2

118 6 0
                                    

- Drágám ébresztő.
- Hol vagyok? Mi történt?
- Csak leestél a szekről és beüthetted a fejed.
- A fal. Riadt fel. - Nem engedett el. Felült és tenyerét szemlélte de csuklója sértettlen volt. Nem értette lehet tényleg csak beütötte a fejét.
Éva estére összeszedte magát és elmesélte férjének a történteket hogy mit élt át és mit mondott az öregasszony neki. Miközben mesélt újra átélte a jelenetet és fal fehér lett arca. Több napig Éva rettegésben tartózkodott otthon pedig az ég adta világon nem történt semmi. De azért a falakat kerülte. Eggyik hétköznap délután mikor Éva szabadnapos volt András átt kukantott hozzájuk.
Évát meglepte hogy csak ugy betoppant.
- Szia. Mi járatban?
- Á semmi csak gondoltam át nézek.
- Egy kávét elfogad?
- Ó nagyon megköszönném. És helyet foglalt az asztalnál.
- Mondja andrás én ugy érzem ezzel a házzal nincs valami rendben.- Lakott itt még valaki? Kérdezte Éva könyökölve az asztalon állát támasztva és András szemébe bámulva.
- Egy páran már megfordultak erre. De idáig nem érkezett panasz.
- A szomszéd asszony az kicsoda?
- Ah az öreg Erzsinénire gondol az csak egy bolond vele ne tetszen foglalkozni mindenkinek az agyára megy aki szóba áll vele.
András lecsapta az utolsó nyelet kávét csészéjéből.
- Na mennem kell mert van még annyi elintézni valom. Megköszönöm a kávét és a jó társaságott.
Éva kikisérte és ekkor gondolkodott el rajta hogy bele habarodott ebbe az ifiuban.
Már csak miatta is érdemes itt maradni. Beszélte meg magában Éva.

Este mikor mindenki hazaérkezett, megvacsoráztak és elvegezték dolgukat. Éva elindult fürödni megengedte a meleg vizett telinyomta a fürdőkádat habfürdövel. Levette ruháit fehérnemüjét és a szennyes tartóba hajintotta. Belehelyezte meztelen testét és hagyta hogy a habok hadd simogassák, becsulta szemét és próbált lazítani, próbálta elfelejteni a vele történteket.
Mikor már ugy érezte hogy eléggé kiáztatta bőrét kinyitotta szemét.
A várt látvány helyett teljesen más fogadta. Vörös színű hab és víz ölelte körül testét, teste megmerevedett pupillái kitágultak majd kipattant a kádból. Ekkor vette észre hogy fekete gyürűs testű nyálkás férgek tapadnak testéhez. Piócák sokasága lakomázik testén. A gyürűs testek csak dagadtak a friss vér izétől. Éva sikítva ugrott ki a kádból s probálta lesöpörni az élősködőket de reménytelenül.
László rontott be a fürdőszobába de csak azt látta hogy felesége remegve kapargatja testét a sarokban összekuporodva.
Gyorsan át ölelte.- Mi történt?
De a nő nem válaszot csak könnyeket folyatott. Most már liluló szemeiből.

Laci aznap este végig feleségét nyugtatta kevés sikerrel ezért reggel telefonált ismerősének hogy nem megy be dolgozni. Ezt a napot feleségével szeretné tölteni. Csak annyi időre hagyta egyedül míg pistit bevitte az iskolába.

Pistinek nem tetszett a helyi iskola a gyerekek nem foglalkoztak vele kiközösítették, a tanárok meg butábbak voltak mint ő maga.
Ezen a napon a nagy szünetben el ment a wc-re. Miután kipisilte magát. Pár gyerek lépett be a mellékhelységbe. Nagyobbak lehetek sokkal idősebbeknek titulálta őket.
- Te meg ki a franc vagy? Kérdezte meg tölle egy szőke rossz arcú figura.
- Pisti vagyok most költöztünk ide. Kezét nyujtotta de csak bámulták mit akkarhat.
- Van pénzed Pistike?
- Nincs. Bár tudta hogy némi apró lapul a far zsebében.
- És telefonod?
- Az sincs. Régota vágyott egy mobilra mégsem szolt szüleinek mert tudta hogy anyagi helyzetük nem engedné meg.
- Hazudsz te pisagyár. - Akkor kiverjük belöled.
Ketten odaszaladtak mellé és lefogták karját. Probált ellenkezni mind hiába. A rosszarcú alak közelebb lépet és ujra feltette a kérdéseket de ugyan azokat a válaszokat kapta rá.
A fiú kétszer jól gyomron sózta a porcok csak ropogtak pisti bordáin.
- Tanárnéni. Órdított Pisti.
Ezzel a húzásával jól felbőszitette a fiukat. Olyan ütést kapott az arcára hogy zúgni kezdett a feje. Az ütések csak záporoztak rajta minden irányból. A két fiú bedobta a sarokba és még párat belerugtak védtelen testébe. Nagyon fájt a feje, de nem sírt volt benne tartás. Valahogy felkászálódott a földröl vér izét érezte a szájában mégsem foglalkozott vele. El araszolt a csapig a felette lévőtükrött nézte és látta hogy a felismerhetetlenségig verték.
Kicsoszogott a wc-ből pont a tesi tanár elé.
- Atya ég veled meg mi történt?
- Semmi, elestem.
- Ennyire. Na gyere velem az igazgatóiba.

Lászlón útban az iskola felé idegesség lett urrá rajta. Mit csinált már ez az átkozott gyerek nem elég hogy a feleségem a megőrülés határán van. Még a gyerek is elveszti a józan eszét.
Odaértével megrémült az elé táruló látványtól. Fiát lila foltok és vértől vörös pötyös ruhája fintorra kényszerítette arcát.
- Itt meg mi a franc történt.
Pisti csak lehajtotta fejét és a fájdalmaiba burkolózva pokolba kivánta az egész világot.

Haláli SztorikWhere stories live. Discover now