Bölüm geç geldiği için özür dilerim. Tatildeyim ve telefondan bölüm yazmaya alışkın değilim ayrıca bu bölüm biraz saçma kusura bakmayın. Karakterleri nasıl kişiler olarak kurguladığımı görmeniz için yaptım bu bölümü.
"Yahhhh hyung neden chuseok bayramından hemen sonraki gün grubu toplamak zorundayız ki."Diyerek hayıflandı Jimin, aynı şekilde Taehyung da ona katıldı." Aynen hem bu gün herkes izinli evlerinden mi toplayacağız onları?"
Çocuklar hayıflanmalarına devam ederken Jin araya girdi
"Ne yapabiliriz ki emir büyük yerden geldi."Namjoon:Haklısın
Hoseok:Peki nasıl bulacağız onları?
Namjoon:Onların telefon numaralarını aldım.Gruplara ayrılacağız. Jin, ben, Jimin ve
Jungkook kızları; Taehyung, Hoseok ve yoongide erkekleri bulsun.Taehyung:Bir dakika bir şey eksik.
Jimin: Yoonkook??
Taehyung&Jimin:Kookiee
Bir süre sonra içeriye birisi gelmişti.
Jungkook: ne oldu??
Taehyung:Neredeydin?
Jungkook:Duşta.
Hoseok: Yoongi nerede??
Jungkook bir süre düşündükten sonra cevap verdi.
"Galiba uyu-""Bi uyutmadınız be."
Jungkook'un sesini Yoongi kesmişti.Yoongi:Neler oluyor?
Namjoon: Yeni grubun üyelerini toplayacağız sen, Hoseok ve Taehyung erkekleri diğerleri de kızları bulacak.
Bunu dedikten sonra Yoongi'nin asık olan suratı biraz daha nemrutlaşmıştı. Jungkook ise sevinçten bir saat boyunca "ahhh yeaahhhh" Diyerek gezmişti.
------------------
Taehyung&Hoseok&Yoongi
Sonunda herkes yurttan çıkmıştı. Yoongi elindeki listeyi bakarak bir numarayı tuşladı ve konuşmaya başladı.
"Alo"
"..."
"Im Jaebum sensin değil mi? Konuşmamız gerek. Nerdesin?"
"..."
"Geliyoruz bekle"Hoseok:Neredeymiş?
"Şirketin yakınındaki büyük spor tesisinde, basketbol sahasında."
Çocuklar sonunda basketbol sahasına varmışlardı. Bir basketbol topu bir anda Hoseok'un önünde belirdi. Hoseok topu aldı ve etrafına bakındı.
"Hey,topu atsana."
Hepsi sesin geldiği yere baktı.Sesin sahibi yirmili yaşlarındaki yakışıklı bir çocuktu.
Yoongi bir süre çocuğa baktıktan sonra konuşmaya başladı.
"Im Jaebum sensin değil mi?"Gençler ayaküstü konuşurken Taehyung arka tarafa gidip bir telefon görüşmesi yapmıştı bile. Geri geldiğinde sevinçli bir şekilde konuşmaya başladı.
"Şansa bakın Choi Mino da buradaymış yan tarafta futbol sahasında."Jaebum:Mino mu? Oda mı bizim grupta olacak?
Hoseok:Evet, tanıyor musun?
Jaebum: Ahh..Hayır sadece bir kaç kez görmüştüm ama yinede sevindim. Sizinle geleyim mi?
Taehyung: Olur gel tabi.
Çocuklar futbol sahasına geldikten sonra karşılarında aniden birisi belirdi.
"Meraba ben Mino."
...........................
"Eee şim-şimdhi nereye öhöm öhöm gidiyoruz."Diyerek konuşmaya çalıştı Hoseok çünkü çok yorgundu. Neden mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türk K-Pop İdolü
FanfictionHepimiz Güney Koredeki k-pop sektörünü biliyoruz değil mi? Aynı zamanda hepimiz orada bir Türk temsilci görmek isteriz.İşte bu yüzden sizin için biraz çaylak bir kitap yazmak istedim. Bighit'in BTS gibi bir Hiphop grubu kurmak istemesi ama kız grubu...