-cou shpejt Ambra se jemi me vonese dhe kemi edhe provim nuk dua te ngel jashte.-tha Katalia duke veshur kepucet.
-provim????aiii nuk kam mesuar fare , kam qene duke folur me te dashurin .
-eja tani se do te te ndihmoj une po mos fol shume po ec -tha Katalia duke marre per dore Ambren dhe ne doren tjeter nje biskote qe po e hante nxitimthi.
Nderkohe qe vajzat po vraponin per ne shkolle ra zilja per fillim e ores se pare.
-mirmengjesi nxenes kam nje lajm te mire per ju pas nje jave ne do konkurojme me shkollen "WASSTON".
Ne do pergatisim nje drame qe ka zgjedhur shkolla tjeter edhe pse ne nuk ishim dakort per ate zgjedhje .Shkolla qe e bene me mire do fitoje cmimin NOBEL.
Drama eshte ROMEO DHE ZHULJETA.
Atehere secili te shkruaje ne nje leter dy emra qe deshironi te bejne ROMEON DHE ZHULJETEN .Pasi nxenesit shkruajten emrat qe deshironin profesori nxori tre emra ne tabele qe ishin shkruar me shume.
Ishin Katalia , Xhastin dhe Kriselda Klasa vendosi qe te ishin Katalia dhe Xhastin pavaresisht se asnjeri nuk ishte dakort por ne fund pranuan .
-meqenese te gjithe jane dakort atehere te vazhdojme nga puna , ju te tjeret do beni nga nje poezi duke i intepretuar me njeri tjetrin ne dyshe- tha profesori duke u larguar me rregjistrin ne duar.
Ra zilja e pushimit dhe Katalia dhe Ambra po diskutonin me njera -tjetren .
-si tja bej une nuk dua ta bej ate drame si duhet ta puthe ate , ate hajvani -tha Katalia duke shtrenguar librat .
-mos u shqeteso e dashur se thjesht nje drame eshte -tha Ambra duke nxjerre telefonin qe te fliste me te dashurin.
-o Zot si tja bej , me jep nje zgjidhje vetem per ate momenti -tha Katalia duke ikur per ne shtepi .
-Tomas ku dreqin e ke ate telefon qe nuk e hap -tha Xhastin i merzitur , si une me ate duke bere nje drame dhe ne fund ta puthe joo ska shanse.
Ditet kalonin shume shpejt .
-oh zot 5 prova i bera dhe e gjeta nga nje pretekst per momentin e fundit po edhe sot duhet te gjej dicka -tha Katalia duke menduar se cfare te bente.
-ejani afrohuni te gjithe ketu , ku eshte Katalia ??? -tha profesori i shqetesuar
-e e gjeta se cfare duhet te bej -tha Katalia duke qeshur , ja ku jam profesor erdha dhe me falni per vonesen .
-tani qe jemi te gjithe ketu te vazhdojme me provat , 1 , 2 , 3 gati , aksion .
Pasi vazhduan gati gjithe pasditen , po vinte edhe fundi i drames momenti i sikletshem per Katalian .
-ku eshte Zhuljeta , ku eshteee-tha Romeo i nervozuar .
-eshte atje tek kisha - tha nje kapolet duke qare .
-Zhuljeta ka pire helmin e vdekjes duke menduar se edhe ti ke vdekur -tha prifti
-jooo Zhuljeta e dashur
Ne ato momente Katalia u ngrit .
-Stop , priteni , cfare dreqin ke tani Katalia -tha profesori duke hedhur skenarin ne toke .
-me falni dua te iki deri ne banjo eshte urgjente .
-vajze debile , ba te veshtiren -tha Xhastin .
Kaloi gati nje gjysem ore dhe Katalia nuk erdhi .
-mjafton per sot -tha profesori dhe ne ate moment erdhi dhe katalia.
-me fal profe po kam qene disa dite me diarre por a mund ta ndalojme tani se pjesen e fundit e dime dhe e bej kur te kemi shfaqjen ,ate pjesen e puthjes -tha Katalia ndersa te tjeret po qeshnin me te.
YOU ARE READING
"AJO"
RomanceNje vajze e thjeshte qe jetonte ne periferi te kalofornis shkon ne qytet per te vazhduar shkollen e larte per arkitekte por aty e gjene belaja