Lauraa pelotti. Mitä sellaista asiaa Bendyllä saattoi tälle olla, mitä Boris ei saisi kuulla? Boris lähti toiseen huoneeseen.
"Tervetuloa BATIMin maailmaan." Bendy sanoi tyynesti.
Laura ei uskonut korviaan. Oliko hän oikeasti pelin sisällä? No ei tietenkään, eihän se nyt ole mahdollista! Hän näki varmasti vain unta tai jotain. No, parasta vain leikkiä mukana, hän ajatteli. Paitsi että hänhän oli ihan selvästi tuntenut Bendyn käden omassaan, niin kuin myös musteeseen hukkumisen hän oli selvästi tuntenut keuhkoissaan. Vai oliko? Ehkä tämä olikin vain tavallista todentuntuisempi uni? Tai sitten tämä oli täyttä totta?"Laura??" Laura kuuli Bendyn sanovan ja heräsi ajatuksistaan.
"A-Ai juu Kiitos." Laura änkytti ja räpytti silmiään.
"Tässä maailmassa saat tehdä mitä haluat, olla missä haluat, olla kuka haluat, kunhan muistat yhden tärkeän asian." Bendy sanoi ja nousi seisomaan. Tämä viittoi Lauraa seuraamaan. He kävelivät vähän matkaa pienellä käytävällä jossa oli paljon ovia kummallakin puolella, kunnes he saapuivat käytävän päähän. Lauran edessä oli ovi."Tässä se on. Tätä ovea et saa KOSKAAN avata, kukaan ei saa." Bendy sanoi jäätävällä äänellä.
Laura katsoi ovea. Ovessa oli kyltti, joka oli musteen tahrima. Laura yritti erottaa, mitä kyltissä lukee, mutta Bendy työnsi hänet pois oven luota.
"Huone oven takana... se on kokenut niin paljon... seikkailut siinä huoneessa ovat jo kaukana menneisyydessä... minä ja..." Bendy joutui hetkeksi tunnekuohun valtaan. "Äh, lähdetään!" tämä sanoi taas omana ärtyisänä itsenään.Boris tömisteli sisään uteliaana.
"Mitä kerroit hänelle?" tuo kysyi Bendyltä.
"Näytin hänelle... oven... sen oven..." Bendy vastasi.
Boris nyökkäsi ja istui alas.
Laura meinasi räjähtää uteliaisuudesta, turhaantuneisuudesta ja epäuskosta. Hänen mielessään pyöri koko ajan kaksi tiettyä kysymystä:Onko tämä unta vai todellisuutta?
Mitä tuon salaperäisen oven takana on?
YOU ARE READING
Pahin virhe koskaan (VANHA)
Fanfiction//vanha tarina jota en luultavasti enää jatka, kirja on erittäin lyhyt sekä sekava, joten lukeminen omalla vastuulla// Laura on 13-vuotias tyttö, joka joutuu jollain tavalla Bendy and the Ink Machine-pelin sisään. Siellä hän tapaa muun muassa Sammyn...