ŞANS ESERİ

117 4 2
                                    

Okuıl bu dünyadaki en sıkıcı bir yer yazın bitmesiyle okula başlamak ne kadar da kötü ve sıkıcı. Oysa ki yazın ne kadar çok eğlenmiştim bir nada okulll pofff :( 15 yaşında liseye yeni başlayan çok azda olsa sivilceleriyle başı dertte olan her sabah düzeltmesi gereken kabarık saçları olan bir okul maduruyum. Adım Ada çok asosyal biri değilim fakat herkes iyi geçinmeyi pek sevmem ama yeri geldiği zaman herkese herşeyi anlatırım güvenirim en kötü huyum da bu zaten neysee. Okul sevmediğimden bahsetmiştim sıra ailemde annem moda tasaımcısı babamda doktor ikiside hayatımda en çok değer verdiğim insanlardır. Bir de ablam var gerçi üniversite öğrencisi olduğu için başka şehirde kalıyor. Biz mii biz izmirdeyiz o ise ankara. Neyse bu kadar yeter okul sabahı yatağımdan kalktığım gibi tuvalete koştum saçlarım kabarmış lanet olsun okulun ilk günü!! yakışıklı erkeklere rezil olucam :D neyse okul kıyafetlerimi giydim annemle babam çoktan işe gitmişti bile zaten kahvaltıyı yalnız başıma yapmaya alışmıştım. Çabucak kahvaltımı yapıp okulun yolunu tuttum ilk gün sizinle dalga geçecek çok insan lanet bir gün. Hiçbir yere bakmadan sınıfa girdim boş bulduğum ilk yere oturdum ve sınıftakileri kesmeye başladım. Çok değişik tiplerdi hepsi bakalım anlaşabilecek miydim onlarla? Sınıftaki kızlar fazlasıyla tatlı gözüktü gözüme ama insanlaı izlemekten sıkılmıştım kafamı sıra koydum azcık içim geçmiş galiba kii birinin çantayı sıraya aniden koymasıyla başımı kaldırdım çok tatlı iki tane kahverengi göz bana bakıyorduu (sakin olun erkek değill :D) kıvırcık siyah saçları olan haif kilolu sevimli bir kızdı.

-Uyandırdım galiba? dedi nazikçe sonra çok tatlı bir gülümseme attı.yanıma oturacaktı galiba yoksa neden gelsinn :D ben de,

- Yok sorun değil dedim. Sonra bana hiç sormadan yanıma oturdu bilmiyorum ama hiç kızmak gelmemişti içimden.Zil çaldı matematikti ilk ders matematiği kim sever ki? lanet olsun! hoca zaten takık bir tipti kendini tanıttı. Biz de kendimizi tanıttık sıra yanımda oturan kıza gelmişti bu tanışma sayesinde sınıftakilerin isimlerni aklımda tutmaya çalıştım.Ha buarada yanımda oturan kızın adı yelizdi. Ne kadarda tatlı bir isim.Galiba iyi anlaşıcam bu kızlaa :D 

YORUM VE VOTEE YENİ BÖLÜM GELSİNN :))

ŞANS ESERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin