Herään aamulla ja katson kelloa, 7:25.
En jaksa nukkua enään, joten menen suoraan suihkuun. Tulen raikkaana ulos vessasta ja menen vaihtamaan vaatteita. Otan mustat revityt farkkushortsit ja valkoisen croptopin.
Tänään se on!! Marcuksen ja Martinuksen keikka Hartwall-areenalla. En mitenkään malta odottaa, vaikka se alkaa vasta 16.00.
Lähden keittiöön ja valmistan itselleni aamupalaa. Laitan itselleni kaksi voileipää ja kaakaota. Syön niitä vähän aikaa ja katson ikkunasta kun äidin auto lähtee pihasta.
Lähtenyt varmaan juuri äsken.
Olen nyt siis yksin kotona. Katson taas kelloa. Se on 8:00.*Skip n. 4h*
Kello on 12.00. Nyt pitäisi lähteä, että ehdimme ensimmäisinä oville. Kyllä, me. Menen ystäväni Amyn kanssa. Ollaan molemmat kotoisin Losista ja muutettiin Suomeen. Mutta ei siitä sen enempää.Pakkaan tavarani ja lähden bussipysäkille. Laitan oven lukkoon ja juoksen Niken lenkkareillani kohti bussipysäkkiä. Olen pysäkillä noin 3 minuuttia ja sitten bussi tulee. Sovimme tapaavamme ovien edessä.
*Skip matka*
Olen Hartwall-areenan ovien edessä Amyn kanssa. Siellä ei ole muita kuin minä, Amy ja jotain muita. Katson ovista sisään ja näen lavan. Kello on noin 13:00.*Skip 2,5h*
Vielä puoli tuntia niin keikka alkaa. Katson taas ovista sisälle ja näen Marcuksen ja Martinuksen harjoittelevan siellä vielä jotain tanssiliikkeitä. Kiljun mielessäni. En kuitenkaan sano Amylle.^Marcus^
Harjoittelen Martinuksen kanssa loppuja tanssiliikkeistä, kun huomaan jonkun tytön ovesta katsomassa. Vilkutan hänelle ja kuiskaan Martinukselle. Martinuskin vilkuttaa hänelle. Aika kaunis. Katson kelloa ja se on 15.45. Lähden bäkkärille Martinus perässäni.*Katarina*
Marcuksen katse osuu minuun. Hän vilkuttaa minulle. Se jälkeen kuiskaa jotain Martinukselle ja hänkin vilkuttaa minule.
^VILKUTTIKO JUST MARCUS JA MARTINUS MULLE?!?!?!?^ Pojat kuitenkin lähtevät johonkin, ehkä bäkkärille. Tungosta on ihan liikaa.
Vihdoin ovet aukeavat ja ryntään suoraan niin nopeasti, kun pääsen niin eturiviin. Amy on on vieressäni ja katsoo odottavasti lavalle. Vähän ajan odottelun jälkeen Marcus ja Martinus tulee lavalle ja kaikki kiljuu.Koko keikan ajan Marcus tuijottaa minua ja hymyilee söpöä hymyään. Hymyilen tottakai takaisin. Amy katsoo minua.
"Mitä?" Kysyn Amyltä.
"Ihan niinkun Marcus tuijottais sua." Amy vastaa.
"No niin se tuijottaakin" sanon takaisin.Marcus lähti antamaan läpyjä tai siis vaan pitämään kättään suorassa ja kävellen ihmisten ohi tuijottaen heitä. Yhden hän antoi minulle ja samalla vinkkasi. Olin melkein pyörtyä.
Mähän oon tällänen ruma ja epätäydelline. Miks just mä? Kun keikka loppuu Amy sanoi, että Martinus tuijotti häntä aika kauan. Heitän vain läpällä, että ois aika siistiä jos mä saisin Marcuksen ja Amy Martinuksen. Mutta ken ikinä tietää?
Olemme lähdössä ihan viimeisten joukossa pois, mutta yhtäkkiä joku tarttuu minua olkapäästä. Ystävällinen ääni sanoo "Moi!"
"Moi..." sanon ja käännyn nähdäkseni kuka minua pitää olkapäästä.
SE ON MARCUS!!!!
(Keskustelu on käännetty Englannista Suomeksi)
"OMG!" Sanon ja haluaisin rutistaa häntä niin kovaa.
"Saanks mä halaa sua?" Kysyn ja saan siihen luvan. Halaan Marcusta varmaan kolme minuuttia ja sitten irrotan. Sitten takaani tulee Amy ja Marcuksen takaa Martinus. Amy näkee sen ja juoksee Martinuksen luokse. Juttelen vähän aikaa Marcuksen kanssa. Marcus tarttuu minua kädestä ja kävelee edelläni.
Yhtäkkiä huomaan olevani bäkkärillä ja Amykin tulee juuri sinne.^Mitä vi....^ mietin.
/Kukka_/ Tässä ensimmäinen luku tätä kirjaa. Nyt kesälomalla tulee lisää lukuja ja uus kirja tulee tän jälkeen. Kommentoikaa alas mielipiteenne ja vote ois aina kiva😘
Tulee myös lisää muiden näkökulmista.
YOU ARE READING
Like a dream
FanfictionKatarina on 15-vuotias tyttö joka on suuri MMer. Pitkän odotuksen jälkeen pojat tulevat Suomeen keikalle. Mitä tapahtuu keikalla ja keikan jälkeen?