Kim Woo Bin Hakkında
Adı: Kim Woo Bin
Gerçek adı: Kim Hyun Joong (Kim Hyeon Jung)
Mesleği: Model ve oyuncu
Doğum tarihi: 16 Temmuz 1989
Doğum yeri: Seoul, Güney Kore
Boyu: 188 cm
Kilosu: 72 kg
Burcu: Yengeç
Kan Grubu: A grubu
Eğitimi: Jeonju Üniversitesi – Eğlence Sahne Bölümü
Hobileri: Okumak, film seyretmek, deniz manzarası izlemek ve Seul de olduğu zamanlarda Han Nehri etrafında yürüyüş yapmak.
Dini: Hıristiyan (Katolik)
En sevdiği yemek: Ramen yemeyi çok seviyor. Ramensiz bir hayat düşünemiyormuş. Bir ramen reklamında oynamak istediğini söylüyor.
Medeni durumu: Bekar
Lise yıllarında: Çalışkan bir öğrenci olan Kim Woo Bin, lise yıllarında gözlük takıyormuş.
Sevgilisi var mı?: Evet. Kendisinden 5 yaş büyük Shin Min-Ah ile çıktıkları onaylandı.
Eski sevgilileri: Kendisinden bir yaş büyük olan model Yoo Ji-Ahn çıkmıştı.
Hayat felsefesi: Onun için iyi bir insan olmanın en önemli yolu başkalarına karşı saygılı olmak. Saygı en önem verdiği değerlerden biriymiş. İlişkilerinde de saygıya çok önem veriyor.
Aktivite: Nisan 2017'de, Kim Woo Bin, Pyeongchang, Güney Kore'deki 2018 Kış Olimpiyatları için bir Onursal Büyükelçi olarak atandı.
Yakın arkadaşları: Lee Jong-Suk, Kim Young-Kwang, Lee Soo-Hyuk, Hong Jong-Hyun, Jo In-Sung, Song Joong-Ki, Lim Ju-Hwan, Bae Seong-Woo, Cha Tae-Hyun, Lee Kwang-Soo, Kim Ki-Bang ve 'EXO' grubundan Do Kyung-Soo' ve Sung Joon ile yakın arkadaştır.
İdeal kadın tipi: Kim Woo Bin'in ideal tipi Kim Jung Nan'dır, onun gibi bir kız arkadaşa sahip olmak istiyor. Gülümse onun için çok önemli. Gülümseyen ve gülümsemesi güzel olan kızlara bayılıyor :)
Kendisine yakışan roller: Dizilerde genellikle kötü karakterleri canlandırıyor. Karizmatik roller oyuncuya çok yakışıyor.
Vücut tipi: Atletik ve formda. Fanları tarafından oldukça seksi bulunuyor.
Hastalığı ile ilgili bilgi: Nazofaringeal (üst yutak, baş, boyun ve kulakları da kapsayan kanser türü) teşhisi konuldu. Oldukça tehlikeli bir kanser türü ama erken safhada fark edilmesi sayesinde ilaç ve radyasyon tedavisiyle iyileşebilir. Genç oyuncunun sağlığına tekrar kavuşmasını diliyoruz.
BU BÖLÜMDE BU KADARDI :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORE HAKKINDA HERŞEY :))
RandomBu hikayemde koreyle ilgili herşeyi anlatacağım oppalar ,k-pop,k-drama ve daha fazlası ..... UMARIM BEĞENİRSİNİZ :)))