Povesteste Derek
Ma ridic de langa copac si ii trezesc pe ceilanti.
-Trezireaaaa.
-Neata.×4
-Neata haideți sa mergem.
-Mai stai putin.
-Nu ma haide odata.
Se ridica toți de jos si mergem sa o cautam pe Emma.
Din perspectica Emmei
Ma trezesc din cauza tipetelor, as vrea sa merg sa vad ce e dar nu pot sa merg asa ca ascult conversația.
-Ce o sa facem cu ea sefu?
-Pai nu se stie?
-Nu.
-O sa o omoram prostule.
Dupa ce am auzit am inceput sa plang.Ma pun cu spatele in perete si plâng.
Din perspectiva lui Alex
A trecut 5 ore si in zadar. Ne oprim langa un copac. Ne punem jos si sunam la politie. Dupa ne ridicăm si mai mergem. Ne oprim la un depozit super înfricosător si darmat. Incercam sa intram si am reusit. Era foarte întuneric asa ca aprindem lanternele de la telefon. Intrăm intr-o camera dar era goală. Ne ducem in alta camera si o vedem pe Emma. Derek încerca sa deschida portiță. Pana la urma a reusit se duce la ea si o ia in brate.Prima data a tresărit. Il auzim pe....domnu de engleza?
Vrem sa iesim cat mai repede dar pe usa intra...........handicapatu.-Mai, mai, mai avem musafiri, dar luati loc.
-Lasa-ne sa plecam javra ordinară.
ii spune Emma si in acelasi timp plângea.Nu spune nimika si da cu pistolul in tavan.
Emma a sărit in brațele lu' Derek ca ii era frica si se vedea ca nu poate merge dar nu stiu de ce.
-Daca mai plânge cineva va omor pe toți.
Emma încerca sa se linisteasca dar nu putea.
De afara se auzeau arme si cainii latrand. Pe usa intra poliția.
-Poliția, mainele sus.!
Psihopatu ala a ridicat mainele sus si ceilanti parteneri al lui la fel. Emma nu se mai putea opri din plâns imi pare foarte rău de ea.
-Emma poti merge?
-Am avut un accident de masina si nu pot face nimika.
Elan a sunat la ambulanță dar nu putea veni in pădure. Derek a luat-o pe Emma in brate stil de mireasa si a dusă asa pana la strada unde am chemat un taxi. Peste câteva minute am ajuns. Derek o duce pe Emma in camera sa doarmă. Ne-am dus toti la casa lui si ne-am culcat ca era noapte.
Yeeeeyy au gasit-o😁😀 Va pupacesc❤❤❤❤