Laura istui yöpuku päällä keittiössä. Hän odotti malttamattomana pelin latautumista.
[30 minuutin päästä]
Peli oli ladannut jo 99 prosenttia. Enää yksi pieni prosentti, niin Laura pääsisi pelaamaan.
"Laaauraa!! Nukkumaan!!" Isä huusi.
Laura naurahti. Eihän kello ollut paljoa!! Hän katsoi kelloa. Hups. Kello oli jo puoli 12. Lauran nukkumaanmenoaika oli viimeistään kello 11. Laura laahusti huoneeseensa. Hän kömpi peiton alle ja sulki silmänsä. Ei hän silti nukkumaan mennyt, hän vain teeskenteli. Hän kuuli pikkusiskonsa Sofian kuorsauksen viereisestä huoneesta. Hän kuuli, kuinka äiti kiipesi portaat ylös yläkertaan. Isä pesi ilmeisesti hampaansa ja meni äidin perässä ylös. Laura kuuli kuinka isä alkoi kuorsata. Lopulta myös äiti nukahti. Laura hiipi keittiöön äidin tietokoneen luokse. Hän avasi pelin, jonka takia hän eli. Pelin joka sai hänet hymyilemään. Hän avasi pelin nimeltä Bendy And The Ink Machine. Hän klikkasi New game -tekstistä. Näytölle ilmestyi kirje. Laura osasi kirjeen ulkoa, mutta luki sen silti. Tämän jälkeen Laura lähti kohti Ink Machinea. Kun Laura oli huoneessa, jossa tämä musteinen kone sijaitsi. Hän tiesi mitä tapahtuisi, nimittäin Laura ei saanut konetta käyntiin. Laura liikutti hahmonsa huoneeseen jossa sijatsi mustan hahmon, koiraa muistuttavan olennon ruumiin, joka oli revitty auki rinnan kohdalta. Kun Lauran hahmo astui huoneeseen sisään, samassa ulkona jyrähti ukkonen ja äidin puhelin alkoi soida. Laura sulki nopeasti pelin ja hiipi nopeasti huoneeseensa. Hän kuuli äidin askeleet. Äiti katsoi puhelintaan. Hän vastasi soittoon.
Hetken aikaa oli hiljaista, henkilö luurin toisessa päässä ilmeisesti sanoi jotain.
"En tunne ketään sen nimistä." Laura kuuli äidin vastaavan. Äiti katkaisi puhelun.
Isä tuli myöskin alakertaan.
"Kuka soitti?" tämä kysyi äidiltä.
"Tuntematon numero. Varmaankin joku pilapuhelu." äiti huokaisi.
"Keskellä yötäkö? Mitä hän sanoi?" isä uteli.
"Hän sanoi olevansa Bendy. Hän sanoi myös tulevansa tänne iltapäivällä." äiti kertoi.
"Hassua, sama nimi kun siinä Lauran pelissä. No se oli varmaankin ne naapurin teinipojat, nehän soittaa aina pilapuheluita." isä ärähti.
"Niin. Mennään takaisin nukkumaan." äiti puuskahti.
Molemmat kiipesivät yläkertaan ja menivät nukkumaan.
Laura makasi peiton alla.
Mitä olen tehnyt? Olihan se varmasti naapurin poikien pilapuhelu? tämä mietti ahdistuneena kunnes nukahti.//Tää oli vähän pidempi osa, toivottavasti tykkäsitte :)
ESTÁS LEYENDO
Pahin virhe koskaan (VANHA)
Fanfic//vanha tarina jota en luultavasti enää jatka, kirja on erittäin lyhyt sekä sekava, joten lukeminen omalla vastuulla// Laura on 13-vuotias tyttö, joka joutuu jollain tavalla Bendy and the Ink Machine-pelin sisään. Siellä hän tapaa muun muassa Sammyn...