Üzerimde adidas amlemli beyaz bir tişört vardı, altımda siyah dizi delikli dar bir pantolon ve ayağımda adidas siyah çizgili beyaz bir superstar ayakkabı vardı.
( Bu kızın çeketsiz halini düşünün )
Burada da gördüğünüz gibi spor giyinmeye bayılıyorum.Ben hala sabırsızlıkla bekliyordum. Yerimde duramıyordum.
Sonra siyah bir araba geldi "acaba o mu" diye düşünürken ...
Içinden bir amca çıktı artık sabır edemiyordum artık gelse de onu görsem, ona sarılsam, onunla tanışsam. Ben hala amcaya bakıyordum.Sonra telefon çaldı "Ben Gregory van der Wiel ben geldim sen elini kaldır ben seni bulayım" dedi. "Tamam kaldırıyorum" dedim. Ben elimi kaldırmıştım ve deli gibi elimi sallıyordum baya komik bir durumdu her kes bana bakıyordu ama o an hiç bir şey umrumda değildi çünkü hayalime kavuşacaktım.
Arkamdan biri omzuma el attı.
Kalbım çok kötu atıyordu heyecandan arkama bakamıyordum galiba oydu
"Merhaba" dedi. Ve evet tam da düşündüğüm gibi onun sesiydi.
Arkamı döndüm her zamankı gibi muhteşem görünüyordu.
"Mmmerhaba" sesim baya bir titriyordu. Bir gülümseme geldi yüzüme, kontrol edemiyordum gülüşümü öylece gülüyordum. Kollarını açıp "Gel sakin ol" dedi. "Bu kadar tatlı olmaya devam edersen kalpten gideceğim gerçekten nasıl bu kadar mükemmel olabiliyorsun" diyerek sarıldım. O kadar güzel kokuyordu ki saatlerce böyle kalabılırdım o anı hiç ama hiç birşeye değişmezdim.
Onu söyleyip sarıldığımda onun da yüzüne bir gülümseme gelmişti. "Sonra daha çok sarılabilirsin hiç bir yere gitmiyorum buradayım biraz vakit geçirmeye ne dersin" dedi. "Oolur ne ddiyeceğimi bilmiyorum hher yerim ttitriyor fotoğraflarda, vvideolarda, televizyonda ggördüğümde heyecanlanıyordum aama şuan kkalpten gideceğim çok mmükemmelsin sen" dedim.
Gülümseyerek "Mükemmel olmamın sebebi senin gözlerinden dolayı olabilir mi" dedi ve göz kırptı.
Ama çok tatlıydı. "Biraz alışveriş yapmaya ne dersin" dedi.
"Alışveriş yapmaya bayılırım desem" dedim hala her yerim titriyordu.
"Ilk önce bir kafeye gidelim sen biraz kendine gel sonra hemen alışveriş yapalım çünkü en az senin kadar bende alışveriş yapmaya bayılıyorum" dedi yüzündeki gülümseme hiç eksik olmuyordu o kadar mutluydum ki o gülümseme için elimden gelen her şeyi yapıyordum ve şuan karşımda dediğim bir kaç şey ile gülümsüyordu.Zorlu Center a girdik ve bir kafeye girdik. O kafe tabikide meşhur Starbucks.
Oturduk ve "Ne içersin" dedi.
"Sen ne içersen ondan olsun fark etmez" dedim. Ve yine gülümseyerek
"2 tane caramel macchiato" dedi.
En sevdiğimden di.Ben biraz kendime gelmiştim ve soru sormalara başlamıştım. "Desteğimi gördüğünde ne hissettin hiç yüzüne bir gülümseme getirebildim mi" diye sordum. "Dürüst olmak gerekirse senin desteğini gördüğümde kendimi çok şanslı hissettim benim için bu kadar mücadele etmen beni baya etkiledi bu sebeplerden dolayı şuan burdayız ve evet her mücadele ettiğinde beni çok mutlu ettin o desteğin o kadar güzel ki duygulandım !!" dedi bunu anlatırken o kadar mutlu olmuştum ki gülerken yüzümdeki kullandığım kaslar ağrımıştı. "Mucadele etmeyi ben senden ögrendim seni mutlu etmek için her şeyi yaparım seni o kadar çok seviyorum ki kelimeler yetersiz kalır" dedim.
"Bende seni çok seviyorum çok tatlı bir kızsın" dedi. "Senndee sendee" dedim.Ve o an sabır etmenin aslında o kadar da kötü olmadığını öğrendim çünkü sabır etmeme karşı bu kadar güzel bir sohbet oldu, en büyük hayalim ile kavuştum, ona sarıldım ve o yüzündeki gülümseme mükemmeldi.
Bol bol fotoğraf çekildik çekildikten sonra bana dedi ki :" Benim telefonum ile de resim çekilelim mi böyle mükemmel bir fanımı arkadaşlarıma göstereceğim" dedi. "Tabiki sen istersin de ben seni kırarmıyım ASLA" dedim. Kahkaha attı belime el atarak fotoğraf çekildik. Her kes bize bakıyordu galiba kıskanmış olabilirler biraz ama zamanında bende çok kıskanmıştım şimdi mutlu olma sırası bende.
"Kalkalım mı" dedi. "Tamam kalkalım" dedim. Ve kalktık "şimdi nereye gidiyoruz" dedim. "Gezelim önümüze güzel dükkanlar gelirse gireriz girmek istediğin bir dükkan varsa söyle" dedi. "Bir şey sorabilir miyim" dedim. "Tabiki" dedi.
"Nasıl bu kadar tatlı olabiliyorsun her şeyine hayranım" dedim. Bilmem böyle tatlı hayranımın yanında kala kala e bende biraz tatlı olmuş olabilirim" dedi. Kalbim hala yerinden çıkacak gibiydi. "Yaa ama bu mükemmel anı yaşamak için hak edecek ne yaptım ben" dedim.
"Ne yapmadın ki" dedi ve göz kırptı. O an ki bakışlarını görseniz offf.Ve gezdik bitti normalde aşırı yorulmuş olmam gerekirken çok enerjik dim. "Bugününde sonuna geldik öylemi" dedi. "Evet maalesef, bana bu mükemmel günü yaşattığın için ne kadar teşekkür etsem az" dedim. "Asıl sen bana bu mükemmel günü yaşattığın için teşekkür ederim ve böyle mükemmel ve tatlı bir kızı tanıdığım içinde çok mutluyum" dedi. "Yeter ki sen mutlu ol ben bunun için her şeyi yaparım" dedim. "Varlığın yeter canım benim" dedi. "Canım benim doğru mu duydum bana canım benim mi dedin" dedim. "Sst sakin ol tatlı kız doğru duydun" dedi. "Yüzümde güller açıyordu. "Ben seni otele bırakacağım" dedi. "Ama zahmet olmasın" dedim. "Itiraz yok hadi" dedi.
Onun mutluluğu her şeye değerdi keşke hep böyle mutlu olsa."Bak bak bak orada ne var" dedi.
Kafamı çevirdim veeeKayan bir yildiz "hadi dilek tutalım" dedi. "Tamam" dedim. Ve dileğimi tuttum :"InşAllah her zaman yanımda olur ve daha çok vakit geçiririz".
O da dileğini tuttu :"InşAllah bu mükemmel kız beni her zaman destekler ve beni hiç yanlız bırakmaz"
"Ne diledin" dedim. "Dilekler söylenmez" dedi gülümseyerek. "Amaa ya biraz merak ettim" dedim. O da "Biraz mi" dedi gülümseyerek. "Biraz fazla olabilir" dedim. "Dileğim özel bir kişi ile ilgili şimdilik bu kadar söyleyeceğim yoksa kabul olmaz sen ne diledin" dedi. "Benim de özel bir kişi ile ilgili yoksa kabul olmaz" dedim. Güldük."Veee geldik sakın üzülme olur mu en kısa zamanda tekrar görüşüp başka bir yeri gezeceğiz" dedi arabadan indi ve sarıldık. "Tamam ama vakit ne çabuk geçti" dedim. "Evet biraz öyle oldu eğlenince vakit çabuk geçti" dedi. "Eğlendin yani" dedim.
"Hemde nasıl seni çok seviyorum unutma en kısa zamanda görüşmek üzere numaram var bir şey olursa aramayı unutma" dedi. "Ben seni daha çok seviyorum tamamdır" dedim.
"Iyi geceler tatlı kız" dedi.
"Iyi geceler muhteşem adam" dedimEvettt arkadaşlar bu bölümde fotoğraflar kullandım umarım beğenmişsinizdir 😊.
InşAllah beğenirsiniz sizleri seviyorum en kısa sürede diğer bölümü de yazmaya çalışacağım ❤.
JE LEEST
Anlatılmaz yaşanır
FanfictionBu kitapta size Greg'ı yani Gregory van der Wiel'ı nasıl tanıdığımı ve kısa sürede onu hiç görmeden, hiç dokunmadan nasıl bu kadar sevdiğimi anlatacağım. Umarım kitabı beğenip zevk ile okursunuz sizin beğenmeniz için elimden geleni yapacağım 🙏.