der nørder med briller og de der bukser, hvor de ligner nogen der ikke har været i bad i virkelig lang tid. "Jeg kan se Dylan kigger meget på dig?" Sagde Nikoline lige pludselig ud af det blå. "Ja det tror jeg han gør?" "Han er skolens største player og vil bare i bukserne på alle pigerne på skolen, så det er nok bedst hvis du holder dig væk fra ham" "Du har nok ret" Med det sagt startede timen, men Dylan fjernede ikke sit blik og jeg kunne bare mærke det hele timen igennem. Da timen sluttede pakkede jeg mine ting sammen og gik ud af døren, da jeg kom hen til mit skab, lagde jeg alle mine ting ind i det. Jeg lukkede skabslågen og fik det største chok, Dylan stod bag ved den. "Hvad vil du mig?" Spørger jeg. "Damn du lækker skat!" Var det det bedste han kunne sige? " "Tak tror jeg nok, men move jeg skal videre" Sagde jeg. "Glem det babe, jeg er ikke færdig med dig" Nu er jeg ved at blive sur, så jeg sagde bare. "Det tror jeg nok du er" Og med det sagt, gik jeg udenom ham og videre til næste time.
YOU ARE READING
Fra uskyldig engel til skyldig djævle
RomanceDamn den fyr er lækker, sagde Nikoline. Det er ikke fordi hun ikke har ret, men det er jo bare det at hun er ligeglad med en fyr som ham. De er fuckboys og det er det første du kan se, når man kigger på den gruppe. Det er en gruppe på 5 fyre og selv...