Boş yolda ilerlerledim yolun sonunu düşünemiyordum, düşünücek halimde yoktu zaten. Bu yoldan daha önce hiç yayan ilerlememiştim, bu yüzdendir toaf giliyodu. Her zaman gittigim yoldan gitmekten vaz geçtim, ve büyük bir ormana dalmıştım, yollar çok tümsekliydi,o an bir agacın toprakdan dışarı çıkmış büyük bir köküne takıldım,ve düştüm.
Uyandıgımda ne kendi odam-
daydım nede düştügüm ormanda. Birden kapı açıldı ve içeriye tanımadgım bir kız girdi. Bu kız kimdi, ben niye burdaydım??Kız konuşmaya başladı,ne anlatcagını cidden merak etmiştim.en Son merak ettigim,de yani bugünkü olaydan sonra belkide bidaha çogu şeyi merak etmem,diye düşündüm.
"Ben Göksu,seni ormanda bayılmış halde buldum,nerdeyse 5 saattir baygınsın,başından neler geçti anlatmak istersen,seni dinleye bilirim" bu kıza güvenmelimiyim, bilmiyorum,nede olsa hiç tanımıyorum,ama konuşması ve tavırlarıyla,ona güvene bilecegimi hissettirmişti bana. "Hayır sana bişey ablatmak istemiyorum ama nerde olsugumuzu bilmek isterim"kız muzipce bir bakış attı,sonra konuşmaya başladı "körfez lisesindeyiz" Ne benimde bu gün bu okula gelmem gerekiyordu, ama o çınar konusu anlatılınca kırize girmiş ve vurmuştum kendimi yollara. Ama yinede aynı okuldaydım , aslında olmam gereken yerdeydim,sanırım, emin degilim,bu okula4 yıl önce gelmiştim yada tamamen isim benzerligidir.Etrafıma baktıgımda bir sınıfta oldugumu farkettim. Sınıfın sıraları ve oturakları uzun ve bir birleriyle birleşikti tebeşirle yazılan kara tahtalardan vardı.bir kitaplık bide sınıfların olmazsa olmazı yani ögretmen masası ve birde aandalyesi vardı sınıf oldukca normaldi .bu okulu babasının bagışlarıyla yapıldıgı aynı şekilde öbür mafya babalarınında katıldı bir okuldu ve onlarında çovuklarıda bu okula geliyorlardı bunu nerdenmi biliyorum?heralde benimde mafya arkadaşlarım var.
Mesala melisa, melisa çok pimbiriklidir gözlüklü ve hafif tombuldur yeşil gözleri o kalın sıyah çelceveli gözlüklerden bile gözükürdü saçları beline düşer koyu kahverengi saçları var.
Pelin var o biraz kısa boylu dur çok iyi at biner saçları yeşildir
Neslihan var bu kız biraz gıcık kısa saçlı kahve rengi gözlü ve orta boulardadır.Başkada arkadaşom yok sanırım onlar bana yetiyor abin arkadaşlarıda çok iyidir onlarlada anlaşırım farkettim tammamen olaydan koptum geri baglanıyoruz..
Abimin bana söyledigine göre bizi bu okuldan atamazmışlar çünkü bu okulda okuyanların hepsi mafya çocuklarıymış, aklım. Bu gelince adının göksu oldugunu ögrendigim kıza sordum"sendemi mafyasın veya ona benzer bir şey"olumlu anlamda başını salladı ve konuşmaya başladı
" evet bende bir mafya kızıyım aynı zamandada iyi bir mafyayım seni buldugum ormanada çalışmak için gitmiştim aslında ama seni buldum. Ve mafya oldugunu ilk bakışta anlayıp bu okula fetirdim peki adınne?"
" Derin"durdu ve "hımmmm"dediSınıfa yavaş yavaş insanlar dolmaya başlamıştı herkez bize bi toaf bakmıştı ama 2 kız hepsinden fatklı sevecen bakıyordu çok şirinlerdi o kızları gösterek"bu kızlar kim?" parmagımla gösterdigim yöne baktı ve "Onlar okulun en tatlı kızkarı Ceren ile Ceyda." dedi ve onlara el salladı kızlarda bu yöne dogru geldiler, bana bakarken "Senin adın ne?" Diye sordu bugün hayatımda adımı en çok kullandıgım gün olması lazım ama bu düşüncelerimi bellieymeden ,dani öyle umuyorum
"Derin,peki sizin??"Esmer olan kız elini yanındaki sarı saçlı kızı işaret ederek "Bu ceylan"daha sonra kendini göstererek "Bende ceren" dedi ve sonra Ceylan "Tanıştıgımıza memnun olduk "Dedi ve elini uzattı bende elini sıkarak "Bende " dedim
Kapıya dogru baktıgımda, kapıda bilin bakalım kim vardı??şu an gözlerime inanamıyorum çınar. Çınarmı aman tanrım burdan çıkmalıyım oda beni görmüş olucakki bana pis pis güldü. Bu normalçocuk zaten pis bir herifin tekidir. Burdan hemen gitmem lazım. Ama nasıl gidicem .Göksu,Ceren ve Ceylan dan yardım istemeliydi o sırada zil çaldı ve anaos yapıl di anaos şöyleydi"Degerli ögrencilerimiz bir sonraki zile kadar dışarı çıkmak yasaktır. Bu anosu duyunca açtıgım azımı kapadım. Sonra tekrar açtım ve konuşmaya başladım"göksu sana bişey anlatmam gerek. Hani başından geçenleri anlatmak istermisin demiştin ya anlatıcam. " dedim ve olanları anlattım,çok şaşırmış gibi baktı . Göksü" Aman tanrım o çocuk delinin teki" "evet biliyorum bizim aile düşmanımız dır. Benim kaçmam gerek bana yardım edicekmisin?" durdu düşündü ve olumlu anlamda başını salladı " Tabii yardım ederim " buna sevinmiştim teşekkür edip önüme döndüm.
Yaklaşık 2 dk sonra sınıfa bir kabayan girdi sanırım ögretmendi siyah diz üstü bir etek,üzerindede beyaz bir gamlek, ayagında babaeti ,saçındada sıkı bir toka vardı. Çok ciddi görünüyordu konuşmaya başladı" Evet gençler sizlerin bu dönemki tarih ögretmeniniz benim kitaplarınızı açmak yerine önce kendinizi tanıtın bakalım." Dedi ve sırayla herkez kendi adını soyadını babasını ve babasının ne çeşit bi mafya oldugunu anlattı. Sıra bana geldigin de bende aynı diger ögrenciler gibi anlattım. Tüm sınıf kendini tanıtmayı bitirdiginde 10 dk geçmişti. Göksu bana yönelip kulagıma egilip " Evey oparasyona başıyoruz tualete gitmek için izin alıcaz sonra bu okuldan kaçıp gidicez anlaşıldımı?" "Evet anlaşıldı anlaşılmasınada ya izin vermezse?" dedim. " Cevap vermesine izin vermiycezki"gelçekten anlamamıştım "O nasıl olıcak?" biraz sırıtarak " sordugumuz gibi kaçıcazda ondan dedi. Bu kız gelçekten benim kafadan ama benim aklıma nasıl gelmedi bilmiyorum genelde benim de aklıma gelirdi böyle şeyler. Neyse bende aynı onun gibi gülerek "tamm" dedim.
Oturdugumuz birleşik sıradan kalkarak ,ögretmenin yanına gittik ve Göksu surdu " biz lavaboya gidiyoruz"tam kadın agzını açıcaktıki biz o sırada dışarı çıkmıştık bile. Göksu gülme başladı "Bundan ögretmen felan olmaz bu kadın saf yaa " bende onun gibi gülüyodum "Aynen. Öyle salagın teki" Yavaş yavaş ilerliyoduk biraz daha gittik ve Göksü dürdü " Galiba bir sorunumuz var " "Ne gibi??"
Mülti medyada göksu var tabi siz farklı hayal ettiyseniz tabiyki o da olur. Canlarımm😂😂😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Körfez Lisesi Ve Mafyaları
AdventureBen bir mafyayım ailem hiç normal degil onların istedigi ise aile düşmanlıgının bitmesi ve benim evlenmem