Kore' deki Üniversiteler

449 5 4
                                    


1) SEUL NATİONAL ÜNİVERSİTESİ

Öncelikle Güney Kore'nin en başarılı ve en çok tercih edilen devlet üniversitesi olan üniversitesi SEUL National Üniversitesi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Öncelikle Güney Kore'nin en başarılı ve en çok tercih edilen devlet üniversitesi olan üniversitesi SEUL National Üniversitesi... 2008 yılı itibariyle 372 öğretim üyesi, 229 personel, 15058 öğrenciye sahipti... Seul Üniversitesi 1918'de kurulduğundan beri yüksek eğitim imkânları sağlıyordu... Bir devlet okulu olarak, kendini şehirleşen dünyanın toplumsal, bölgesel, teknolojik sorunlarını belirlemeye yöneltmiştir... Bu nedenle kendini, Kore'nin geleceğini ve dünyayı şekillendirecek liderler yetiştirmeye adamış... 15,000'den fazla kayıtlı öğrencisiyle, Seul Üniversitesi'nde :

--- 7 lisans okulu ve yüksek lisansta neredeyse 90 farklı çalışma alanı var..

--- 8 okul ve 27 şubede çok çeşitli bölümler sunuyor...

--- Yüksek lisans okulunda 33 master programı ve 25 doktora programı bulunmakta...

Seul Üniversitesi'nin kötü sayılabilecek yanı olsa olsa devlet üniversitesi olduğu için burs imkânlarının özel üniversitelere göre daha sınırlı olmasıdır herhalde... Az imkanı olmasına rağman yabancı öğrencilere verdiği önemden dolayı her yabancı öğrenciye başvurmaları taktirde en az % 30 burs imkanı sağlıyorlar... Burslar özellikle Türkiye gibi gelişmekte olan ülkelerden gelen öğrencilere verilmektedir...

Yüksek lisans programları için üniversite diploma puanına ve TOEFL sonucuna dikkat ediyorlar... Bunların yanında da önemli bir nokta da 'personal statement' denilen 'neden bu üniversiteyi tercih ediyorsun' kısmına büyük önem veriyorlar... Ayrıca bazı dersler Korece olduğu için Korece mülakattan da geçiyorsunuz.

2) KORE ÜNİVERSİTESİ

Şimdi de ikinci olarak en iyi özel üniversite olarak gösterilen Kore Üniversitesi'ne bir göz atalım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şimdi de ikinci olarak en iyi özel üniversite olarak gösterilen Kore Üniversitesi'ne bir göz atalım... Kore Üniversitesi Güney Kore'nin en eski ve en iyi eğitim veren 2.üniversitesidir... Kampüsü Seul'da olan Kore Üniversitesi ister eğitimiyle olsun isterse de imkânlarıyla olsun çok önemli bir konumda...

--- Üniversitenin 215'i uluslararası toplam 3.003 fakültesi mevcut...

--- 2000'den fazla öğrencisi yabancı olmak üzere toplamda yaklaşık 35 bin öğrencisi bulunmakta...

KORE HAKKINDA HERŞEY :))Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin