Osa 12

29 6 0
                                    

Laura kiipesi portaat alakertaan. Hän näki saman käytävän, jonne hän oli eksynyt edellisyönä. Hän halusi nähdä, mitä siinä huoneessa oli, josta Alice Angel tuli. Hän käveli pitkän käytävän päähän. Ovi oli raollaan, ja Laura kurkisti sisään ja näki pukuhuoneen, jossa oli vaatekaappi, peili, meikkauspöytä ja tuoli. Pukuhuoneen perällä oli myös ovi. Laura kurkotti vapisevalla kädellään oven kahvaa ja yritti avata ovea. Hetken hän luuli oven olevan lukossa, mutta se olikin vain jäykkä. Ovi aukesi, ja Laura saapui seuraavaan huoneeseen, joka oli samantyyppinen kuin hänen huoneensa, mutta selkeästi isompi ja koristeellisempi, mutta myös musteisempi. Seinillä oli pelistä tuttuja Alice Angel-julisteita, ja sängyllä oli Bendy-, Boris- ja Alice-pehmolelut. Laura ihasteli huonetta, eikä kuullut askelia toisen oven takaa. Ovi avautui ja Sammy astui sisään kädessään musteinen suklaarasia. Laura pujahti takaisin pukuhuoneeseen.
"Hei? Onko siellä joku?" Sammy huusi.
Laura pidätti hengitystään. Hän kuuli Sammyn laskevan suklaarasian johonkin ja lähtevän pois huoneesta. Laura huokaisi helpotuksesta. Hän meni takaisin Alicen huoneeseen ja katsoi suklaarasiaa.
"Alicelle! T: Joku ;))" siinä luki.
Laura naurahti. Sammy on ihastunut Aliceen!
Laura halusi nähdä missä Sammyn toimisto on, joren hän lähti hiljaa tämän perään. Sammy käveli olohuoneen tapaisen tilan läpi (sen missä Laura puhui edellispäivänä Bendyn kanssa) ja kääntyi toiselle käytävälle. Laura tunnisti käytävän. Ei kai Sammy ollut menossa siihen Bendyn salaiseen huoneeseen, mitä siellä sitten olikaan?

Pahin virhe koskaan (VANHA)Where stories live. Discover now