EXO (SEHUN)

235 5 0
                                    

 Özel Gücü: Hava

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Özel Gücü: Hava

Takma adı: Senshine

Burcu: Koç

Pozisyon: Baş Dansçı, Repçi, Alt Vokalist, Maknae

Boyu: 184 cm

Kan Grubu: 0

Köken: Kore

Özellikler: Dans etmek, oyunculuk.

Hakkında:

-Eski bir ulzzang.

- Üç yaş büyük bir abisi var

-Odasını Suho'yla paylaşıyordu, artık Luhan ve D.O ile aynı odada kalıyor.

-2008'de rol dağıtım sistemiyle SM'e katıldı.

-Ağlamayı seviyor ama manipülatif/entrikacı(olay yaratan) biri değil.

-İdeal tipi kibar kadınlar.

-Çok fazla pratik yapar, grubun en çalışkan üyelerindendir.

-Wolf sonrası saçının rengini sürekli değiştirmesinin bir sebebi yok, bazen canı istediği için bazen de kuaförü önerdiği için değiştirdiğini söyledi.

-Utangaç bir kişiliğe sahip ama onu daha çok tanıdıkça karşısındakine karşı daha canlı davranır.

-Dilini dışarıya çıkarma alışkanlığı var.

-Sloganı: "Sevdiğimiz şeyleri yapabiliyorken yaşayalım..."

-Şakacı biri ve hareketli olmayı seviyor, ya da diğer bir değişle yerinde duramıyor.

-Boş zaman bulduğunda tek başına bir yerlere gidip kafa dinlemek istiyor.

-Çok güzel bir peltekliği var, S'yi telaffuz etmekte iyi olduğu söylenemez.

-Kadınlarda ilk baktığınız yer sorusuna, öyle bir huyum yoktur benim için his önemlidir der.

-Kendine özgü sevinme teknikleri var, "yehet", "oharat", "yahat" gibi.

-Aegyo yapmanın utanç verici olduğunu söyler ama yine de yapar.

-Bazen abilerine karşı saygı ifadesi olmadan konuşur. "İyi uyu abi" yerine "İyi uyu~" gibi.

-Üyeler arasında okul formasının en çok yakıştığı kişi seçildi.

-D.O onun ileride oyuncu olacağını düşünüyor.

-Utangaç gibi duruyor ama aslında onu tanıdıkça komik biri olduğunu fark ediyorsunuz.

-Ayrıca çok konuşmaz ama yakınlaştıkça daha konuşkan biri olur.

-Duştan çıktığında çok yakışıklı göründüğünü düşünüyor.

-Gruptaki abileriyle ilgilenmeyi seviyor, abilerinin sıcak bir kalbe sahip olduklarını düşünüyor.

-Dans müzik klipleri izlemeyi sever, ayrıca modayı takip eder.

-Jelibonları çok sever.

-Saçlarını yapmadan birçok şey yapmaz, iyi görünmek onun için çok önemlidir.

-Güzel görünüşü ve iyi huylu kızlar onun ideal tipi.

-Çince çalışmayı seviyor.

-İlk adımı atacak tarzda biri olmadığını, ama gerçekten karşısındakinden etkilenirse davette bulunacağını söylüyor.

-İlerideki hayat arkadaşından beklentileri ailesine karşı iyi ve ev işlerinde iyi olması.

-Otuz yaşından sonra evlenmeyi düşünüyor.

Chanyeol: Sehun bir keresinde "Unstoppable High Kick" filmini izlerken ağladı

Tao: Sehun havalı biri, benimleyken çok eğlenceli oluyor. Stresim olduğunda Sehun'a anlatırsam stresim uçup gidiyor. Kendimizce istediğimiz her şeyi yapıyoruz, birlikte yapınca iyi hissediyorum. Onunlayken, stresli olmuyorum


KORE HAKKINDA HERŞEY :))Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin