Kafam çok bozulmuştu artık.Olan olaylar hayatima giren kişiler tekrar karsima cikanlar bildiğiniz kapan kisilmistim artik.İcimden utkuya sovuyordum.Güzel zaman gecirebilecegim onu herşeyden çok sevebilecegim biriyle tanismistim.Utku da neydi simdi? Annemin yemeğe cagirmasiyla yataktan isteksizce kalkip asagiya indim.Firinda makarnaya bayilan ben şuan için onu bile yemek istemiyordum.Annem birseyler olduğunu cakmisti ama belli etmiyordu.Tabagimdaki yemegi çatalla ona işkence yaparak azda olsa yedim.Karnim doyar doymaz odama ciktim.Twitter a bakmak için telefonumu elime aldim almakla gözlerimin büyümesi bir oldu.10 tane cevapsiz arama hepside bilinmeyen bir numara.Aklima gelen ilk isim tabii ki de utku oldu.Başka kim benimle bu kadar ugrasirdi ki.Whatsapptanda 7 tane mesajim vardi.Whatsappa girdim.Hepsi tabii ki de kaandandi.
Ya bugün neyin vardi öyle ya?
yanimada gelmedin
ya ada ya yarin konusalim
seni yarin beklicem çömez
bana herşeyi anlatican
offf simdi boyle olmama canim sıkıldı.
Son olarak ta üzülen surat bir resmini atmisti.Allahim ya tatli çocuk.Bende hemen cevap verdim
-Asıl sen bana su kizlarla olan mesaj olayini anlat bakalim.
+Oooo birileri beni kiskanmis galiba :)
-Kaan kiskanmak değil bu sadece merak tamam mi?
+Merak kiskanmanin yarisidir ada hchdhhs.Tamam bana bir tane resmini at anlaticam herseyi
-Resim falan yok Kaan anlatmazsan anlatma be
Bazen çok çocuk gibi olabiliyor kaan ama bu huyu çok hoşuma gidiyor ne yalan soyleyeyim.Ama ona asla resmimi atmazdim utanirdim çünkü boyle şeylerde çok utangacim isin acikcasi.
+Off gıcıksın var ya.Bende hiçbirşeyi anlatmam merak eder durursun sende.Ciddiyim bugün cikista niye benimle degildin.Biz artik sevgili gibi biseyiz yani sende tamamen sevgili olmamizi kabul edersen tamamdir bu is ama bugün neden yoktun?
-Mesaj konusu yüzünden
+Ya off o kız benim yakin arkadasimi seviyor ondan onunla konuştum olay bu yani
-Aşkımlı falan niye konusuyorsun?
+O diyince bende dedim özür dilerim.Ama simdi bana resim borclusu hadi!!
İstemeyerek te olsa ona resim atacaktim.Tabii önce azcik tipimi düzeltmem lazimdi.Gittim saclarimi duzelttim azcik ruj surdum ve retricanin ikili pozunu ayarladim ve basladim fotoğraf cekilmeye.Çok zor fotoğraf begenirim ve çoğunda güzel cikmam.O yüzden isim biraz uzun surdu.Öyle böyle geçte olsa attim remi kaan a .Uzun bir sure konuştuk kaanla.Uykum olmasa da goz kapaklarim kapanıyordu ve sarjimda az kalmisti.İyi geceler deyip hemen uykuya daldim.
Sabah alarmin iğrenç sesiyle uyandim.Veee tabii ki geç kalmistim ve telefonumda 5 cevapsiz arama 10 tane mesaj vardi.hepsi kaan a aitti.Ben saskin saskin telefona bakip bir elimle kafami kasirken bir anda kapi caldi.Hemen yataktan sicradim ve asagiya doğru yoneldim.Kapida ki kaandi.
-Ya ne isin var burda ? ya annemler evde olsa kaan.
+Ama yoklar ada.Tam 15 dakikadır seni bekliyorum ama gelen olmadi mesajlara cevap yok merak ettim eve geldim.
-Ben daha hazir değilim ama sen git istersen geç kalma simdi ben ilk dersi kaciririm büyük ihtimal git sen.
+Yoo beklerim ben
-Git kaan
+Beklerim
-İyi sen bilirsin. Deyip kapiyi kapattim tam merdivenlere yonelmistim ki kapinin zili tekrar caldi.Oflayarak açmaya gittim.
+Ben erkekler odun olur saniyordum?Kapiyi suratima kapattigini farkında misin ben misafirinim comez .Sen git hazirlan ben içerde beklerim seni zaten havada soğuk biraz götüm donmasın.
Çocuk hakliydi o misafirdi bende öküz gibi kapiyi kapatmistim suratina.Basimi onaylar bir bicimde salladim.Salonu baya bir inceledi.O sirada bende hemen odaya gidip okul kiyafetlerimi giymeye basladim.Çocugun tam 15 dakika da evde beklettikten sonra asagiya inip hemen kapiya yoneldim.Kaan da arkamda geldi.Belimden tutup kocaman sarildi.Sasirmistim kalbim hizlica atmaya başladı.
Ada ben artik aramızdaki olanlara bir isim koymak istiyorum artik dunde bahsettim zaten sana biliyorsun.Artik sevgilim olsan olur mu comez? Kalbim daha hizli atmaya baslamisti sanki yerinden cikacak gibi.Herşey o kadar hizli olmuştu ki ama onu sevdiğimi biliyordum içimde bir yerlerde ona hayran olduğum şeyler vardi.Hic düşünmeden ,
Olurum.Sen olur musun?
Salak soruyu soran benim zaten şapşal seni olurum hep olucam.Gel buraya. diyerek kollarini kocaman acti bana sıkıca sarildik o benim herseyimdi artik o benim için şans eseriydi.