1. BÖLÜM
Hafta sonu uyandığımda her zamanki gibi sıradan bir sabahtı.Ama bu sefer mutfaktan insanın karnını acıktıran, iştahını açan, nefis kokular gelmiyordu. Yatağımdan kalktım,yatağımın ucunda bir not buldum. Sevgili ebeveynlerim(!) beni bırakıp kahvaltıya gitmişler.Ben de arkadaşlarımı arayıp benimle sinemaya gelip gelmeyeceklerini sordum. Lanet olsun ki kimse benimle gelmedi. “işim var tatlım,üzgünüm.” “başka zaman görüşürüz İrem.” “İremciğim başka birine söz vermiştim.” Vb. vb. herkes bir bahane buluyordu. Ben de tek başıma gitmeye karar verdim ve odama hazırlanmak için koşarken ayağımın serçe parmağını vurdum sonra İrem neden böyle? bir türlü normal olamıyorum. Neyse dolabımı açtım kıyafet seçtim.Sonunda giyeceğim kıyafeti seçip hazırlandım.Aynaya baktığımda gözaltımın uykusuzluktan morardığını gördüm ve kapatıcı almak için tekrar banyoya koştum tekrar ayağımı vurdum al işte ne salağım. Çok acıyordu. Sonra biraz makyaj yaptım ve tekrar aynaya baktım bu sefer daha güzel görünüyordum. Üzerimde siyah bir tişört onun üzerinde deri ceket altımda siyah tayt.Ayakkabı olarak en sevdiğim converselerimi giydim.Ve artık sanırım evden çıkmaya hazırdım :)
NOT : 5 oy alınca 2.bölümü yayınlayacağım.Umarım beğenirsiniz. :))))