1

200 8 0
                                    

WONDER
"Choose kind"
Yapım Yılı: 2017

Oyuncular: Julia Roberts, Owen Wilson, Jacob Tremblay

İlk önce kitabını okudum. Daha birinci sayfada kitaba bayıldım ve bitirdiğimde ise kitap, en sevdiklerim arasında ilk sıralarda yerini almayı başarmıştı bile. Öyle ki gördüğüm, az çok kitap okuduğunu bildiğim herkese tavsiye ediyor, elimden gelirse hediye etmek istiyordum. Çünkü herkes bu kitabı okumalıydı.

Filmi çıktığında ise ilk haftasında izlemeye gittim. Cd si çıktığında hemen alıp tekrar izledim. Bir kez daha bayıldım. Bu kez de herkes bu filmi görsün istiyordum. Ne yazık ki Türkiye 'de pek izleyici bulmadığını okuduğumda, hem üzüldüm hem de büyük bir hayal kırıklığı yaşadım. Gelelim konusuna

Konusu:
Çocukken doğuştan gelen bir rahatsızlık nedeniyle 20 den fazla ameliyat geçiren Augie, dış görünüşü itibarıyla çok farklı, çevresindeki çocukları ürküten bir görüntüye sahiptir. Bu yüzden ilk okul eğitimini, okulda çocukların bakışlarına maruz kalmaması için annesi tarafından evde almıştır. Ancak artık orta okula başlayacağı için , annesinin de cesaretlendirmesiyle, iyi bir okula kaydolur. Okul müdürü önceden konuştuğu üç çocukla, Augie'nin okula uyum sürecini kolaylaştırmaya çalışır. Ama bu pek de kolay olmayacaktır. Bütün bunlar olurken ailenin yaşantısı, anne babanın olaylar karşısındaki tutumu, diğer öğrenciler, hatta onların ailelerinin yaklaşımı tek tek işlenmiş. Ayrıca Augie'nin ablası Via, Via'nın en yakın arkadaşı, Augie'nin okulda tanıştığı Jack, aynen kitaptaki gibi onların bakış açısıyla anlatılmış.

Kısacası mutlaka, mutlaka, mutlaka izleyin, izlettirin.

Not: İşaretler adlı bir solukta okuyacağınız, heyecan dolu, iki bölümden oluşan kısa hikayeme bakmayı unutmayın.

Gözden Kaçan İyi Filmler (Ne İzlesem)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin