2. Bölüm

66 5 0
                                    

Her televizyona çıktığında, fotoğraflarda, videolarda gördüğümde anlamsızca gülümsüyordum ve düşündüm "acaba gerçekte görsem bir gün karşıma çıksa ne yapardım" galiba sevinçten bayılırdım.
Ama maalesef bu bir hayal gibiydi ... Onu görmeyi okadar çok istiyorum ki ...                          


Hayal: Çok sıcak ve güneşli bir sabahtı. Kuşlar ötüyordu dışardan çiçek kokuları geliyordu. Kalkip aşağıya indiğimde bir çok postalar vardı "bunlar kesin reklamdır" diye alıp kenara atmıştım.

Sonra canım sıkılmıştı "şu postalara bir bakayım" demiştim. Reklam gazetelerinin arasında bir beyaz zarf vardı "acaba ne bu bunun içinde ne var" diye düsünmüştüm. Açtım ve içinde hiç birşey yoktu sadece küçük bir not vardı. Gönderen kişi yazmıyordu isimsiz bir zarftı ve bir not o notun üzerinde sadece bir telefon numarası yazılıydı.

Telefonu aldım elime ve o telefon numarasını aradım.

Telefon açıldı tanıdık bir ses tonu:
"Merhaba" dedi. Benim ses tonum titriyordu "Mmerhabaa" diye cevap verdim. "Kkiminle kkonuşuyorum"
"Ssessin çok ttanıdık" dedim.
"Bu normal sen beni çok iyi tanıyorsun ve en sevdiğim fanlarımdan birisin" dedi.

Benim aklima bir şey geliyordu "acaba o mu" diye düşünüyordum ve bir yandan "yok artık saçmalama beni neden arasın ki" diyordum.

"Ben Gregory van der Wiel" dedi o an ben şok oldum. Düşündüğüm kişiydi o an ne yapacağımı bilmiyordum.
Ne diyeceğimi bilmiyordum şaşkın şaşkın telefonun başında sadece onun sesini dinliyordum. O kadar huzur veriyordu ki. Bana konuşuyor ama ben birşey geri diyemiyorum. Konuşmak istiyorum ama heycandan diyecek söz bulamıyorum.

Bana dedi ki "seninle tanışmayı çok isterim nasıl bir hayranım olduğunu gördüm bana o kadar çok ilgi veriyorsun ki bu ilgi karşılıksız kalmamalı".

Ben o an sevinçten bayılacaktım galiba o kadar mutluydum ki kelimeler ile anlatamam.

Hala birşey diyemiyorum bana diyor
"iyi misin ordamısın". Bende diyorum: "Bbu ggerçekmi ggerçekten beni aaradınmı". Ve o huzur verici ses tonu ile "evet bu gerçek lütfen sakin ol" diyor.

Anlatılmaz yaşanırWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu