Shkolla ishfe e mrekullueshme , me te then te verteten ngjasonte me shume me nje shtepi se sa me nje shkolle.Ajo hyri brenda ne shtepi .Aty nuk kishte asnje njeri ishte shume qetesi.
- hejjjj ka njeri ketu , hejjjj me degjon dikush !!O zot ku jane te tjeret mos valle jam nhaterruar , hejjjjjj
- zonjushe uleni zerin - u defjua nje ze i vogel qe vinte nga kati i dyte , femijet jane ne gjume , po ju kush jeni , cbeni ne kete ore ketu ???
- Me falni znj po une jam Katalia stidentja e re .
- ah ok ejani me mua zonjushe Katalia se po ngrini fare , eja me mua ne kuzhine te ngroheni pak .
Pasi bissduan pak Katalia me kujdestaren u degjua nje zile dhe papritur edhe nje zhurme e madhe kercitje dyersh oh zot .
-cfare po ndodh znj ??.
-Jan nx po vijne per mengjes me kete mund te njeheni edhe ju , tani po iki se kam pune .
Katalia u ndjeh shume e vetmuar kur nje ze i erdhi nga mbrapa
- hej ti torollake hape rrugen-tha nje vajze me floke te gjata ngjyre te verdhe ishte shume e bukur , ajo ishte zonjushe Amber Tominson .
- me falni -tha katalia me gjysem zeri
-eja Katalia per te ngrene mengjesin perpara se te ftohet - i tha kujdestarja
-jo une nk e dua kete nk me pelqen , eshte yyyy e shpifur -tha lui , djali me tekanjoz i shtepise .
-jooooo floket e mi ; floket e mi shiko si jane bereeeee,-tha Kriselda vajza qe e urrwnin te gjithe.
Nderkohe Katalia mori nje karrige dhe u ul prane nje djali shume simpatik
- -ejjjjjj mbani vemendje paskemi nje vajze te re , kshu do e mirepresim -tha xhastin , djali me bukurosh i shtepise dhe djali te cilin e kishin frike te gjithe dhe asnje nk guxonte ti kthente fjale.
- pershendetje une jam Katalia willson , jam 17 vjeq dhe dua te studjoj per arkitekture .
Pasi te gjithe folen per vetenn e tyre kujdestaria i tha Katalise te shkonte ne dhomen 2 dhe u largua .
-po ku dreqin ta gjej ate dhome kur ka kaq shume - tha Katalia duke shfryre
Me ne fund e gjeti dhomen
- eh me ke valle do jem ne dhome dhe ajo e hapi deren pa trokitur .
- pershendetje une ham Katalia dhe do jem pjese e dhomes tuaj me lejoni??
- cfareeeeeeeeeeee - bertiti Ambra
Un, unee duhet te ndaj dhomen me dikeee???
- A ka ndonje problem Ambra ????
- jooo thjesht nuk jam mesuar te ndaj dhomen, qekur kam arshur ketu nk e kam ndare dhomen por nejseee eja e dashur .
Katalia mori valixhet dhe po nxirrte rrobat e saj te thjeshta duke i vendosur ne dollape .Krevati ishts i rehatshem dhe dhoma ishte e bukur pasi Ambra e kishte zbukurar ate.
YOU ARE READING
"AJO"
RomanceNje vajze e thjeshte qe jetonte ne periferi te kalofornis shkon ne qytet per te vazhduar shkollen e larte per arkitekte por aty e gjene belaja