SELENANIN AĞIZINDAN:
Merhaba ben Selena Marie Gomez Teksas’da yaşıyorum.Daha doğrusu yaşıyordum bugün arkadaşalrımla birlikte Los Angeles’a taşınıyoruz.Canımın içi Demi,Sütlü çikolatam Taylor ve Çikolatalı pastam Miley ile birlikte.Evet onlar benim en en en iyi arkadaşlarım.Zaten ınlardan başka arkadaşım yok ki!Yatakta düşünmeyi bırakıp ayağa kalktım ve banyoya girip sıcak bir duş aldım.Sonra da üstüme siyah kollarında beyaz çizgiler olan eşofman takımımı geçirdim.Malum bugün yolculuk var rahat bir şeyler olsun.Ailemden ilk defa uzağa gidiyordum ama bunu keyfim için değil kariyerim için yapıyordum.Ailem her zaman beni ‘’Bir iş bulmana gerek yok’’ diyerek zorluyor..Neymiş onlar zenginmiş benim çalışmama gerek yokmuş fln fln fln.Boş boş hikayeler işte.Ben çalışıp kendi kariyerimi yapmak istiyorum onlara neyse.Ben kendimi bir cümleyle ifade edebilirim ‘’Music is my life’’ eedd bu kelime hayatımın anlamı yaşama sebebim.Müzik,müziksiz bir yaşam bile düşenemiyorum.Kendimden çok söz ettim birazda arkadaşlarımda bahsedeyim.
Demi aşkım ya o benim her zaman yanımda olan hayatım o benim.Demi’yle ailelerimizden tanışıyoruz yani akrabayız ama kanka olduk.Ailesi benim ailem gibi zengin.Babasıyla hiç iyi anlaşamaz zaten babası Los Angeles’a taşınmaya izin vermiyordu ama ne yaptı ne ettin ikna etmiş işte.
Gelelim Taylor’a o da benim 3.aşkım Demi 2.aşkımdı Taylor 3.aşkım evet birinci aşkım yok onu dahaca bulamadım.Taylor pek çılgın biri değil ama çok tatlı grubun akıllısı diye biliriz.Çok bilmiş gibi bir şey ama asla havalı değil.Zaten o olmasa biz şuan oooo kaç kere içeri tıkılmıştık yani hapishaneye atılmıştık.Taylor’un aileside zengin off uzatmıyacağım bizim grup komple zengin.
Miley benim aşkım ama 4. söylemiştim zaten.Miley ile biz aynı kafadanız.Grup hep bizim yüzümüzden hapishaneye tıkılıyor.Sabıka kaydı desen oooooo.Miley çılgın benim gibi annesiyle arkadaş gibi nasıl ayrılıcaklar bilmiyorum.Ne saçma fikir varsa ben ve Miley’den çıkar o fikir.Saçmalıkta üstümüze yoktur.
Tamam arkadaşlarımı tanıdınız şimdi normal hayata geçelim.
Hazırlandıktan sonra Taylor’u aradım.
Ben:Alo sütlü çikolatam,
Taylor:Efendim sıcak çikolatam,
Ben:Ailenle vedalaştın mı?
Taylor:Evet uzun sürmedi biliyorsun fazla aile düşkünü değilim.
Ben:Bilmez miyim o zaman bize gelsene.
Taylor:Ben bir yerde buluşucağız sanıyordum.
Ben:Daha uçağa çok var bizim evde toplanalım işte yaa.
Taylor:Tamam ben gelirim de öbürküler.
Ben:Öbürküleri arayacağım sen merak etme sütlü çikolatam.
Taylor:İyi tamam hadi bayy yarım saate ordayım.Durr bir dk kapatma.
Ben:Ne oldu söyle?
Taylor:Bavullarımı getireyim mi?
Ben:Ne ile gelceksin?
Taylor:Arabayla.
Ben:O zaman bir zahmet.
Taylor:İyi tamam by.
Taylor kapattıktan sonra Miley’i aradım,off nerde bu kız açmıyor telefonu yhaa. 4 kez çaldırdım ve 4.sünde açtı edd.