O gün yeni okuluma başlıycaktım bu duruma alışıktım zaten ama, olaylara en baştan başlıyım çünkü normal bir aileye sahip degilim. Tamamen etrafim mafyalarla dolu abart mıyorum gelcekten bu insanların yanında saglam kalıcak bir pisilojim yok.
Bir abim var adı berk,bu yıl içerisinde yanlış hatırlmıyorsam 4. atıldıgı okul olmalı.Sürekli bir olaya karışıyo,son okulundanda ise bi çocugu bıçakladıgı için atıldı,onun yüzün den bende Okullardan ayrılmak zorunda kalıyorum.Ama buna karşı bagışıklık kazandım gercekten, oda buna alıştı bu yüzden sıkıntı çıkmıyo bizim açımızdan. Abim 18 yaşında,çok güzel mavı gözleri,sarı saçları var. İki yaşından beri egitim alırız abimle ama benetim alırken abim dört yaşındaydı.
Abim babamın sag koludur. Babamda tehlikenin ta kendisidir. Adı yunus.İnsanıyet dışı olaylar ondan sorulur. Bütün kötü şeylerin genellikle başındadır,ben şimdiye kadar iyi bişey yaptıgını görmedim açıkcası. Kendisi bir mafya babasıdır,ve aynı zamanda büyük mafya kurulunun başıdır. Abimide öldükten sonra kendi yerine geçsin diye onu çok çalıştırır,annemde abiminüzerine çok düşer.
Sizce annemle babam nasıl tanışmışar. Aslında bu konu biraz uzun anlatmam gerekir ama özet olarak anlatmak gerekir. Öncelikle annemle babam 2 büyük mafya babasının çocuklarıymış. Özel bir oparasyondan paçayı sıyıra bilmek için cesetleri ormana götürüp atmaları gerekmiş. Bu yüzden ormana dogru yola çıkmışlar, babamın arabası onlar için açılanbir kuyu neredeyse 20 metre derinligindeymiş. Babamlar kuyuya düşünce annemler durmuş, onlara bir halat atmışlar ve onları çıkarmışlar sevgileri bu olaydan daha sonra başlamış.
Annem Demet en az babam kadar tehlikeli ve disiplinlidir. Üzerimize fazla titrer, abimi ve bini çooook sever biz de onu, küçükken baba gittigi zaman bize harika hikayeler anlarırdı,bu hikayelerden en çok hantel ile gırateli severdim, ne kadar akıllı olduklarını düşünürdüm, şimdi öyle bişey yok. Çünkü annem artık bize hikaye anlatmıyor aynı zamanda eskisi gibi bizi gıdıklamıyorda. Annem bir mafya olmakla beraber tasarımcıdır, bu yüzdende sürekli yurt dışına çıkar ve oradan bana degişik bıçaklar alır.
Bu arada bir bıçak koleksiyonum var ve neredeyse bütün ülkelerden bıçagım var. Bıçakları çok iyi kullanırım babamla bunu 4 yaşından beri çalışmışımdır ve bu konuda başarılı oldum. Kitap okumayada bayılırım. Aynı zamanda sesiminde güzel oldugunu söylerler.
Abimde çok güzel ok atar. Buna ben bıçaklara çalışırken çalıştıgını görürdüm. Ata da binerdi bu konuda pek pırafısyonel degildi ama güzel binerdi kuçükken mızrak adında bir atı vardı koyu kahve tüyleri siyahta biryelesi vardı. Saatletce oturur ingilteredeki çifligin avlusun onu izlerdim, yorulup attan indiginde yanıma gelir saçlarımı karıştırırdı.
O zamanlar çok güzel anlaşırdık simdi o kadar anlaşamıyoruz o sürekli beni koruma çabasında, ama benim ihtiyacım yokki ama sen gel bide bunu abine anlat işte.
Ben 16 yaşındayım, şimdiye kadar 30 oparasyona katıldım, ama 29 u başarılıydı bir tanesinide güzel ayarlanmış bir oyuna geldik o gün beni kaçırmışalardı, ama kurtulmuştum ellerinde bunların arasındanda 10 tanesini abimle başardık .
Evet biliyorum biraz sıkıcı bir bölüm oldu . ama bu daha ilk bölüm öbür bölümleri seviceksiniz inanıyorum sizlere sizleri çok seviyorum😘😘😘😘. Bu arada mültimedyada abim yani berk var...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Körfez Lisesi Ve Mafyaları
AdventureBen bir mafyayım ailem hiç normal degil onların istedigi ise aile düşmanlıgının bitmesi ve benim evlenmem