3. Bölüm

49 5 2
                                    

Bu arada hala telefon ile konuşuyorduk. Ben hala etkisinden çıkamadım.

"Şuan sana bir şey söyleyeceğim ama önce sakin olup bir yere otur anladım ki hala etkisi altındasın düşüp bayılmanı istemem" dedi gülerek. "Tamam" dedim heyecanlı bir ses ile.

Ve dediğini yaptım bir yere oturdum "acaba ne söyleyecek" diye düşünüyordum çok merak etmiştim.

Kısık bir ses ile "oturdum" dedim.
O da "hazırmısın söyleyeceklerimi duymaya" dedi. Heyecanlanmıştım "evet hazırım" dedim. "Bavulunu hazırla 2 gün sonra Istanbul'a geliyorsun sana bir bilet göndereceğim şuan yolda" dedi. Sevinçten ağlıyordum o da duymuştu "ağlama sil gözyaşlarını ve sakin ol" dedi.

Artık yüzüme bir gülümseme gelmişti. Onunla buluşacaktım en büyük hayalime sadece 2 gün kalmıştı şaka gibiydi. Onunla konuşacaktım, onunla tanışacaktım, ona sarılacaktım, onu yakından görecektim.
Bundan mükemmel bir şey olamaz.

"Şimdi kapatıyorum 2 gün sonra inşAllah görüşeceğiz seni seviyorum en güzel hayranım" dedi gülerek. Bende "inşAllah bende seni çok seviyorum ve seni her zaman destekleyeceğim" dedim.
"Beni her zaman destekleyeceğine eminim" diyip telefonu kapattı.

O kadar mutluydum ki kimseye kızamıyordum. Normalde kızdığım şeylere gülüp geçiyordum. Yüzümde güller açıyordu. Hayatımdaki en güzel günlerden birisiydi. Telefonda Gregory van der Wiel ile konuşmuştum. Dünyadaki en yakışıkli, en güzel kalpli insan ile konuşmuştum.

Bavulumu hazırlamak için odama çıkmıştım ve tam yarım saat elbise dolabımın önünde beklemiştim.
"Hangi elbiselerimi götürsem" elbiselerime bakıp bakıp hep bu soruyu kendi kendime soruyordum. Hala olaya inanamiyordum dalıp dalıp gidiyordum rüya gibiydi.

Bir kaç saat sonra bavulumu hazırlamıştım.

Yolda geliyor dediği uçak bileti bana ulaşmıştı. 4 göz ile artık Istanbul'a geleceğim günü, uçağa bineceğim günü bekliyordum.
Her şey hazırdı.

Heyecandan geceleri uyuyamıyordum gözüme uyku girmiyordu. Bu olayı düşünmeden yapamıyordum. Her gece rüyasını kurduğum şey sadece 2 gün sonra gerçekleşecekti.
Dualarım kabul olacaktı.

Anlatılmaz yaşanırWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu