Ne yapıyorsun sen diye bağırdım.Burak’ta istersem seni tam burada ormanın dibinde bırakırım dedi.Bende diyecek bir şey bulamadım sustum.Bazen çok despot oluyordu.Biraz yürüdük.Sanırım Burak yorulmuştu ve benimde bileğim çok ağrıyordu.Biraz durduk dinlendik ama bu süre içinde hiç konuşmuyordu.Ve bu benim hiç hoşuma gitmiyordu.Ne olmuştu bu çocuğa bir anda böyle dayanamadım ve neyin var senin dedim.Burak’ta umursamaz bir tavırla yok bir şey dedi.Sinirimden kudurmuştum çünkü takmamıştı bile.Burak ne oluyor lütfen bana cevap ver sorun ne dedim.Hafifçe bir şey olmadığını göstermek için gülümsedi şimdi nasılsın dedi bende gülümsedim ve daha iyi dedim.Ve konuyu Can’a getirdi.Can’ı bir daha senin etrafında umarım görmem yoksa o çocuğu çok kötü yaparım dedi.Ben bir anda kalakaldım.Beni koruyordu evet beni kıskanıyordu sanırım.Ne demek oluyor şimdi bu dedim.Kaşlarını çatarak bana baktı ve görmeyeceğim demek oluyor dedi.Bende sen beni kıskanıyor musun dedim ve acayip bir şekilde pişman oldum dediğime.Ne alakası var ben kendimi düşünüyorum bana da zarar verebilir o ruh hastası dedi.Bir anda kalbimin kırılma sesini duydum resmen.Beni hemen yere indir dedim.Gözyaşlarıma hakim olmak istiyordum ama bu çok zordu.Beni yere indir diye bağırdım.Ne oluyor İrem dedi.Bende sen kendini düşünen bencil birinin tekisin dedim.Ama kendime inanamıyordum.Haksızdım beni düşünmek zorunda değildi ama kendimi çok inandırmıştım.
not:yorum yaparsanız ve oylarsanız çok mutlu olurum bundan sonraki bölümler çabuk gelmeyebilir umarım beğeniyle okursunuz.okuyanlara çok teşekkür ederim :))