Možná bych měla s tím překvapením počkat.Už vím,řeknu jim to,až se s nimi blíže seznámím,hlavně aby nevěděli,že jsem čarodějka.Sbalím si vše potřebné a přijede pro mně limuzína.Za pár minut jsme zde.Procházím se okolo kašny a pak zaťukám na velké dveře.Sami se otevřou.Jak nečekané,řeknu si a vejdu.Rozhlédnu se a uvidím kluka na pohovce.Jdu k němu a chci ho vzbudit,ale budit upíra je celkem nebezpečné.Proto se otočím a mířím jinam.Jenže mně v tom zastaví něčí ruka a kluk mně stáhne pod sebe.Ahojky kočičko,zatoulala jsi se?sklonil se k mému výstřihu a násal mou vůni.Kopla jsem ho do citlivého místa.V tom momentu jsem se zvedla a rychle vzala tašku.Chtěla jsem utéct,ale zastavil mně cizí hlas.Co se tu děje?zeptal se s né moc příjemným hlasem.Tenhle úchyl mně chtěl znásilnit,vykřikla jsem po něm.Tvé chování je čím dál horší,chovej se k návštěvám slušně,řekl tomu blbci.On mně propaloval pohledem.Pojď,řekl ten co mně zachránil.Došli jsme do obýváku.Postála jsem si.Všichni sem,máme novou návštěvu,vykřikl zachránce.Objevili se ještě 4 kluci.Dovol se nám představit,řekl zachránce.Nejstarší se jmenuje Shu,já jsem druhý Reiji,Ayato,Laito,Kanato a Subaru,představil.Jmenuji se Calie,mám 19 let a ráda koukám na horory,představila jsem se.Dobrá,Shu,buď pečlivý a zaveď ji do jejího pokoje,řekl Reiji.Otrava,řekl Shu a s nechutí jsem ho následovala.Pokoj se mi líbil,byl do fialova.Položila jsem si tašku a koukla z okna.Najednou mně Shu namáčkl na zeď.Trochu jsem znervózněla.Buď hodná a nech svého pána se napít,zašeptal mi do ucha.Začala jsem ho odstrkovat.Marné,řekl a jeho tesáky se mi zaryli hluboko do krku.Vykřikla jsem a začala sebou cukat.Pil tak dlouho,že jsem to pak vzdala a nechala ho.Už jsem to nevydržela a omdlela jsem.Probudila jsem se převlečená?!Ze zadu mně objímal Shu.Už jsem se dostala z jeho spárů,ale on se probudil a shodil mně pod sebe.Nech mně napokoji,vykřikla jsem po něm naštvaně.Tak hele,chovej se slušně,nebo se ostatní dozví co jsi,řekl vážně.Co by měli vědět?zeptala jsem se nechápavě.Že jsi čarodějka,odpověděl.Cože?!vykřikla jsem a trochu se posunula nahoru.Nepřestal bych z tebe pít,jenže na mně zaútočilo silné světlo,které mně odhodilo proti zdi,odpověděl.Kruci,blbá ochrana,nadávala jsem v duchu.On se šibalsky usmál.Fajn,už mně prosím nech,zaskuhrala jsem,neměla jsem na výběr,kdyby to zjistili,byl by že mně pokusný králík.Hodná,řekl a políbil mně na tvář.Chtěl se mě zakousnout do krku,jenže někdo zaklepal.Shu,vím že jí tam máš,převlečte se a za chvíli jedeme do školy,řekl Reiji.Díky,uvolnila jsem se.Nemysli si,že to skončilo,budeš moje,budu ti dělat příjemné věci i nepříjemné ze kterých budeš mít následky,budeš křičet,brečet i svíjet se slastí,zašeptal mi do ucha a slezl ze mě.Hodil po mě uniformu a zmizel.Rychle jsem se převlékla a upravila.Pak jsem doběhla k limuzíně a s bratry jela do školy.
ČTEŠ
Ztracená teta
VampiriLaito,ayato a kanato mají něco po své matce.Ale po kom má Laito perverznost,ayato majetnickou povahu a kanato oči?No přece po ní.