A szerencse forgandó

66 3 0
                                    

Nem csak a drog tesz függőve vagy a cigaretta. Hanem ott van még a szerencse játék is ha valamire rászoksz akkor ott figyelni kell a továbbiakban mert ezek a szenvedélyek halált is okoznak.

Ez tuti hogy be fog jönni. Reménykedett Ernő miközben a lottózó felé tartott. Ernő még közép iskolás korában kezdett el szerencse játékon keresztül kiegészíteni fizetését. Kis értékű fogadásokkal kezdet 200 forintokat tett fel foci meccsekre, de egy idő után már nem volt elég neki. Nagyban akkart játszani mint a nagyok. Eleinte nyert volt hogy 40000-reket is sikerült. De ez sem volt neki elég még többet akkart. Függővé vált, nem telt ugy el nap hogy nem fogadott volna vagy nem kapart volna egyet sem. A szerencsejáték teljesen beszűkitette látóterét. Lassan apránként de mindíg lenullázódott egyenlege jobb esetben hó végén.

Március közepe felé járunk Ernő mobilja tingli tanglit játszik.

Az ön egyenlege 600 forint. Küldte a bankja az értesítőt
A havi bére kétszáz rugó s ezzel gyakran dicsekedett is. De 12 nap leforgása alatt oda is vert neki
- Hogy az istenbe fogyhatott el. Á futt még egy lottó szelvényt. Igy nyugtatta magát. Minden alkalommal ugyan azokat a számokat játszotta meg. Minden szám kedves volt számára egy nap vagy egy évszám.
A hetes az a kedvenc száma azt azért tette meg a többi négy valamire emlékeztette.
Este behuppant L alaku kanapéjába és bekapcsolta a tv-t
- Kezdődik most nagyott szakítok. Tönkre teszem a szerencsejáték forgalmazókat. És a tegnap tett tippmixet szorongadta a kezében.
Pontbam este nyolckor kezdődött az el classico a spanyol csapatok egymásnak estek. Stadion megtelt szurkolókkal akik csak a mérközést várták.
Ernő tenyerét vakrva várta az eseményelet. Szemei szikrákat szórtak a sötét szobában amit csak a tv fénye világitott meg és hangja töltötte ki a teret. Meg meg dobbant a szive mikor az elenfél csapat támadt.
- A kurva anyátokat. Eresztette dühét az adásnak.
A vendégek előnyt szereztek ezzel a mecs felét megnyerték. A szünetben fel alá járkált és feltünt neki hogy a tv-n és kanapén kívül mindent pénzért tett. Elhagyta üres szobáját kinyitotta hütöjét csak egy sör magányoskodott benne.
- Több mint a semmi. Ezzel a mondattal már fel is sziszentette.
Mire visszaért már a mecs nagyban folyt.
- Góól. Harsant a tv-ből a hang.
Ernő már tudta hogy vége az állmának megint veszített.
A mérkőzést lefujta a bíró.
Mocskos focisták ezért kaptok milliokat.
Másnap éhesen és szomjasan ment be dolgozni. Délben már érezte éhség és szomjuság jeleit. Gyomra korgott és görcsbe rándult. Ajkai kiszáradtak hangja ép alig volt.
- Itt a főnök szolt kollégája.
Ernő egy öltönyös fiatal embert pillantott meg az ajtaja előtt.
- Szép napot Ernő. Ugye jól mondom.
- Igen igen. Én kit köszönthetek.
- Én vagyok itt a nagyfőnök. - Tudja hogy nagyon szarul néz ki. Ett ma már valamit.
- Nem és tagadóan rázta a fejét.
- Hát akkor menjen a büfébe és vegyen magának valamit.
- Nincs pénzem és a feje még mindig járt.
- Hogy hogy. Nem kapta meg a fizetését?
- De csak eljátszottam.
- Á kaszinó.
- Lottózó.
- Akkor szeret játszani. Jól gondolom?
- Igen
- Na hozok magának inni enni. Ugy látom jó barátok leszünk.

Haláli SztorikDonde viven las historias. Descúbrelo ahora