Katalia u kthye ne feste ku po kercente sipas qejfit te saj . Ne ate moment vjen Ambra
-katali te lutem a mund te ikesh deri ne ballkon se kam harruar telefonin te lutem shpejt eshte e rendesishme-tha Ambra.
-por..
-ik tani ik shpejt -Ambra nuk e la te fliste Katalian dhe u largua.
Katalia po ecte shume shpejt dhe ne ate moment ajo u ngaterrua dhe ra ne krahet e xhastinit .Ndenjen gati 5 minuta duke u shikuar me njeri tjetrin .Xhastin donte tja fshinte ate buzekuqin e kuq me buzet e tj . Ai tentoj por Katalia u ngrit .
-a nuk shikon nga syte more debil -tha Katalia
-oh zot me jep durim me kete lloj rrace , si fillim une te mbajta kur ti ishe gati te rrezoheshe dhe se dyti duhet te me falenderosh.
-cfare thua more kokederr pse me bajte nuk te tha kush kshu qe ti deshe te me mnaje mua dhe Katalia po largohej deri ne mometin qe Xhastin e kapi per dore dhe e afroj drejt vetes.
-cfare po ben me lesho idjot me lesho
-nuk do te te leshoj derisa te me kerkosh te falur -tha Xhastin me vetebesim se ajo do i kerkonte te falur.Nese nuk me kerkon te falur une do te te puthty.
-oh zot pse me provokon keshtu une nuk mun ti kerkoj falje dhe as nuk e lejoj te me puthe , duhet te bej dicka -tha Katalia dhe ne ate moment i ra te fiket .
Ai u shqstesua shume dhe e coj ne nje dhome per ta ndohmiar qe te binte ne vete.
YOU ARE READING
"AJO"
RomanceNje vajze e thjeshte qe jetonte ne periferi te kalofornis shkon ne qytet per te vazhduar shkollen e larte per arkitekte por aty e gjene belaja