6.BÖLÜM

41 5 0
                                    

Ve yemekhanede kavga çıktı.Hala olayın şokundayken Burak elimi yine tuttu ve yürü gidiyoruz dedi.Sert bir şekilde.Sonra biraz sakinleştirmeye çalıştım.Ama neden bu kadar sinirlendiğini anlamadım.Yani sonuçta daha yeni tanışmıştık ve beni bu kadar koruması çok garipti.Hoşuma gitmişti ama kavga çıkması pek hoş olmamıştı.Ben böyle düşünürken sessizliği bozdu ve bir anda akşam ne yapıyorsun dedi.Bende boşum dedim.Tamam o zaman seni  kaçırabilirim akşam 8’de hazır ol dedi.Ve arabasına atlayıp gitti.Sanki kalbim duracaktı.Eve gittim ve zaman çok hızlı geçiyordu.Dolabımın karşısına geçtim ve amaçsızca bakındım.Ve bir kıyafet seçip giyinmeye karar verdim.Of nereye götüreceğini de söylemedi ki en azından ona göre giyinirdim.Aynaya baktığımda güzel görünüyordum.Siyah şortumu ve üstüme siyah bir tişört onun üstüne de kot bir ceket giyindim.Ve artık hazırdım.Telefonum çalmaya başladığında geldiğini anladım ve hızla aşağıya indim.Arabanın içinde beni bekliyordu.Beni görünce arabadan indi ve bana arabanın kapısını açtı.Arabaya bindim.Arabasının içi çok temizdi.Ve mükemmel kokuyordu.Ben nereye gidiyoruz dediğimde sürpriz dedi.Ben meraktan çatlamak üzereyken arabaya  bir yere park etti ve bana kapıyı açtı.

Not:Bu hesabı iki kişi kullanıyoruz.Bi tek benim emeğim olmadığını bilmenizi isterim :))

TATLI TESADÜFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin