Azimli Sıçan

2.2K 54 45
                                    

Bölüm adına öldünüz biliyorum.:D

:D

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu Arya bence çok tatlı bir karekter sizcede öyle değil mi?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu Arya bence çok tatlı bir karekter sizcede öyle değil mi?

Sabah 07.00 'fiiiiiiiiiiiiiirrrrrrrrrrreeeeeeeeee' 

Hay ben sizin diyerek sıcacık yataktan kalktım. Alarmımı her gün ruh halime göre değiştiriyordum.Dün ise'fire' yapmıştım.

''Bang si-hyuk'un nurlu yüzü aşkına neden fire yaptım ki'' diye diye minik evin içinde gezinmeye başladım. Her zaman ki rutin işlerimi yaptıktan sonra hazırlandım ardından ise patenlerimi giyip evden çıktım.

 Evet, çoğu insanın sahip olmak istediği bir şeye sahiptim.Big Hit stajyerliğine  ama bu tahmin ettiğiniz kadar iyi bir şey değil. Yaklaşık 4 aydır stajyerlik yapmama rağmen canımdan bezmiş durumdayım. Yorucu rutin bir kenara bir süre sonra çıkış yapacağınızdan emin bile olamıyorsunuz .Ayrıca çıkış yapmak için ortalama 3 yıl staj yapmanız gerekiyor ki benim daha 2 yıl 8 ay 3 gün 2 saat 49 dakika 57 saniyem vardı.:D

Evden çıktıktan sonra telefonumun sesiyle irkildim mesaj gelmişti mesajda ise Hitman  Bang'in ve BTS'in stajyerlerle konuşma ve sohbeti olacağı yazıyordu.Bana böyle şeyler sürekli komik gelmişti sanki Hitman amcamız okul müdürü Bts'in de bayrağın yanında duran örnek öğrenciler olması gibiydi. Aslında nispeten böyleydi.

Tabiki de konuşmaya katılmayacaktım onun yerine dans odalarından birine geçip pratik yapacaktım.

KONFERANS SALONU

Saat 11:34 

Stajyerleri motivasyon edip chuseok bayramı için izin verdikten sonra konferans salonundan ayrılmıştı Hitman Bang zira odasına gidip sütünü yudumlaması gerekiyordu.(Şaka lan şaka adımın işi gücü var 15-26 yaş arası gençlerle mi uğraşsın)

(Chuseok : bizdeki bayramlar gibi koreliler de o gün akrabalarını ziyaret ederler yani Hitman Bang gençlere bu gün pratik yapmak zorunda değilsiniz gidip ailenizle vakit geçirin demiştir.)

Hitman odasına giderken yolunun üstündeki bir pratik odasından gelen bir müzik sesi duydu.Neden birisi böyle önlemli bir zamanda pratik yapsın ki? Sonuçta BTS ile olan sohbete katılabilir ardından aile ziyaretine gidebilirdi malum kişi.Hitman sesin geldiği yere baktı,geniş pratik odasına bir kız sanki sahnedeymiş gibi büyük bir ceasaret ve özgüvenli bir ifadeyle dans ediyordu.Öyle iyiydi ki Hitman'i etkileyebilmişti.Dans ediş şekliyle Hoseok ve Jimine meydan okuyabilecek gibiydi.

Meraklı ve etkilenmiş bir şekilde asistanı Bay Kime döndü;

''Bu kız bu sene alınan stajyerlerden değil mi? Çok iyi dans ediyor.Sesi nasıl?''

Bay Kim Hitman'in sorusuna bir kaç dosyayı kurcalayarak cevapladı;

'' Evet bu sene gelenlerden 5 ay önceki Türkiye K-POP festivalinde kendi rap parçasıyla  kazanmıştı.4 aydır stajyer ama şu ana kadar gördüğüm en azimli stajyerlerden birisi ayrıca çok yeteneklidir.Hatırlarsanız size dinletmiştik rap'ini.''

Hitman dinlediği rap parçasını hatırladı.O gerçekten çok iyiydi.Çıkış yaptığı anda CL gibi ünlü olabilir.Kısa bir sürede TOP 3 içine girebilirdi.Ama bir sorun vardı. Hitman için o yeni grubun erkek grubu olmasını tercih ederdi.Bighitin erkek grubu konusunda daha iyi olduğunu düşünüyordu.O kızı diğer iyi olan kız stajyerler gibi başka bir şirkete yollayabilirdi ama bunu yapmak istemiyor kendi şirketinde ünlenmesini istiyordu. Odasına doğru giderken Bay Kim'e şunları söyledi;

''Bana en iyi olan erkek ve kız stajyerlerinin dosyasını getir,ayrıca Bts'i çağır konuşmam gerek.''

Eeee ne demişler azimli sıçan duvarı delermiş.:D

Türk K-Pop İdolüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin